Autor Wątek: Middenheim  (Przeczytany 5678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Soulblade

Middenheim
« dnia: Październik 28, 2003, 12:46:04 pm »
Ostatnio widzialem rozpiske Middenhaimu z kaplane Morra i Ulryka. Czy ta band jest oficial ?
Jezeli tak to gdzie moge zdobyc ich statystyki

Offline Nazroth

Middenheim
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2003, 01:32:43 pm »
Najprawdopodobniej na stronce Gildii, a jeśli nie to szukaj na
http://www.strike-to-stun.com, ale obawiam się, że banda nie jest official - chyba, że przegapiłem któryć z TC...a to dość możliwe;/
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline drachenfeles

Middenheim
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2003, 03:06:45 pm »
Middenheim, jak i wszystkie znane mi zasady do tej bandy są oficjalne
Podobnie jest z kapłanem morra.
Zasady powinny być dostępne na gildii.
Jak nie ma to pytaj.

Offline skolo

Middenheim
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2003, 10:11:01 pm »
som

Offline nahar

Middenheim
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 24, 2003, 09:41:38 pm »
Ale nie mozna miec jeednoczesnie dwoch kapłanow innych bogow bandzie!
A na pewno jest to napisane w opisie kapłana Morra.
paweł

Offline drachenfeles

Middenheim
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 24, 2003, 09:45:14 pm »
Co prawda, to prawda, chociaż jeśli chodzi o Morra to jest on najbardziej tolerowany. Wszyscy kapłani mają heatry do innych kapłanów, lecz nie do podążających za Morrem. Może dlatego można mieć i jego i urlykanów?

Offline Ogoo1

Middenheim
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 24, 2003, 09:54:24 pm »
W sumie zgadzało by się to z całym fluffem, nie są to bóstwa które swoją ideologią wykluczają się nawzajem, jak np. Ranald-Verena itd. Jeżeli na przeciwko mnie stanęła by banda z kapłanem Ulryka i Morra nie miałbym żadnych ale :)

Pozdrawiam

Offline Rigor Mortis

Middenheim
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 27, 2004, 09:53:59 pm »
EEEE...jeśli dobrze pamietam to w zasadach do kaplana Ulryka wogole jest zapis ze on wogole zadnego innego kaplana w bandzie nie moze miec nawet ulrykanskiego...ale moge sie mylic.....
P.
ho dares wins

Offline Dwalthrim

Middenheim
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 23, 2007, 10:52:22 am »
Ostatnio chodzi mi po głowie kapłan Ulryka ;)
Wspólnie niedawno ustaliliśmy ze jest przepakowany i po jakimś czasie jak to trafnie stwierdził Nahar wciąga wampira nosem  :badgrin:
Przyznam się, że zawsze jak grałem Middenheimem to posiadanie kapłana dodawało mojej bandzie ducha bojowego :p :)
Może sprobujemy wspólnymi siłami jakoś "przytemperować" zasady owego kapłana żeby był grywalny i nie tak przegięty?
Dla przypomnienia oryginalne zasady:

Wolf Priest of Ulric
60 gc to hire    

As appeared in Town Cryer 8.
The Wolf Priests of Ulric hail from Middenheim, the city of the White Wolf, built on a plateau that according to legend was created by a mighty blow from Ulric's fist. Ulric, the White Wolf, is the god of winter and a violent god, and his priests see the hammer-like blow of the comet on Mordheim as Ulric's judgment on the decadent Sigmarites.

May be Hired: Wolf Priests may only join a Middenheim Mercenary warband and will replace one of the Champions. They see Witch Hunters and Sisters of Sigmar as heretics and worse due to the intense rivalry between the cults of Ulric and Sigmar.

M:4   WS:3   BS:2   S:3  T:3  W:1  A:1    I:3  LD:8

Weapons/Armor: Wolf Priests may not use any armor, trusting only in Ulric's protection. The only exception is that every Wolf Priest is garbed in a cloak made from the pelt of a white wolf: 6+ save. The cost of the cloak is included in the cost of the priest. Wolf Priests prefer the use of blunt weapons to those with edges, and thus may only use hammers, maces, clubs, flails, morning stars, and the two-handed version of any of these. The exception to this is the ubiquitous dagger that most models carry.

Skills: Wolf Priests may chose from the Combat, Academic, Strength and Speed lists.

Special Rules:

* Hatred: Wolf Priests see Witch Hunters (Templars of Sigmar), Warrior-Priests, Sigmarite Matriarchs and Sisters Superior as agents of an opposing cult, and thus they HATE these models. That hatred does not extend to other models in those warbands, as the Wolf Priests see them simply as misguided followers of an errant cult.
    * Priest: Wolf Priests are able to gain Ulric's favor and learn and cast from the Prayers of Ulric.
    * Wolf Companion: Wolf Priests may be accompanied by a huge wolf.

WOLF COMPANION; Henchman 25 GC to hire

Warbands may only purchase a wolf companion if they have a Wolf Priest of Ulric in their midst. The priest may choose to be accompanied by a huge wild wolf, which often scouts ahead to warn the priest of danger.

Wolf Companion:
M:6   WS: 4   BS:0   S:4   T:4  W:1  A:2    I:4  LD:5

Weapons/Armor: The wolf uses its fangs to attack its prey and cannot use any other weapon. Their thick coat of fur counts as a wolf cloak for protection: 6+ save.

Special Rules:

* Animals: Wolf companions are animals and thus do not gain any experience.

