REGULAMIN TURNIEJU WFB „SNOT”
Turniej Snot.
09.X.2005
1. Turniej rozpoczyna się o godzinie 9:30– miejsce: Gdańsk-Przymorze klub „Maciuś I” ul. Opolska 2.
2. Wpisowe na turniej 5zł - widzowie za darmo.
3. Gramy 3 bitwy.
4. Turniej typu LIMITED. Nie gramy na Special Characters i armie ‘z tyłu podręcznika’.
5. Armie tworzymy do limitu 2250pkt.(nie mniej niż 2244)
6. Dopuszczamy małe proksy, ale bez przesady!!! (konie mają być końmi a nie psami.. Nie gramy na ‘karteczki’).
7. Gramy wg najnowszych zasad (Chronicles 2004 – erraty). Obowiązują najnowsze uściślenia sędziowskie.
8. Można używać Kislevu, Southlandu armii Ulrica oraz armii ze Storm of Chaos.
9. Można używać Dogs of War (Regiments of Renown są dopuszczone zgodnie ze swymi zasadami – można brać oddziały wymagające herosa.-nie można brać Asarnila, chyba by nikt nie chciał 2 smoków. )
10. Za pomalowanie armii będą przyznawane dodatkowe punkty:
o 0-3 za częściowe pomalowanie – co najmniej 50% pomalowanych modeli (oceniane tylko jeśli armia nie jest pomalowana w całości)
o 3 za całkowite pomalowanie armii
o 0-3 poziom malowania(podlega ocenie jeśli armia jest całkowicie pomalowana)
o 0-2 poziom konwersji (liczy się pomysł i wykonanie, ilość nie jest taka ważna)
o 0-2 przedstawienie faktycznego uzbrojenia na modelach(tzw. WYSWIG)
11. Punktacja Bitew
0-199...................10:10
200-399...............11:9
400-599...............12:8
600-799...............13:7
800-999...............14:6
1000-1199...........15:5
1200-1399...........16:4
1400-1599...........17:3
1600-1799...........18:2
1800-1999...........19:1
2000+..................20:0
12. Zabicie generała, ćwiartki, itp. warte są 100pkt.
13. Na turnieju obowiązuje zasada: Sędzia ma zawsze racje.
14. Tereny są nieprzestawialne (Grających Wood Elfami prosimy, po rozegraniu bitwy, o przesunięcie lasów na swoje miejsce).
15. Do pierwszej bitwy gracze zostaną wylosowani. W następnych starciach będą grać wg ilości „dużych punktów”.
16. Przed bitwą gracze rzucają kostką. Ten gracz, która uzyska najwyższy wynik może zdecydować czy wybiera stronę, czy +1 do zaczynania. Następnie wykonujemy rzut by rozstrzygnąc kto wystawi pierwszy oddział (gracze którzy skończą rozstawiać się jako pierwsi otrzymują dodatkowe +1 do zaczynania).Rzut o pierwszą turę wykonujemy po rozstawieniu jednostek!
17. Miło widziane są własne kostki, miarki i wzorniki. W przypadku ich nieposiadania będą poważne problemy podczas gry, gdyż klub nie gwarantuje pożyczenia powyższych pomocy.
18. Wszelkie pytania proszę kierować na maila: wredny@gmail.com
SCENARIUSZE:
Scenariusze będą zaprezentowane podczas turnieju, przed bitwami.