trawa

Autor Wątek: 24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie  (Przeczytany 7501 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pogodyn

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« dnia: Listopad 04, 2007, 01:00:26 pm »
Za zgodą moderatora ( Eman - dzięki za pozwolenie) umieszczam jako osobny temat.


Regulamin lubelskiego turnieju Necromundy

DATA: 24 Listopad 2007. godz 10.00

WEJŚCIÓWKA 10 zł.

1.Organizatorem turnieju jest Lubelski Klub Gier Bitewnych Deadly Sausages .

2.Na turnieju obowiązują zasady z drugiej edycji Necromundy – zawarte na stronie GW.

3.Turniej organizowany jest przez wyżej wspomniany klub i nie jest przedsięwzięciem dochodowym. Pieniądze uzyskane za wstęp na turniej przeznaczone zostają na pokrycie kosztów wynajęcia sali , oraz koszty związane z organizacją turnieju.

4.Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie: - figurki (gra „proxami" jest dozwolona o ile wystawiony gang przypomina klimatem Necromunde , WYSIWYG tylko do basic i heavy weapon , za malowanie i ewentualne konwersje zostaną przyznane dodatkowe punkty ) , kostki , miarkę , ZASADY DO SWOJEGO GANGU, itd.

5. Rozpiski należy przygotować na 1000 pv . – standardowo.

6. Rozpiski należy wysłac , na adres pogodyn@tlen.pl do dnia 22.11 2007.

7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać wyniki gier oraz swój raiting po każdej grze.

8. UWAGA: Liczba graczy ograniczona - 30 osób. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju, ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie nieparzysta liczba graczy.

9.Do turnieju dopuszczone zostaną tylko oficjalne gangi do drugiej edycji , nie ma możliwości wynajęcia najemników , oraz stosowania zasad alternatywnych.

10.Podczas turnieju rozegranych zostanie 5 bitew .

11.Przed pierwszą bitwą każdemu z gangerów , przysługują 2 darmowe rozwojówki , zgodnie z zasadami zawartymi w podręcznku – do danego gangu.

12.Podczas turnieju nie będzie możliwości rozegrania : ,,Rescue mission , gracz tracący gangerów , ma możliwość ich odkupienia , po standardowych cenach – czyli : cena gangera plus uzbrojenie. Przeciwnik nie może odmówić sprzedaży wyżej wymienionego . Decyzja o odkupieniu gangera musi zostać podjęta przed przystąpieniem do ,, post batlle sekwens,, . Dochód uzyskany z wymiany przeciwnik dopisuje do sumy gotówki uzyskanej po rozegraniu scenariusza. Jeżeli złapany ganger nie został odkupiony , można go sprzedać za D6*5 kredytów .Nie ma konieczności odkupywania straconego gangera. Podczas turnieju nie ma mozliwości testowania statusu: OUTLAW. Przeciwnik grający z gangiem typu OUTLAW nie otrzymuje nagrody za zabicie lub złapanie stosownego gangera.

13. Po rozegraniu każdej bitwy , gracze dokonuje odpowiednich rozwojówek swoich postaci z gangu w obecności swojego aktualnego przeciwnika ( doświadczenie , dochody z terenów , ewentualne zakupy ) i oddają wyżej wymienione rozwojówki do sędziego.

14. Każdemu z graczy przysługuje możliwość przyznania punktów karnych podczas bitwy , za nieodpowiednie zachowanie , oszukiwanie , celowe przedłużanie rozgrywki itp. Punkty karne przyznawane będą przez sędziego w obecności graczy w liczbie max od 1 do 3.
     Punkty karne mogą zostać przyznane także przez sędziego , za w/w  zachowanie.

15.Podczas turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych , oraz innych środków odurzających.

16. Gang Ratskinów ma możliwość dodania +1 do rzutu na rozpoczęcie gry.

17. Obowiazują zasady TREACHEROUS CONDITIONS według zasad oczywiście - czyli konieczna jest zgoda obu graczy. Nie dotyczy Ratskinów.


ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:

Wygrana – 8 pkt
Remis - 3 pkt
Przegrana - 2 pkt

MALOWANIE I KONWERSJE:

Malowanie max 5pkt.
Konwersje max 5 pkt.
Wow max 3 pkt.
WYSIWYG 1pkt .


Scenariusze

1.Walka gangów.

