gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Konfrontacja => Wątek zaczęty przez: Alchemik w Luty 20, 2004, 11:19:47 pm

Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Luty 20, 2004, 11:19:47 pm
Hejka

zakładam ten temat żeby już nie było problemów z niedoinformowaniem.
w gąszczu informacji na naszym forum trudno znaleść konkrety

prosze tu zamieszczać TYLKO informacje o turniejach, ligach, zasadach turniejów itp.

wszelkie komentarze i ogólnie offtopy będą natychmiast kasowane więc nie warto nawet ich pisać

to ma byc przejrzysta lista wszelkich imprez i ma taka pozostać


dziękuje
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Luty 21, 2004, 01:01:14 pm
W trakcie najbliższego konwentu rzeszowskiego R-KON 2004, odbędzie się prezentacja Konfrontacji w tym mieście, będą się odbywały nauki gry itp. będzie można także nabyć modele do tej gry:)

Dokładne informacje o konwencie:

Odbędzie się on w dniach 19-21 marca 2004 w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Lwowskiej 17 w Rzeszowie.

więcej informacji na stronie http://rkon.1k20.net/index.htm
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Luty 21, 2004, 01:02:43 pm
W trakcie najbliższego konwentu poznańskiego PYRKON 2004, odbędzie się prezentacja Konfrontacji w tym mieście, będą się odbywały nauki gry itp. będzie można także nabyć modele do tej gry:)

Dokładne informacje o konwencie:

Odbędzie się on w dniach 12-14 marca 2004 w Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Łozowej 77 w Poznaniu.

więcej informacji na stronie http://pyrkon.fragism.com/index.php?show=index
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Luty 22, 2004, 06:44:50 am
Wrocław
Cykliczny turniej Konfrontacji 28.02.04.
Odbędize sie on w tym samym miejscu co ostatnio (czyli Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczy nr 11 przy ul. Kamiennej 99\101).

O dokładniejsze informacje zainteresowanych proszę o kontakt na maila: ogryn@o2.pl

Zapraszam i powodzenia
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Marzec 12, 2004, 12:29:42 pm
Zapraszamy wszystkich na turniej Konfrontacji odbywający się w ramach konwentu gier bitewnych Inkwizycja.

Termin: 27.03.2004 Sobota
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Czas: Początek godz. 10.00
Koszt: 10 zł wejściówka - dla zwycięzcy turnieju czeka nagroda.

Zasady:

Wielkość armii 350 punktów.
Gramy trzy bitwy. (Scenariusze zostaną przedstawione przed każdą bitwą)
Sojusznicy do 30%
Używamy zasad Confrontation, Incantation i Divination.

Używanie modeli zastępczych (Proxowanie).

W związku z pojawiającymi się pytaniami dotyczącymi używania modeli zastępczych na turniejach Konfrontacji, powtarzam - tak pozwalamy na to. Ale, by zadość uczynić hobbystom kompletującym armie Konfrontacyjne, każda z osób grających oryginalnymi modelami z Konfrontacji (zgodnych z ich kartami referencyjnymi) otrzyma do wyniku każdej bitwy bonus w postaci 40 małych punktów.

Zapraszamy
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Marzec 15, 2004, 11:02:45 am
Dnia 27.03.2004r. (SOBOTA) odbędzie się kolejny oficjalny turniej Konfrontacji we Wrocławiu.

Początek turnieju 9:00 do godz około 17:00. Turniej odbędzie się w klubie "TWIERDZA", który mieści się w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczy nr 11 przy ul. Kamiennej 99\101.

Wstęp na turniej 5 zł.

Turniej odbędzie się na 300 punktów, każdy z graczy gra 3 partie, każda partia to 4 tury lub 1 godz. 20 min. Celem gier będzie wykonywanie zadań.

Dokładniejsze informacje pojawią sie w osobnym temacie :)

Prosiłbym o przesyłanie rozpisek na maila! ogryn@o2.pl

Serdecznie zapraszamy!  :D
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Marzec 24, 2004, 07:52:15 am
Jeszcze jeden turniej we Wrocławiu  :D
Tym razem w czasie trwania Dni Fantastyki 02-04 kwietnia 2004

Dokładniejsze informacje na stronie konwentu:
http://www.dnifantastyki.sfan.pl/

Pozdrowionka
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Kwiecień 07, 2004, 09:40:21 am
W trakcie nadchodzących konwentów DRAGON 2004 i Kapitularz, będzie można obejrzeć pokazy Konfrontacji, zagrać w nią a także nabyć modele Rackhama.

Dokładne Informacje:

II Ogólnopolski Konwent Gier Fantastycznych DRAGON 2004
17-18 kwietnia 2004 roku
IV L.O. ul. Szkolna 4, Lublin
www.dragon.rpg.prv.pl i www.lsfcs.prv.pl

W Lublinie będziemy chcieli zorganizować turniej Konfrontacji - więcej informacji niebawem

Kapitularz V : W Pułapce Systemu
23 - 25 kwietnia 2004 roku
16 Gimnazjum przy ul. Syrenki 19 w Łodzi
www.kapitularz.prv.pl i www.kapitularz.ldz.pl

Pokazy Konfrontacji będą miały miejsce w sobotę.


Zapraszamy wszystkich:)
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Kmicic w Kwiecień 12, 2004, 09:37:24 pm
KIELCE
TURNIEJ KONFRONTACJI OD 300 PUNKTÓW
17.04.2004 "GRACZ"
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Kwiecień 16, 2004, 11:52:49 pm
Nadchodzą gorące późnowiosenne dni a wraz z nimi kolejne imprezy Konfrontacyjne.

UWAGA, UWAGA

Zapraszamy wszystkich na konwent Olkon 21-23.05.2004 - Gimnazjum nr.3

Jak można się zorientować konwent odbywa się w Olsztynie. W trakcie konwentu będą się odbywać pokazy Konfrontacji i Warmachine. Dla początkujących szykujemy armie do gry tak by mogli przetestować te systemy, dla doświadczonych graczy mamy propozycję - Turniej 350 punktów.

