Autor Wątek: Dział powitań, czyli kto tu zagląda :)  (Przeczytany 107605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dreadorus Maximus

Dział powitań, czyli kto tu zagląda :)
« dnia: Marzec 26, 2006, 05:16:02 pm »
Właśnie stwierdziłem brak takowego, więc czas ten błąd naprawić. Temat służy bliższemu poznaniu się forumowiczów z Gildii M&A, a w szczególności powitaniu nowych użytkowników. Może się okaże, że ktos tu rozpozna sąsiada zza płota, albo kumpla raz widzianego na konwencie, czy tę piekną niewiastę, która w Empiku zaczytywała się mangowym tomikiem :P
Tak więc do dzieła. kto tu zagląda niech złoży kilka zdań o sobie. Przestaniemy być tylko xywą z avatarem.

A że założyłem temat to zaczynam:

Po pierwsze, to jestem modem tej gildii, ale nie takim strasznym jak go malują. Miejsce zamieszkania to Wrocław, jak wielu już pewnie wie studiuję tu teologię katolicką. Ulubione anime, to chyba nie muszę mówić (że NGE), ale lubię także fajne komedie. Mangą i anime interesuję się od ponad roku (wow) od chwili gdy w moje parszywe łapska wpadła seria Evangeliona. Od tego czasu stałem się maniakiem, co już pewnie doskonale wiecie.
Tyle :)
Pozdrawiam.
Cytat: ryceros
Lubię wejśc na jakiś topik i zamiast rzeczowej dyskusji czytać kłótnie i durne docinki.

Offline Louise

  • Redakcja KZ
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 546
  • Total likes: 0
  • Płeć: Kobieta
Re: Dział powitań, czyli kto tu zagląda :)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2006, 07:31:59 pm »
Cytat: "Dreadorus Maximus"
Mangą i anime interesuję się od ponad roku (wow) od chwili gdy w moje parszywe łapska wpadła seria Evangeliona. Od tego czasu stałem się maniakiem, co już pewnie doskonale wiecie.


Nie nudno tak ograniczać się do jednej serii? Manga i anime się na Evie nie kończą.

Offline JACHOO

Re: Dział powitań, czyli kto tu zagląda :)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2006, 08:00:31 pm »
Cytat: "Dreadorus Maximus"