gildia.pl
Gildia Filmu (www.film.gildia.pl) => Forum Filmu => Wątek zaczęty przez: Itachi w Kwiecień 18, 2014, 03:46:05 pm
-
Ilość produkcji serialowych wymaga od nas solidnego obeznania, tak aby wybrać najlepsze z nich. Proponuję małe top 10 najlepszych, według Was seriali. Można głosować na produkcje polskie i zagraniczne, na pozycje bez limitu czasowego, nawet na seriale z lat 20, jakby ktoś chciał.
Moja "dziesiątka".
1. Dr House
2. The Following
3. True Detective
4. Homeland
5. Czas Honoru
6. Prison Break
7. Sherlock
8. Downton Abbey
9. Strażnik Teksasu
10. Smallville
-
Mi osobiście trudno było wybrać tylko 10 bo lubię sporo seriali.
1 Dexter
2 Firefly
3 Gra o tron
4 Dresden files
5 Sherlock
6 Lost Room
7 Jeryho
8 Stargate
9 Battlestar Galactica
10 Awake
-
10. Lois & Clark
9. Ostry Dyżur
8. Hercules
7, Stargate: Atlantis
6. Stargate
5. Dr. House
4. Gra o Tron
3. Firefly
2. Breaking Bad
1. Stargate: Universe
Jak widać ja raczej głównie gustuję w Sci Fi, więc takie pozycje jak np. House of Cards jeszcze są przede mną.
EDIT:
Właśnie zapomniałem o świetnym Arrow, który trzyma poziom oraz o Big Bang Theory.
-
Ale właśnie to jest cel tego topu, każdy podaje swoją dziesiątkę. Teraz wpiszę sobie dany tytuł w wyszukiwarkę i sam ocenię. U mnie w kolejce oczekuje Arrow i House of Cards :wink:
-
Fajny temat. Ja na chwile obecna mogę polecić "żywe trupy" i "wikingowie". Bardzo fajne seriale. Od niedawna interesuje się serialami. Jednak czasem wciągają bardziej niż film.
-
1. Breaking Bad.
2. Gra o Tron.
3. House of Cards.
4. Jak poznałem waszą matkę.
5. Californication.
6. Firefly.
7. Twin Peaks.
8. Spartakus.
9. Lost.
10. IT Crowd.
-
1. The x-files
2. Millenium
3. Breaking bad
4. Jerycho
5. the shield
6. Gotowe na wszystko
7. Herosi
8. przystanek alaska
9. weeds
10. The wire i pitbul
pzdr
ps przede mna jeszcze masa ogladania, musze nadgonic zaleglosci serialowe
ps2 Seriale to takie dlugie, wciagajace filmy :razz:
-
Nie będę ustawiał seriali w jakiejś kolejności, ale ze swojej strony mogę polecić: Ranczo (zwłaszcza serie 3-5 kiedy ,,senator'' jest jeszcze wójtem) i Ojciec Mateusz.
-
A ja polecam Sons of Anarchy.
-
Coś podobnego już utworzyłem, ale temat nie cieszył się zbytnią popularnością: http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,32578.0.html
-
Jak widzę, dla niektórych nie istnieje życie poza kinematografią amerykańską. Podam trochę seriali, które wywarły na mnie jakieś wrażenie lub kojarzą się z czymś dla mnie szczególnym (nie obiecuję, że zmieszczę się w 10tce). Podaję z linkami do filmwebu żeby każdy miał możliwość zapoznania się z zarysem fabuły bez niepotrzebnego szukania.