Oprócz tego masa atrakcji na samym konwencie, dla Paradoxowego grona możliwość poszalenia na Mazurach:)

Informacje na temat konwentu: http://www.olkon.rpg.net.pl
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Kwiecień 28, 2004, 06:52:45 pm
Zapraszamy na turniej „Wrocławska Konfrontacja”, który odbędzie się 2 maja 2004 w Klubie Twierdzy Wrocław

Regulamin turnieju (http://www.ligakonfrontacji.prv.pl/)
i
Regulamin turnieju „Wrocławska Konfrontacja”.  (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=29&mode=&order=0&thold=0)
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Maj 06, 2004, 10:37:31 am
22 maja w trakcie comiesięcznej imprezy bitewniaków - Inkwizycja odbędzie się turniej Konfrontacji.

Termin: 22.05.2004 Sobota
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Czas: Początek godz. 10.00
Koszt: 10 zł wejściówka (opłata dotyczy jedynie grających)

Zasady:

Wielkość armii 350 punktów.
Gramy trzy bitwy. (Scenariusze zostaną przedstawione przed każdą bitwą)
Sojusznicy do 30%
Używamy zasad Confrontation, Incantation i Divination.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Maj 08, 2004, 08:11:47 pm
Cytat: "Xeratus_pl"
Zapraszamy na turniej „Wrocławska Konfrontacja”, który odbędzie się 2 maja 2004 w Klubie Twierdzy Wrocław

Regulamin turnieju (http://www.ligakonfrontacji.prv.pl/)
i
Regulamin turnieju „Wrocławska Konfrontacja”.  (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=29&mode=&order=0&thold=0)



Heloo,

Turniej był doskonały wiele sie działo :)

Wyniki Turnieju „Wrocławska Konfrontacja”, który odbył się 2 maja 2004 w Klubie Twierdzy Wrocław (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=33&mode=&order=0&thold=0&PHPSESSID=625f770af09b00e92e0d90f4ef95ebc6)
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Maj 10, 2004, 11:39:53 am
WIZKON 2004 "Irracjonalna Rzeczywistość"

    W dniach 6 - 8 sierpnia 2004 w Międzyrzecu Podlaskim odbędzie się 5 już konwent miłośników gier fabularnych i fantastyki. Miejscem konwentu jest tradycyjnie Gimnazjum w Międzyrzecu Podlaskim. Imprezę organizuje klub miłośników fantastyki Mithril wespół z powyższym Gimnazjum.
    Celem organizatorów jest zaprezentowanie jak największego spektrum szeroko pojętej fantastyki. Poprzez prelekcje, dyskusje i konkursy z dziedzin filmów, książek i gier fabularnych przybliżymy Wam irracjonalną rzeczywistość
    W programie konwentu nie zabraknie wielu atrakcji dopełniających imprezę. Jak przedstawienie teatralne czy noc poezji. Odbędą się również pokazy gier bitewnych. Zwolennicy gier karcianych a w szczególności MtG również nie będą mogli narzekać -przgotowujemy duży blok turniejów, w tym turniej Konfrontacji.
 
Koszt akredytacji na cały konwent (trzy dni) wynosi 17 zł

Akredytacja jednodniowa to 7 zł

Organizator: Marcin "Wizard" Sobiczewski - Wizard3@o2.pl

http://www.wizkon.kom.pl
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Maj 13, 2004, 10:29:37 am
Zapraszamy na Turniej 30 maja 2004 "Wrocławska Konfrontacja"



Regulamin turnieju „Wrocławska Konfrontacja”. (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=39&sid=e54175ac220bb649403ba30e5af1a189)
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Maj 14, 2004, 11:06:48 am
Jest juz wstępny regulamin turnieju (jeśli chcemy możemy go opatrzeć mianem master:) w trakcie konwentu Teleport 2004

http://teleport.gildia.com/bitewniaki_konfrontacje
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: war2bone w Maj 19, 2004, 03:47:19 pm
Cytuj
W dniach 6 - 8 sierpnia w Międzyrzecu Podlaskim odbędzie sie konwent milośnikow fantastyki i RPG, na ktorym będzie mial miejsce turniej Konfronatcji. Wydawnictwo Mythos bedize mialo spory blok programowy podczak ktorego bedzie prezentowac swe gry - Konfrontacje i Warmachine. Objelo rowniez swym partonatem organizowany turniej.
Zapraszam wiec wszystkich graczy Konfrontacji do przyjazdu i podjecia wyzwania do konfrontacji z innymi armiami Aarklash`a
 
www.wizkon.kom.pl


to mialem przekazac wiec to robie :D
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Maj 20, 2004, 10:29:44 am
Wrocław
Cykliczny turniej Konfrontacji 30.05.04.
Odbędize sie on w tym samym miejscu czyli Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczy nr 11 przy ul. Kamiennej 99\101.  

O dokładniejsze informacje zainteresowanych proszę o kontakt na maila: bartahome@o2.pl

Zapraszam i powodzenia
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Maj 21, 2004, 04:38:14 pm
Konfrontacja w Częstochowie, konwent CZEKON

Termin: 28 - 30 maja
Miejsce: Częstochowa, Techniczne Zakłady Naukowe im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Jasnogórska 84/90
 
Koszt: pełna akredytacja 20 zł
jeden dzień 10 zł

Nocleg: 20 zł w internacie (pokoje 3, 4 -osobowe). Ilość miejsc ograniczona, wszystkich zainteresowanych prosimy o konktakt: kamil.kacperak@21.pl
nocleg na terenie szkoły darmowy, należy zabrać ze sobą karimatę lub inny sprzęt do spania.