Ustawienie

Gracze rzucają K6 . Gracz który uzyskał mniejszy wynik wybiera krawędź stołu i rozstawia cały swój gang do 8 cali od krawędzi. Gracz przeciwny rozstawia swój gang po przeciwnej stronie stołu.

Rozpoczęcie gry

Obaj gracze rzucają K6 , osoba która uzyskuje wyższy wynik zaczyna grę jako pierwsza.

Zakończenie gry

Walka kończy się jeżeli jeden z gangów zostanie całkowicie zniszczony .
Walka kończy się w momencie gdy jeden z gangów nie wykona BOTTLE TEST lub ucieknie dobrowolnie. Przeciwny gang zwycięża w tym scenariuszu.

Doświadczenie

Każdy z gangerów biorących udział w scenariuszu uzyskuje doświadczenie według poniższych zasad:
D6 - punktów doświadczenia za przeżycie – również modele które odniosły rany , lub były OUT OF ACTION.
5 - za każde trafienie raniące przeciwnika.
10 - Zwycięski lider za wygranie walki.

Zasady specjalne

Jeżeli zwycięski gang zranił przynajmniej 3 modele wroga i spowodował ich usunięcie z gry ( out of action) oraz liczba wspomnianych modeli była trzykrotnie większa niż liczba jego rannych i usuniętych z gry modeli , ma prawo odebrać przeciwnikowi jedno z jego terytoriów. Gracz losuje terytorium przeciwnika i dopisuje je do swoich.

2 Śmieciarze

Ustawienie

Gracze dysponują 8 znacznikami , każdy z nich reprezentuje łup o wartości K6* 5 kredytów. Znaczniki rozstawiane są naprzemiennie , każdy z graczy rozstawia po 4 sztuki. Znaczniki muszą zostać ustawione powyżej 15 cali od krawędzi stołu , ułożone mogą być zarówno na powierzchni pola bitwy jak i na dowolnym budynku , przejściu itd. Każdy znacznik powinien znajdować się przynajmniej 4 cale od drugiego znacznika. Po rozstawieniu znaczników każdy z gracz wykonuje rzut K6 , gracz uzyskujący mniejszy wynik wybiera krawędź stołu i rozstawia swój gang. Do 8 cali od krawędzi. Następnie przeciwnik ustawia swój gang także do 8 cali od krawędzi po stronie przeciwnej.

Rozpoczęcie gry

Obaj gracze rzucają K6 , osoba która uzyskuje wyższy wynik zaczyna grę jako pierwsza.

Zbieranie znaczników
Ganger może podnieść znacznik , przekraczając go podczas fazy ruchu ( nie dotyczy modeli objętych paniką) . Dowolny ganger może nieść dowolną ilość znaczników , bez wpływu na jego zdolność ruchu strzelania czy walki.
Ganger ze statusem OUT OF ACTION opuszcza natychmiast niesione znaczniki w miejscu gdzie uzyskał wspomniany status.
Ganger może przekazać dowolną ilość znaczników , innym modelom w bazowym kontakcie , podczas fazy strzelania , jednakże żadne ze wspomnianych modeli nie mogą strzelać we wspomnianej turze.

Zakończenie gry

Walka kończy się jeżeli jeden z gangów zostanie całkowicie zniszczony .
Jeżeli jeden z gangów zdobędzie wszystkie znaczniki i doniesie je do strefy 8 cali we własnej krawędzi stołu , - liczone na początku tury gracza który zdobył znaczniki.
Jeżeli jeden z gangów nie wykona BOTTLE TEST lub ucieknie dobrowolnie. Gang przeciwny wygrywa .
Zwycięski gang zdobywa wszystkie pozostawione na polu znaczniki.

Doświadczenie

Każdy z gangerów biorących udział w scenariuszu uzyskuje doświadczenie według poniższych zasad:
D6pkt. - punktów doświadczenia za przeżycie – również modele które odniosły rany , lub były OUT OF ACTION.
5pkt. - za każde trafienie raniące przeciwnika.
10pkt. - Zwycięski lider za wygranie walki.
1pkt. – za posiadanie jednego znacznika – liczone po zakończeniu rozgrywki.

Wartość znaczników

Po rozegraniu scenariusza każdy z gangów może sprzedać posiadane znaczniki , ten dochód doliczany jest do dochodu z posiadanych terenów . Każdy znacznik ma wartość K6* 5 kredytów.