Prayers of Ulric
In a similar way to Sigmarite sisters and Warrior-Priests and their prayers to Sigmar, Wolf Priests call upon their god for assistance in times of battle. Wolf Priests may use a wolf cloak and still chant these prayers. They are prayers, not spells, and thus any special protection against spells does not affect them. Wolf Priests use the rules for magic with the following prayers.

1. Snow Squall: Ulric extends his protection to the Wolf Priest in the form of a localized snow squall that engulfs the model. All enemy models in hand-to-hand combat with the priest are at -1 to hit due to the swirling snow and winds. The spell lasts for the duration of the hand-to-hand combat. Difficulty 6
   2. Hammerschlag: The Wolf Priest calls down a hammer blow from Ulric on any model within 6". That model suffers a S4 attack from an enormous ethereal hammer, including the concussion special rule. Difficulty 10
   3. Bloodlust: The Wolf Priest is infused with a lust for battle and attacks wildly All attacks are at S +2, and he scores a critical hit on a 5-6. The Wolf Priest must test, by rolling the prayer's difficulty or greater on 2D6, each turn to see if the prayer remains in effect. Difficulty 7
   4. Wolf's Hunger: One member of the warband (priest's choice) is thrown into a Frenzy (See page 39 of the Mordheim rulebook for details.) Difficulty 7
   5. Ulric's Howl: The Wolf Priest's prayer is answered as an ear-shattering inhuman howl roars from his throat. For the duration of the battle, all members of the priest's warband are immune to Fear and All Alone tests as they feel the presence of their god. Additionally, all Rout tests are at +1. Difficulty 10
   6. Call of Ulric: The Wolf Priest lets out a cry of agony as his body re-shapes itself into that of a huge, slavering wolf with the following profile below. Difficulty 10

Profile Wolf Form:

M:6   WS: 4   BS:0   S:4   T:4  W:1  A:2    I:5  LD:6

During the time that the priest is in the form of a wolf, he may do nothing but attack as a wolf: no spell-casting or weapons use. He still hates Sigmar's minions, however. In each shooting phase, the priest may choose to make a Ld test (using the Wolfs Ld 6) to regain his human form. If he is still in wolf form at the end of the battle he gets one last chance to return to human form. If he does not, then he remains a wolf forever! He is still a hero, and thus entitled to XP gains and attribute increases. He may only choose skills from the Speed Table, with the exception of Scale Sheer Surfaces.

Wolf Form (max)

M:7   WS: 6   BS:0   S:4   T:4  W:3  A:3    I:7  LD:7

Gdzieś mi wsiąkł TC#8 z oryginalnymi zasadami wiec nie pamiętam ile kosztowało utrzymanie i jaki był bonus do raitingu. Z tego fragmentu który znalazłem na necie, jedyne co mi sie na razie nasuwa to zakombinowanie ze statami wilka in - i dodanie kosztów utrzymania zwierzaka.
Czekam na wasze opinie i propozycje! Wspólnymi siłami ten klimatyczny najemnik ma szanse wyjść na ludzi! ;)
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"

Offline the_one

Middenheim
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 23, 2007, 11:00:58 am »
Wilka musisz sobie dokupić za 25 złociszy więc koszt jest, więc chcesz jeszcze dodać koszt utrzymania wilka czy zwiększyć koszt utrzymania kapłana?
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Dwalthrim

Middenheim
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 23, 2007, 11:02:58 am »
Chodziło mi o dodaniem kosztów utrzymania wilka albo zwiększenie jego ceny. Jak na takie staty to wilczek kosztuje grosze!
Jeszcze zastanawiałem sie nad wywaleniem kapłanowi z listy jego umiejętności, z których może korzystać przy awansach listy szybkościowej. Taki kapłan Sigmara jej nie ma, a już kapłan Taala ją ma - wot zagwostka  :?

Offline Skavenblight

Middenheim
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 23, 2007, 05:42:03 pm »
Wilczek? Przecie to wilczysko jakieś potworne jest!  :shock: Ulryku ratuj... koniecznie trzeba zrobić coś z kosztami. Proponuję dodać koszt utrzymania wilka. Zwiększenie kosztu kapłana nie ma sensu; ginie wilk, a kapłan dalej kosztuje w cholerę dużo kasy. Lepiej i fluffowo dać koszt utrzymania wilka; taki futrzak musi coś jeść przecież :)
Już pomijając, że wilk na starcie powinien kosztować z 40gc, żeby w ogóle odzwierciedlić jego staty ceną...
Cytat: Kapitan Hak
No właśnie, apeluję do posiadacza toksycznych skarpet papy Noigula o bezzwłoczne wypranie ich w święconej wodzie Sigmara.

Offline Dwalthrim

Middenheim
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 23, 2007, 09:45:27 pm »
Dobre! Można by podbić cenę wilka do 40.gc,a koszt utrzymania dać jakieś 15.gc tyle ile kosztuje youngblood, gobol czy duży szczurek-czymś takim powinien się najeść  :D
A co powiecie o tych jego listach umiejętności? Przydał by si jakiś głos z TH - naszych speców od najemników i kombosów ;)

Offline Skavenblight

Middenheim
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 26, 2007, 07:17:21 pm »
Cytat: "Dwalthrim"
Dobre! Można by podbić cenę wilka do 40.gc,a koszt utrzymania dać jakieś 15.gc tyle ile kosztuje youngblood, gobol czy duży szczurek-czymś takim powinien się najeść  :D

Można dorobić fluff, że to piesek od WH. Na pewno z rozkoszą pożre wroga :D
Cytat: Kapitan Hak
No właśnie, apeluję do posiadacza toksycznych skarpet papy Noigula o bezzwłoczne wypranie ich w święconej wodzie Sigmara.