W trakcie konwentu odbywać się będzie nauka gry w Konfrontację i Warmachine, a także turniej Konfrontacji:

Wielkość armii 300 punktów.
Gramy trzy bitwy. (Scenariusze zostaną przedstawione przed każdą bitwą)
Sojusznicy do 30%
Używamy zasad Confrontation, Incantation i Divination.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Czerwiec 10, 2004, 02:22:16 pm
26 czerwca (SOBOTA) w trakcie comiesięcznej imprezy bitewniaków - Inkwizycja odbędzie się turniej Konfrontacji.

Termin: 26.06.2004 Sobota
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Czas: Początek godz. 10.00
Koszt: 10 zł wejściówka (opłata dotyczy jedynie grających)

Zasady:

Wielkość armii 350 punktów.
Gramy trzy bitwy. (Scenariusze zostaną przedstawione przed każdą bitwą)
Sojusznicy do 30%
Używamy zasad Confrontation, Incantation i Divination.

Być może uda nam się w trakcie turnieju zaprezentować RagNaRok i Cry Havoc'a  

Zapraszam
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Lipiec 01, 2004, 12:34:46 pm
Serdecznie zapraszamy na Turniej Konfrontacji we Wrocławiu.
Turniej odbędzie się w Klubie Twierdza Wrocław (http://www.twierdza.wroclaw.pl/)


Regulamin i scenariusze na I Wakacyjny Turniej Konfrontacji (3 lipca 2004), który odbędzie się w Klubie Twierdza Wrocław.
 (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=72&mode=&order=0&thold=0)



Regulamin turnieju: I Wakacyjny Turniej Konfrontacji (3 lipca 2004).

1. Turniej rozpocznie się o godzinie 9.00, 03.07.2004 w klubie Twierdza. Ostateczne potwierdzenie uczestnictwa w turnieju upływa o godz. 8.45 na miejscu w klubie.
2. Koszt uczestnictwa w turnieju wynosi 7zł a dla członków klubu Twierdza Wrocław 5zł.
3. Czytelne, najlepiej wydrukowane rozpiski armii powinny zostać dostarczone sędziemu najpóźniej 20min przed rozpoczęciem turnieju w celu sprawdzenia i korekty ew. błędów (wskazane jest dostarczenie ich na dzień lub dwa wcześniej).
4. Rozpiski można wysyłać na adres email: draygath@wp.pl
5. W turnieju biorą udział standardowe armie o wielkości 350pkt. (można przekroczyć tę ilość pkt. o połowę wartości najtańszego modelu z rozpiski). Sprzymierzeńcy i najemnicy do 105pkt. Wymagane jest zastosowanie, co najmniej jednego bohatera.
6. Rozpiski obowiązują na cały turniej i dopuszczona jest jedynie zmiana czarów, cudów, artefaktów oraz specjalnych zasad w miarę wolnych punktów.
7. Dopuszczalne są podstawowe zasady z podręczników: Confrontation, Incantation, Divination.
8. Nie dopuszczalne są proksy figurek, natomiast możliwe jest wykorzystanie wydrukowanych kart czarów, artefaktów, sp. zdolności itp. (w tym przypadku należy poinformować sędziego, z jakiego zestawu pochodzi drukowana karta).
9. Dopuszczamy modele nie pomalowane.
10. Gry odbywają się na stołach o długości 120cm i szerokości 100cm.
11. Turniej odbywa się w trzech etapach, podczas których rozlosowane wcześniej pary graczy rozgrywają kolejne scenariusze:

1. Etap pierwszy: „Kurier”.
2. Etap drugi: „Wielki skok”.
3. Etap trzeci: „Niebezpieczne zbiory”.

Każdy z uczestników rozegra trzy bitwy. W pierwszym etapie wszyscy grają scenariusz: pierwszy w drugim drugi w trzecim trzeci.
12. Gry powinny zakończyć się w czasie 1godz. 20min. lub w przeciągu czterech tur. Zwycięzcą scenariusza zostaje gracz, który uzbiera na koniec gry, o 100pkt. więcej niż jego przeciwnik. Jeżeli różnica będzie mniejsza gra kończy się remisem. Zwycięstwo to 3pkt natomiast remis to 1pkt
13. Jeżeli po trzech etapach nie uda się wyłonić zwycięzcy turnieju rozgrywany jest scenariusz finałowy (dogrywka).
14. Turniej bez dogrywki powinien zakończyć się w przeciągu 5godz.
15. Zakazana jest gra na czas.
16. Przy niewielkiej frekwencji i za zgodą graczy możliwe będzie rozegranie czterech etapów, zostanie to ustalone bezpośrednio przed turniejem. W tym przypadku czwarty scenariusz będzie losowany z pośród już rozgrywanych na wrocławskich turniejach.


Scenariusz 1:

Kurier.

- Dowódco! Odkryliśmy informacje dotyczące tajnego transportu. Niestety wróg też jest w posiadaniu tych danych! Co rozkażesz?
- Wysłać kuriera do centrali. Zlikwidować kuriera przeciwnika. Ten transport musi być Nasz!

Przygotowanie:


+ Standardowy stół do gry (100cm x 120cm).
+ Faza approach przebiega według standardowych zasad.


Rozgrywka:

+ Przebiega według standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi Kuriera.


Kurier:
+ dowolna nie latająca jednostka, której koszt nie przekracza 30 A.P.
+ w przypadku gdy kurierem jest scout musi zostać rozstawiony na swojej połowie
+ przeciwnik wie do której karty referencyjnej przypisany jest Kurier, ale nie wie który konkretnie to model (jeśli do danej karty przypisany jest więcej jak jeden).


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika jego wartość w A.P.
+ Za umieszczenie Kuriera na końcu 4 tury w obszarze 15cm od końca stołu przeciwnika 50 pkt.
+ Za zlikwidowanie Kuriera w walce wręcz 50 pkt.
+ Za zlikwidowanie zabójcy Kuriera 50 pkt.


Scenariusz 2:


Wielki Skok.

- Ha! Dane dotyczące transportu okazały się prawdziwe! Przygotować się do jego opanowania.
- Dowódco! Wykryto obecność wroga! Też wiedzą o transporcie!
- Niedobrze! Priorytetem jest utrzymanie wroga z dala od transportu i przejęcie nad nim kontroli! Naprzód!