3 Zasadzka

Rozpoczęcie gry

Gracze rzucają K6 . Gracz który uzyskał mniejszy wynik zostaje na czas trwania scenariusza OBROŃCĄ , adwersarz zaś NAPASTNIKIEM.
W scenariuszu tym nie działa zasada infiltracji , oraz tereny: tunele i kanały

Ustawienie

Obrońca dzieli swój gang na jedną lub więcej grup , każda zawierająca 2 lub więcej modeli . Następnie wybiera jedną grupę i stawia ją w okolicach środka stołu do 2 cali jedna od drugiej.
Następnie atakujący wystawia cały swój gang. Wszystkie modele muszą być ustawione za zasłona i co najmniej 12 cali od przeciwnika , wszystkie modele atakującego startują ze statusem HIDDEN . Jeżeli nie ma możliwości rozstawienia modeli w 12 calach można je ustawić gdziekolwiek na planszy.
Następnie obrońca rozstawia resztę swojego gangu.
Wybiera jedną z grup i rzuca D6. Przy wyniku 1 – 5 cała grupa musi być rozstawiona maksymalnie do 4 cali od jakiegokolwiek rozstawionego modelu. Jeżeli obrońca wyrzuci 6 grupa może być położona w dowolnym miejscu na stole, Obrońca może się rozstawić bliżej niż 12 cali od atakującego , minimum 1 cal od przeciwnika.
Następnie obrońca rzuca D 6 za każdą z grup która mogła się rozstawić w dowolnym miejscu na stole . jeżeli wyrzuci 1 –5 wtedy atakujący rozpoczyna grę , przy wyniku 6 i więcej obrońca ma pierwszą turę.

Zakończenie gry

Walka kończy się jeżeli jeden z gangów zostanie całkowicie zniszczony .
Walka kończy się w momencie gdy jeden z gangów nie wykona BOTTLE TEST lub ucieknie dobrowolnie. Przeciwny gang zwycięża w tym scenariuszu.

Doświadczenie

Każdy z gangerów biorących udział w scenariuszu uzyskuje doświadczenie według poniższych zasad:

D6pkt. - punktów doświadczenia za przeżycie – również modele które odniosły rany , lub były OUT OF ACTION.
5pkt. - za każde trafienie raniące przeciwnika.
10pkt. - Zwycięski lider za wygranie walki.


4 Zniszcz i uciekaj.


Misja

Zadaniem atakującego jest wyeliminowanie wrogiego lidera ( out of action ).

Ustawienie

Gracze rzucają K6 . Gracz który uzyskał mniejszy wynik zostaje na czas trwania scenariusza OBROŃCĄ , adwersarz zaś NAPASTNIKIEM.
W scenariuszu tym nie działa zasada infiltracji , oraz tereny: tunele i kanały .

Obrońca ustawia się pierwszy , rozstawiając D 6 dowolnych członków gangu plus lidera w dowolnym miejscu na stole ale co najmniej 8 cali od krawędzi. Następnie atakujący wystawia swoje modele według poniższego wzoru: rzuć D 6 – wynik 1-2 – cztery modele
3-4 – pięć modeli
5-6 – sześć modeli

Pozostali członkowie gangu nie są w tym scenariuszu dostępni. Atakujący wybiera sobie dowolnych gangerów.

Rozpoczęcie gry

Atakujący ma pierwszą turę . W scenariuszu tym nie działa zasada infiltracji , oraz tereny: tunele i kanały.

Posiłki dla obrońcy


Na początku każdej tury obrońcy począwszy od drugiej rzuć D 6

wynik 1-2 – przybywa jeden model
wynik 3-4 – przybywa do dwóch modeli
wynik 5-6 – przybywa do trzech modeli

Rzuć D 6 celem określenia z której krawędzi wchodzą posiłki dla obrońcy.

Obowiązuje tabelka z podręcznika do stosownego scenariusza.

Zakończenie gry

Gra kończy się w momencie śmierci lidera ( out of action)
Jeżeli wszyscy gangerzy atakującego są zniszczeni.
Atakujący wykonuje Bottle Test na 50 % , nie może wykonywać dobrowolnego Bottle Test.
Obrońca nie wykonuje Bottle test.