Przygotowanie:

+ Standardowy stół do gry o (100cm x 120cm) dzielimy na dwa równe pasy o wymiarach 50cm x 120cm
+ Przez środek stołu na długości 120cm biegną tory po których poruszać się będzie Transport.
+ Przed approach gracze losują na którym pasie ustawiają swoje modele.
+ Faza approach przebiega według standardowych zasad.

Rozgrywka:

+ Przebiega według standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi Transportu.


Transport:
+ pojazd o wymiarach 10x15 cm.
+ niewrażliwy na ataki i jest traktowany jako zasłona o wysokości 4 cm.
+ Transport wyjeżdża na początku pierwszej fazy movement z losowo wybranej strony stołu i porusza się po ustalonym wcześniej torze o 30cm. Na początku każdej fazy movement przemieszcza się o kolejne 30cm.
+ Model, w który uderzy Powóz podczas jego ruchu dostaje hit z siłą 10 i zostaje odsunięty D6cm od toru.
+ wejść na Transport można przez udanego "Feat roll'a" o trudności równej 4+1 za każde 2,5cm które model musi pokonać w tej turze aby się zbliżyć do boku lub tyłu pociągu (nie, nie można wskakiwać od frontu) lub test inicjatywy o trudności 6 w przypadku figurek latających i posiadających Loop'a. I jeszcze jedno aby wejść na dach musi tam być miejsce (tj musi się zmieścić cała podstawka).
+ strzelanie do modelu na Transporcie odbywa się z modyfikatorem 1.
+ model trafiony na Transporcie (nie zależnie czy otrzymał ranę czy nie) musi wykonać test inicjatywy o poziomie 4 lub spadnie otrzymując trafienie na nogi o sile 6.


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika jego wartość w A.P.
+ Za posiadanie na końcu 4 tury na Transporcie modeli o większej ilości A.P. +75pkt.
+ Za posiadanie na końcu 4 tury na Transporcie tylko własnych modeli +150 pkt.


Scenariusz 3:


Niebezpieczne Zbiory.

- Dowódco! Nie udało nam się przejąć Transportu. Rozbił się on w dolinie na zachód stąd!
- Jaki status?
- Transport przewoził zbiorniki z Alchemickiego laboratorium. Mieliśmy właśnie rozpocząć zabezpieczanie gdy pojawił się wróg. Co teraz?
- Przejąć ładunek! Naprzód!

Przygotowanie:

+ Standardowy stół do gry (100cm x 120cm).
+ Faza approach przebiega według standardowych zasad.


Rozgrywka:

+ Przebiega według standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi Ładunku.


Ładunek:
+ Ładunek to nie do końca bezpieczne pojemniki z chemikaliami. Jest ich 7 i rozłożone są na środku stołu i obu połowach.
+ na końcu każdej fazy strzelania istnieje prawdopodobieństwo, że pojemnik eksploduje. Standardowa szansa na eksplozje 1 na d6.
+ eksplodujący pojemnik zadaje modelom w promieniu 5 cm hita z siłą 3.
+ pojemniki można przenosić. Szansa na eksplozje niesionego pojemnika wynosi: 2 na d6 po ruchu i 3 na d6 po biegu.
+ szansa na eksplozje pojemnika dla modelu walczącego wzrasta +1 za każdego przeciwnika.
+ model nie ruszający się, nie strzelający i nie uczestniczący w walce może zadeklarować, że delikatnie obchodzi się z pojemnikiem w tym przypadku dla tego pojemnika nie robi się testu.


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika jego wartość w A.P.
+ Za każdy model posiadający pojemnik na końcu 4 tury - +75 pkt.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Lipiec 14, 2004, 09:01:57 am
Serdecznie zapraszamy na Turniej Konfrontacji we Wrocławiu.
Turniej odbędzie się w Klubie Twierdza Wrocław (http://www.twierdza.wroclaw.pl/)


Regulamin i scenariusze na II Wakacyjny Turniej Konfrontacji (17 lipca 2004), który odbędzie się w Klubie Twierdza Wrocław. (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=80&mode=&order=0&thold=0)


Regulamin turnieju "Wakacyjne Konfrontacje" - 17 lipca 2004r.

1. Turniej rozpocznie się o godzinie 10.00, 17.07.2004 w klubie Twierdza. Ostateczne potwierdzenie uczestnictwa w turnieju upływa o godz. 9.50 na miejscu w klubie.
2. Koszt uczestnictwa w turnieju wynosi 7zł a dla członków klubu Twierdza Wrocław 5zł.
3. Czytelne, najlepiej wydrukowane rozpiski armii powinny zostać dostarczone sędziemu najpóźniej 20min przed rozpoczęciem turnieju w celu sprawdzenia i korekty ew. błędów (wskazane jest dostarczenie ich na dzień lub dwa wcześniej).
4. Rozpiski można wysyłać na adres email: ogryn@o2.pl
5. W turnieju biorą udział standardowe armie o wielkości 400pkt. (można przekroczyć tę ilość pkt. o połowę wartości najtańszego modelu z rozpiski). Sprzymierzeńcy i najemnicy do 120pkt. Wymagane jest, aby co najmniej połowę armii, czyli 200pkt tworzyli: bohaterowie, warrior-magowie i warrior-monkowie.
6. Rozpiski obowiązują na cały turniej i dopuszczona jest jedynie zmiana czarów, cudów, artefaktów oraz specjalnych zasad w miarę wolnych punktów.
7. Dopuszczalne są podstawowe zasady z podręczników: Confrontation, Incantation, Divination i Fortification.
8. Nie dopuszczalne są proksy figurek, natomiast możliwe jest wykorzystanie wydrukowanych kart czarów, artefaktów, sp. zdolności itp. (w tym przypadku należy poinformować sędziego, z jakiego zestawu pochodzi drukowana karta).
9. Dopuszczamy modele nie pomalowane.
10. Gry odbywają się na stołach o długości 120cm i szerokości 100cm.
11. Turniej odbywa się w trzech etapach, podczas których rozlosowane wcześniej pary graczy rozgrywają kolejne scenariusze:

1. Etap pierwszy: "Próba odwagi".
2. Etap drugi: "Próba waleczności".
3. Etap trzeci: "Próba rozwagi".

Każdy z uczestników rozegra trzy bitwy. W pierwszym etapie wszyscy grają scenariusz pierwszy w drugim drugi w trzecim trzeci.
12. Gry powinny zakończyć się w czasie 1godz. 30min. lub w przeciągu czterech tur. Zwycięzcą scenariusza zostaje gracz, który uzbiera na koniec gry, o 100pkt. więcej niż jego przeciwnik. Jeżeli różnica będzie mniejsza gra kończy się remisem. Zwycięstwo to 3pkt natomiast remis to po 1pkt
13. Jeżeli po trzech etapach nie uda się wyłonić zwycięzcy turnieju na podstawie dużych punktów liczymy małe punkty.
14. Turniej bez dogrywki powinien zakończyć się w przeciągu 6godz
15. Zakazana jest gra na czas.



Z nad stepu wiatr niesie wiadomość: Turniej Klanów rozpoczęty. Stary szaman przygotowuje amulety. Ze wszystkich stron Aarklash przybywają niewielkie grupy śmiałków. Na zwycięzców czeka nagroda, na pokonanych czekają upiory...



Scenariusz 1:

"Próba odwagi"

Zebrani z niecierpliwością obserwują poczynania szamana. Na niewielkim stosie kamieni ustawia on czaszkę o dwóch upiornych twarzach. Po chwili słychać przerażające wycie...

Przygotowanie:

+ Przed grą dokładnie na środku stołu ustawiony zostaje znacznik przedstawiający czaszkę.
+ Stół dzielimy na cztery równe ćwiartki.
+ Gracze ustawiają swoje modele (również skautów) wg standardowych zasad.
+ Po ustawieniu modeli sędzia umieszcza na stole osiem znaczników przedstawiających skrzynie. Na każdej ćwiartce po dwie skrzynie.


Rozgrywka:

+ Przebiega wg. standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi czaszki i skrzyń.
+ Czaszka posiada dwie twarze patrzące w przeciwstawnych kierunkach.
+ Na początku pierwszej tury czaszka obraca się w ten sposób, aby patrzeć na dwie przeciwległe po ukosie ćwiartki stołu.
+ Na początku każdej tury gry czaszka obraca się w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
+ Po zakończeniu fazy ruchu czaszka wyje a jej wycie obejmuje obszar dwóch ćwiartek, na które patrzy.
+ Wycie czaszki powoduje, że modele choćby częściowo objęte jej działaniem otrzymują hit z siłą zero. Dla tego obrażenia, zamieniamy resilence celu z wyższym współczynnikiem z courage/fear lub discipline.
+ Wycie czaszki powoduje też, że skrzynie objęte jej działaniem otwierają się. Skrzynie na ćwiartkach nie objętych wyciem zamykają się, nawet, jeżeli były już otwarte.
+ W każdej skrzyni umieszczony jest kamień runiczny.
+ Aby zabrać kamień należy postawić obok otwartej skrzyni niezwiązany walką model.
+ Zabranego kamienia nie można przekazać innemu modelowi.
+ Do odbierania kamieni stosujemy standardowe zasady skarbów.
+ Każdy kamień jest wart 25pkt.


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP
+ Za każdy posiadany kamień runiczny na końcu gry - +25pkt



Scenariusz 2:

"Próba waleczności".

Widzowie z obawą cofają się od dużego prostokątnego obszaru otoczonego niebieskimi kamieniami. Dokładnie nad nim, na niebie zbierają się ciężkie, oleiste chmury. Po chwili pojedyncza błyskawica rozdziera powietrze i zostawia osmalony ślad na uklepanej ziemi...

Przygotowanie:

+ Gracze ustawiają swoje modele wg. standardowych zasad.


Rozgrywka:

+ Przebiega wg standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi błyskawic i skalpów.
+ Błyskawice uderzają tuż po zakończeniu fazy ruchu.
+ Błyskawice uderzają w każdy model nie związany walką z modelem przeciwnika.
+ Błyskawice zadają obrażenie z siłą zero wg standardowych zasad.
+ Każdy model na stole posiada swoją wartość w skalpach wg wzoru:

- Od 1 do 25 AP = 1skalp
- Od 26 do 50 AP = 2 skalpy
- Od 51 do 75 AP = 3 skalpy
- Od 76 do 100 AP = 4 skalpy
- Powyżej 100 AP = 5 skalpów

+ Aby zdobyć skalp lub skalpy wroga należy go zabić.
+ Skalpy może zabrać tylko ten model, który osobiście zabił danego przeciwnika (zadał ostateczny cios).
+ Skalp można zabrać natychmiast po eliminacji wroga w zwarciu.
+ Przy eliminacji wroga na odległość należy podejść do miejsca gdzie umarł. W tym przypadku skalp trupa leży na ziemi jako znacznik.
+ Skalp może podnieść tylko jego zdobywca.
+ Skalpów nie można przekazywać ani odbierać.


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP
+ Za utrzymanie przy życiu modelu, który wygrał test waleczności - + 125pkt.

- Test waleczności wygrywa model, który zdobył najwięcej skalpów.
- W przypadku, kiedy dwa modele zdobyły tą samą ilość skalpów po zakończeniu czwartej tury rozgrywany jest między nimi pojedynek na śmierć i życie. Model, który zginął podczas tego pojedynku doliczany jest do wyeliminowanych modeli. Pojedynek zaczyna się od razu zwarciem.



Scenariusz 3:

"Próba rozwagi".

Skrwawioną i porytą błyskawicami arenę opłukują skąpe strugi deszczu. Szaman ponownie rozpoczyna inkantację. Pozornie niewielkie kałuże rozlewają się równomiernie po całej powierzchni klepiska. Wszyscy z niepokojem obserwują przebiegające przez lustro wody wyładowania. Nagle z pomiędzy ciżby wyskakują małe, rozchichotane istoty…

Przygotowanie:

+ Gracze ustawiają swoje modele wg. standardowych zasad.
+ Po ustawieniu modeli sędzia ustawia na połowie każdego z graczy po jednym modelu przedstawiającym impa.


Rozgrywka:

+ Przebiega wg standardowych zasad z dodatkowymi zasadami dotyczącymi wyładowań i impów.
+ Wyładowania uderzają tuż po zakończeniu fazy ruchu.
+ Wyładowania uderzają w każdy model związany walką z modelem przeciwnika.
+ Wyładowania zadają obrażenie z siłą zero wg standardowych zasad.
+ Wyładowania nigdy nie uderzają w impy.
+ Każda ze stron ma za zadanie chronić swojego impa jednocześnie ma upolować impa przeciwnika.
+ Impy nie posiadają własnej karty referencyjnej.
+ Impy poruszają się tuż po wyładowaniach.
+ Impy poruszają się w losowym kierunku o odległość równą K6 x 7 cm.
+ Impy odbijają się od krawędzi stołu na zasadzie bilardowej.
+ W przypadku, kiedy imp ukończy swój ruch na przeszkodzie terenowej uniemożliwiającej ustawienie jego modelu, porusza się ponownie o K6 cm w losowym kierunku. Tę zasadę stosujemy też w przypadku, kiedy przeszkodą terenową okaże się być jeden z modeli.
+ Charakterystyka impa:

- Defence - 5
- Resilence - 6
- Imp jest niewrażliwy na wszystkie efektu powodujące zmianę jego współczynników.
- Imp jest niewrażliwy na wszystkie efekty powodujące minusy do rzutów.
- Imp podczas walki wszystkie kostki przeznacza do obrony.
- Imp zawsze zdaje test disengage.
- Imp posiada Survival Instinkt / 4+
- Imp jest rozmiaru bardzo małego (+2do trudności testu strzeleckiego).
- Do impa stosujemy wszystkie pozostałe standardowe reguły.


Cele scenariusza:

+ Za wyeliminowanie modelu przeciwnika - jego wartość w AP.
+ Za wyeliminowanie impa przeciwnika - +75pkt
+ Za utrzymanie przy życiu swojego impa - + 75pkt



Na starej, pomarszczonej twarzy szamana widnieje uśmiech. Tego lata na Turniej Klanów przybyły prawdziwie waleczne drużyny. Ze starej, pomarszczonej twarzy szamana znika uśmiech, pora zająć się grzebaniem poległych...

Serdecznie zapraszamy !
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Lipiec 18, 2004, 09:18:25 am
Wyniki II Wakacyjnego Turnieju Konfrontacji, który odbył się 17 lipca 2004 w Klubie Twierdzy Wrocław. (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=82&mode=&order=0&thold=0)
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Fenris w Sierpień 16, 2004, 09:15:55 pm
Dnia 28 sierpnia odbędzie się turniej na Inkwizycji.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Sierpień 23, 2004, 09:57:28 am
Wrocław
Cykliczny turniej Konfrontacji 30.05.04.
Odbędize sie on w tym samym miejscu czyli Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczy nr 11 przy ul. Kamiennej 99\101.

dokładniejsze informacje www.twierdza.wroclaw.pl

zapraszamuy
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Wrzesień 13, 2004, 04:07:24 pm
Po wakacyjnej przerwie znów ruszają konfrontacyjne gry pokazowe w Warszawie.
Wszystkich chętnych na naukę i/lub podszkolenie posiadanych już umiejetności gry zapraszamy:

Wtorki od 15.30 u Faberów - ul. Puławska 11

Środy od 15 w Morionie - ul. Powstańców Śląskich 124, paw. 72 CHU Bemowo

Pzd. BeRsErK
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Wrzesień 22, 2004, 06:52:16 pm
Wrocław
Cykliczny turniej Konfrontacji 25,09.04.
Odbędize sie on w tym samym miejscu czyli Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczy nr 11 przy ul. Kamiennej 99\101.

dokładniejsze informacje www.twierdza.wroclaw.pl

zapraszamuy
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Październik 27, 2004, 08:58:52 am
Kolejny turniej we Wrocławiu.
Tym razem na Strategikonie w dniu 31.10.04.
Scenariusze i informacje na stronie www.twierdza.wroclaw.pl

Pozdro
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Xeratus_pl w Grudzień 06, 2004, 06:03:25 pm
„Władcy Zimy'' - Turniej Konfrontacji - 11 grudnia 2004 roku.

Regulamin oraz scenariusze na turniej „Władcy Zimy" (http://www.twierdza.wroclaw.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=135&mode=&order=0&thold=0&PHPSESSID=2146ade93e8e61643e1dbc332eafaa40) który odbędzie się w Klubie Twierdza Wrocław dnia 11 grudnia 2004 roku.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: cielaq w Grudzień 10, 2004, 05:37:55 pm
Polowanie na Czerwony... Grudzień

Termin: 19.12.2004
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71

Wielkość armii 150 punktów.
Maksymalne przekroczenie ( o połowę kosztu najtańszego modelu), nie może wynieść więcej niż 15 PA

Gramy pięć bitew. (Scenariusze zostaną przedstawione w późniejszym terminie)

Sojusznicy do 30%

Używamy zasad Confrontation, Incantation,Divination i Fortification.
 
Uwaga: Obowiązują zasady rankingowe!
http://www.mythos.pl/rank_zasady.php
Zalecane są czarne koszuli do kart.

Początek godz. 10.00
Wstęp dla grających 10zł.

Sędzia główny: Łukasz "cielaq" Cieluba (cielubek@tlen.pl)



Scenariusze.