Doświadczenie

Każdy z gangerów biorących udział w scenariuszu uzyskuje doświadczenie według poniższych zasad:
D6pkt. - punktów doświadczenia za przeżycie – również modele które odniosły rany , lub były OUT OF ACTION.
5pkt. - za każde trafienie raniące przeciwnika.
Każdy z atakujących modeli otrzymuje 10 pkt. Jeżeli atakujący wygrał scenariusz .


5 Walka gangów

Jak powyżej.


ZAPRASZAMY.

Osoby przyjezdne mogą liczyć na podwiezienie na miejsce turnieju , wiadomość na priva poproszę.
marinów z pierwszej edycji szukam , oferty na priva poproszę.

Offline hmk(skaven)

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2007, 05:19:53 pm »
Sa juz jakies zgloszenia? : )
ewien znany ktos, co mial skarpet wbrod, mowil "Moria ja", "jestem czlowiek cud"...

http://www.coolminiornot.com/browse/submitter/ArekArkadiusz

Offline Ququlcan

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2007, 08:43:43 am »
Tak. Ja pierwszy.  :badgrin:
Przyjdę ze swoimi Ratskinami.
Demokracja nie polega na tym, że wszyscy otrzymują po prostu to samo, ale na tym, że każdy dostaje to, na co zasługuje.
Casiuss Dion Cocceianus

Necromunda Forever!!!!! Death to WHFB and WH40K and the lot of money they cost!

Offline krecik_77

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2007, 02:29:03 pm »
Ja już wymodliłem wychodne u żonki  :roll: i moje cawdorki przyjadą ginąć ku chwale inkwizycji
Rzeczą królów jest chwała, a nie długi żywot"

Offline hmk(skaven)

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2007, 10:58:38 pm »
jak zdrowie pozwoli to podskocze na jednej nozce ;)
ewien znany ktos, co mial skarpet wbrod, mowil "Moria ja", "jestem czlowiek cud"...

http://www.coolminiornot.com/browse/submitter/ArekArkadiusz

Offline Pogodyn

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 07, 2007, 09:56:48 pm »
skawen ty sobie nie żartuj!!!! masz być , podjade po ciebie
, szykuj się.
marinów z pierwszej edycji szukam , oferty na priva poproszę.

Offline Shakin' Dudi

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2007, 09:46:43 pm »
hehehe limuzyną :D

no ja będe także, ktoś musi być power plewką turnieju :D

ktoś spoza Lublina przyjeżdza?
)

Offline Pogodyn

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 08, 2007, 10:03:20 pm »
Deklarowało się pare osób ale coś cicho siedzą , no szkoda bo ładnie się zapowiadało...
marinów z pierwszej edycji szukam , oferty na priva poproszę.

Offline krecik_77

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2007, 01:52:04 pm »
To znaczy, że Pierwszy Wszechgalaktyczny Turniej Necromundy V RP wygra ktoś z Lublina/okolic :P

A tak na poważnie - tak to jest jak ktoś więcej się udziela na forum niż na turniejach...
Rzeczą królów jest chwała, a nie długi żywot"

Offline Długi

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 09, 2007, 04:45:30 pm »
No ja jako główny dostawca terenów na turniej też pewnie sie pojawie.

Offline Pogodyn

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 09, 2007, 09:26:51 pm »
No z tego co policzyłem jest już 6 osób , to prawie master.... :D
marinów z pierwszej edycji szukam , oferty na priva poproszę.

Offline Shakin' Dudi

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 09, 2007, 10:58:08 pm »
ja
Długi
Pogodyn
Lizard
Skejven
KreciK
Motor


ja widze 7 osób ;)

Dzika moze i Kamila jeszcze namowimy? :)
)

Offline Pogodyn

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 10, 2007, 09:27:45 pm »
Dzik będzie , Kamil nie , motor ma zjazd na uczelni , ale ma być pyza z kolesiem .
Wciąz czekam na zgłoszenia ludzi zza Lublina....
marinów z pierwszej edycji szukam , oferty na priva poproszę.

Offline survman

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 13, 2007, 06:04:16 pm »
nowicjusz na turniej jedzie :D pozdrawiam wszystkich

Offline krecik_77

24 XI 2007 Turmiej Necromundy w Lublinie
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 13, 2007, 07:27:48 pm »
Cytat: "survman"
nowicjusz na turniej jedzie :D pozdrawiam wszystkich


Bier kolegów - nocna jazda pociągiem samotnie sie dłuży a z paczką można co nieco wypi...pogadać  :lol:
Rzeczą królów jest chwała, a nie długi żywot"