1. Obozowiska

Na każdym stole znajdują sie dwie karty przedstawiające obozowiska, po jednym na każdej połowie. Obozwisko kontroluje gracz, który na koniec gry ma na nim więcej modeli. Aby model liczył sie jako będący w obozowisku, na karcie musi się znajdować cała postawka. Za kontrolowanie swojego obozowiska gracz otrzymuje 15 punktów, za kontrolowanie obozowiska przeciwnika 30 punktów.


2. Zmierzch

Zapada zmierzch. Począwszy od drugiej tury, gracze sprawdzają, czy nie zapadły ciemości. Przed rzutem taktycznym jeden z graczy rzuca kością. Ciemności zapadają przy wyniku:

2. Tura - Wynik 5+
3. Tura - Wynik 4+
4. Tura - Wynik 3+
5. Tura - Wynik 2+
6. Tura - Automatycznie

Ciemości powodują, że maksymalny zasięg widzenia wynosi 15cm. Wszystkie modele znajdujące się dalej są niewidoczne, a więc nie moga być celem szarży, ostrzału, czarów i.t.d.


3. Nocna Burza

Obowiązują zasady ciemności z poprzedniego scenariusza. Każdy model w momencie aktywacji rzuca kością:

1    - Nagły błysk pioruna Ogłusza model (jest traktowany jak Ogłuszony)
2-5 - Nic się nie dzieje
6    - Piorun rozświetla na moment pole walki. Ten model ignoruje na czas tej tury zasady ciemności.


4. Jaskinie

Na każdym stole znajdują się trzy karty reprezentujące wejścia do jaskini. Model może swoim ruchu wejść do jaskini. Jest on usuwany ze stołu do końca tury. Na początku następnej tury, przed rzutem taktycznym, gracz kontrolujący model rzuca kością:

1    - Model błądzi w jaskiniach. W tej turze nie jest wystawiany na stole. Rzuć ponownie w następnej turze.
2-5 - Model wychodzi w losowej jaskini. Wystaw go natychmiast na odpowiedniej karcie.
6    - Model wychodzi w wybraniej przez Ciebie jaskini. Wystaw go natychmiast na odpowiedniej karcie.

5. Smocze Gemy

Na każdym stole znajduje się pięć znaczników reprezentujących Smocze Gemy. Gracz, którego model jest najbliżej znacznika na koniec gry. Za każdy kontrolowany znacznik, gracz dostaje jedno Smocze Oko. Poza tym, znaczniki nie mają wpływu na przebieg scenariusza.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Rebel w Styczeń 28, 2005, 08:31:41 am
Kolejny turniej we Wrocławiu.
Tym razem w dniu 29.01.05.
Scenariusze i informacje na stronie www.twierdza.wroclaw.pl

Pozdro
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Bliz w Luty 01, 2005, 05:33:37 pm
Ekipa z Łodzi z przyjemnością oświadcza, iż organizujemy turniej konfrontacji w naszym miasteczku pawulonu i ośmiornicy mafijnej

Gdzie, kiedy: Turniej na 99% (jutro upewniam sie u naszego szefa) odbędzie się 19 lutego o godz 10:00 w klubie Oddział 8 na Piotrkowskiej 107.
Wejściówka wynosić będzie 10 zł i zakupione będą za nią dodatkowe nagrody.
Zasady: 200 A.P. 4 bitwy (bitwy maxymalnie 2 godzinne i maxymalnie na 6 tur). Wszystkie wymogi rankingowe. Aktualnie czekamy na odpowiedz od mythosa czy miejsca będą nagradzane smoczymi gemami.

W miarę możliwości prosimy o zabranie własnych miarek, kostek i znaczników.

A o to scenariusze:
1. Dominacja
Scenariusz żywcem wzięty z gier fpp. Na planszy znajdują się 3 znaczniki dominacji. Na koniec każdej z tur jeśli figurka gracza stoi na znaczniku (uwaga-podstawka musi całkowicie zakrywać żeton!) gracz ten dostaje 1 punkt. Na koniec gry sumujemy punkty, ten kto ma więcej wygrywa scenariusz.
2. Zabij generała
Scenariusz polega na zabiciu najdroższego punktowo modelu w armii przeciwnej. Do punktów wliczamy artefakty, czary itp. Uwaga! Jeśli figurka ucieknie z pola bitwy lub zostanie zabita przez jej kontrolera (w wyniku strzału, czaru itp.) zadanie uważa się za wykonane dla strony przeciwnej. Scenariusz jest wykonany tylko wtedy, gdy przeciwnik nie zabił najdroższej punktowo jednostki
3. Skrzynie ze skarbem
Na planszy znajdują się 3 skrzynie ze skarbami i każdy z graczy posiada własne obozowisko w jego strefie wystawienia. Aby wykonać scenariusz należy donieść skrzynie na teren własnego obozowiska - gracz otrzymuje za to 1 punkt. Na koniec gry liczymy ile skrzyń jest na każdym z obozowisk i sumujemy punkty, ten kto ma więcej wygrywa scenariusz. Uwaga-liczy się ilość skrzyń w obozowisku na końcu gry! Skrzynie może wziąć dowolna jednostka przez zajęcie znacznika (tak jak w wypadku dominacji). Należy przy niej położyć ten znacznik. Model następnie zanosi skrzynie do obozowiska. Po dotarciu na miejsce model może upuścić skrzynie, lecz nie może już wykonać w fazie ruchu żadnej akcji. Skrzynie można przejąć w dowolnym momencie gry, lecz zostawić tylko podczas fazy ruchu w momencie aktywowania karty modelu, który ją posiada. Jeśli na koniec gry mamy remis punktowy wygrywa gracz, którego model trzyma nie zaniesione skrzynie. Jeśli nie ma takiego żaden z graczy nie wygrywa scenariusza. Gdy model trzymający skrzynie jest zdejmowany z pola żeton skrzyni należy umieścić na miejscu jego podstawki. Modele, które zmuszone są uciekać porzucają skrzynie w miejscu, w którym przebywały.
4. Rzeź niewiniątek
W tym scenariuszu chodzi o to aby jak najbardziej zmasakrować oddziały przeciwnika. Jeśli na koniec gry na planszy będą modele z ranami to do sumy małych punktów dodajemy punkty z ran, a liczymy je w ten sposób:
-lekka rana=1/4 wartości punktowej modelu
-poważna rana=2/4 wartości punktowej modelu
-krytyczna rana=3/4 wartości punktowej modelu.
Wszystkie części dziesiętne zaokrąglamy zgodnie z zasadami matematyki do całości.
Jeśli gracz wyeliminuje wszystkie jednostki wroga, przed upływem 6 tur dostaje dodatkowe małe punkty. Za każdą turę, która została do końca(wliczając w to ostatnią, jaka była grana) gracz otrzymuje 10 małych punktów.

Za wykonanie scenariusza gracz otrzymuje + 0,5 dużego punktu. Zasada ta nie obowiązuje w przypadku ostatniego ze scenariuszy. Uwaga - wykonanie zadania nie oznacza wygrania gry! Bitwę wygrywa się mając 80 ptk przewagi na stole na końcu gry.

Zadawajcie śmiało pytania. Podejrzewam, że będzie ich najwięcej w przypadku 3 scenariusza bo strasznie go zagmatwałem :> niedługo pojawi się opis dojazdu do klubu lub ewentualnie jakaś mapka.


Pozdrawiamy i Zapraszamy
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: _Wychwethyl_ w Grudzień 01, 2005, 05:34:05 pm
Zasady

11 XII 2005 - Warszawa

Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Start: 10:00 (przewidywane zakończenie 18:00)
Wejściówka: 10 zł/gracz
Format: Czar Par 2*300pkt, 3 bitwy
Obowiązują wymogi rankingowe (http://www.mythos.pl/rank_zasady.php)

Zasady turnieju:

=> Sojusze dowolne, ale jesli zgadzaja sie ze "sciezkowymi" (a takze armie spoza sciezki, ale mogace byc ze soba w sojuszu) to modele traktowane sa jako friendly i moga korzystac z liderki swoich sojusznikow, w innym przypadku jako "neutral" i z liderki korzystac nie moga.

=> Jeżeli przeciwnikowi (wrogiemu sojuszowi) na koniec bitwy nie zostanie na stole ani jedna figurka, to zwycięzcy bitwy dostają +0,5 dużego punktu na koniec

=> Zwycięstwo daje 3 duże punkty, a remis 1. Do osiągnięcia zwycięstwa potrzebna jest na koniec przewaga 175 małych punktów.

=>W każdym scenariuszu limit tur wynosi 6 a limit czasu 150 minut

=> Na koniec turnieju w przypadku 2 par ex equo na 1szym miejscu decyduje wynik bezpośredniego starcia (jeśli takie się odbyło) lub małe punkty.

=> Max 50% bohaterow, 30% maszyn itd


Obowiązuje zakaz wystawiania jakichkolwiek sojuszników

Scenariusze :

1.Choinka

Na srodku pola bitwy znajduje się las, w którym stoi mega-sup***bista choinka, ktora kazda armia chcialaby zdobyc na swieta. Zasady takie jak w typowym Capture the Flag, z tym, ze flaga (choinka) jest jedna i znajduje sie na srodku stolu. Za posiadanie na koniec bitwy choinki warte jest +100 pkt. Jezeli model niosacy choinke zostanie zabity, to ona zostaje polozona w miejscu smierci niosacego, skad moze byc oczywiscie podniesiona.

2.Prezenty
Na stole znajduje się 6 znaczników reprezentujących skrzynie z ubraniami. Model, który dotknie zamkniętej skrzyni może ją otworzyć i przymierzyć ubranka Wink Gracz wykonuje rzut D6 i sprawdza, co znajdowało się w skrzyni:
1 - Mikolajowy Worek -2,5 Mv
2 - Mikołajowa Broda +1Cou/Fear
3 - Mikołajowa laska +1Str
4 - Mikołajowy Płaszcz +1Res
5 - Mikołajowe Buty +2,5 Mv
6 - Mikołajowa Czapka +1Dys

Za kazdy znacznik na koniec bitwy model dostaje +20 pts. gdy model ginie ubranka sa niszczone.


3.Świąteczny Karpik
Na środku bitwy znajduje się staw/jezioro/rzeka/jakas inna woda. Model w trakcie gry moze podejsc tak, by byc z nia w kontakcie i posiwecic cala ture na lowienie ryb ( nie moze sie ruszac/strzelac/czarowac itp)- rzuca wtedy D6 i na 5+ udalo mu sie wylowic dorodnego karpia. W wodzie jest max 10 rybek - znacznikowi, jak model ze znacznikiem ginie, to rybki zostają w miejscu smierci. Model musi zaczac aktywacje w kontakcie z woda
Jesli model jest w walce, to może albo nie łowić i walczyć normalnie, albo łowić i tylko bronić, bez kontrataków/oburęczności itp. Po prostu nie moze w zaden sposob zaatakowac przeciwnika
Kazda rybka na koniec bitwy jest warta 10 pkt.

Wszystkich serdecznie zapraszamy Smile
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Piter w Styczeń 10, 2007, 10:30:07 pm
kiedy jakiś turniej?
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: drakon w Styczeń 18, 2007, 10:18:34 pm
Najbliższy mi znany to turniej na Krakonie (w Krakowie :) ) - 26 stycznia.
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Morgoth1990 w Lipiec 05, 2007, 07:46:54 pm
Ta wasza gra jest dziwna... :roll: nic nie kumam z tej bonanzy
Tytuł: Ogłoszenia drobne i grube czyli imprezy konfrontacyjne
Wiadomość wysłana przez: Ten Gobo w Lipiec 05, 2007, 08:13:42 pm
to Krakon upadł juz tak nisko, ze organizuja turnieje konfy, a WFB odbywa sie oddzielnie w innej czesci miasta... kondolencje...