1) Brygada http://www.filmweb.pl/serial/Brygada-2002-101965 (http://www.filmweb.pl/serial/Brygada-2002-101965)
2) Cudowne lata http://www.filmweb.pl/Cudowne.Lata (http://www.filmweb.pl/Cudowne.Lata)
3) Miasteczko Twin Peaks http://www.filmweb.pl/Miasteczko.Twin.Peaks (http://www.filmweb.pl/Miasteczko.Twin.Peaks)
4) Karny Batalion http://www.filmweb.pl/serial/Karny+batalion-2004-190739 (http://www.filmweb.pl/serial/Karny+batalion-2004-190739)
5) Mała Brytania http://www.filmweb.pl/serial/Ma%C5%82a+Brytania-2003-196252 (http://www.filmweb.pl/serial/Ma%C5%82a+Brytania-2003-196252)
6) Przystanek Alaska http://www.filmweb.pl/Przystanek.Alaska (http://www.filmweb.pl/Przystanek.Alaska)
7) Z Archiwum X http://www.filmweb.pl/Z.Archiwum.X (http://www.filmweb.pl/Z.Archiwum.X)
8 ) 07 zgłoś się http://www.filmweb.pl/serial/07+zg%C5%82o%C5%9B+si%C4%99-1976-36084 (http://www.filmweb.pl/serial/07+zg%C5%82o%C5%9B+si%C4%99-1976-36084)
9) Przygody Sherlocka Holmesa http://www.filmweb.pl/serial/Przygody+Sherlocka+Holmesa-1984-155353 (http://www.filmweb.pl/serial/Przygody+Sherlocka+Holmesa-1984-155353)
10) Powrót Sherlocka Holmesa http://www.filmweb.pl/serial/Powr%C3%B3t+Sherlocka+Holmesa-1986-109394 (http://www.filmweb.pl/serial/Powr%C3%B3t+Sherlocka+Holmesa-1986-109394)
11) Akta Sherlocka Holmesa http://www.filmweb.pl/serial/Akta+Sherlocka+Holmesa-1991-115362 (http://www.filmweb.pl/serial/Akta+Sherlocka+Holmesa-1991-115362)
12) Pamiętniki Sherlocka Holmesa http://www.filmweb.pl/serial/Pami%C4%99tniki+Sherlocka+Holmesa-1994-147833 (http://www.filmweb.pl/serial/Pami%C4%99tniki+Sherlocka+Holmesa-1994-147833)
13) Poirot http://www.filmweb.pl/serial/Poirot-1989-125510 (http://www.filmweb.pl/serial/Poirot-1989-125510)
14) Diabli Nadali http://www.filmweb.pl/Diabli.Nadali (http://www.filmweb.pl/Diabli.Nadali)
15) Czterej pancerni i pies http://www.filmweb.pl/Czterej.Pancerni.I.Pies (http://www.filmweb.pl/Czterej.Pancerni.I.Pies)
16) Stawka większa niż życie http://www.filmweb.pl/serial/Stawka+wi%C4%99ksza+ni%C5%BC+%C5%BCycie-1967-9771 (http://www.filmweb.pl/serial/Stawka+wi%C4%99ksza+ni%C5%BC+%C5%BCycie-1967-9771)
17) Alfred Hitchcock Przedstawia http://www.filmweb.pl/serial/Alfred+Hitchcock+Przedstawia-1955-195581 (http://www.filmweb.pl/serial/Alfred+Hitchcock+Przedstawia-1955-195581)
18) Strefa Mroku http://www.filmweb.pl/serial/Strefa+mroku-1959-134618 (http://www.filmweb.pl/serial/Strefa+mroku-1959-134618)
19) Opowieści z krypty http://www.filmweb.pl/serial/Opowie%C5%9Bci+z+krypty-1989-94392 (http://www.filmweb.pl/serial/Opowie%C5%9Bci+z+krypty-1989-94392)
20) Ziemia obiecana http://www.filmweb.pl/serial/Ziemia+obiecana-1975-105396 (http://www.filmweb.pl/serial/Ziemia+obiecana-1975-105396)
Właściwie to kolejność raczej przypadkowa. Moim zdaniem trudno jest wybrać 10tkę, a wręcz twierdzę że jest to niemożliwe. Spokojnie mógłbym wymienić jeszcze ze 4 razy tyle seriali stojących na bardzo wysokim poziomie, tym bardziej jeśli włączy się w to seriale dokumentalne wśród których też mam wiele do zaproponowania.
-
A to moje top10
1. Doctor Who
2. Sons of Anarchy
3. X-Files
4. Battlestar Galactica
5. Firefly
6. Fringe
7. Buffy The Vampire Slayer
8. Game of Thrones
9. Knight Rider
10. CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas
I przepraszam, że tytuły po angielsku ale w takiej formie oglądałem i w większości nie znam polskich tytułów.
-
Maxi pewnie, ze mozna wymienic mase dobrych seriali, ale jednak tytul watku zobowiazuje :wink:
to jest subiektywne best of the best, trzeba wybierac :razz: [size=78%] [/size]
pzdr
-
9. Knight Rider
Która wersja? Z Haselhoffem czy ta nowsza?
-
Która wersja? Z Haselhoffem czy ta nowsza?
Oczywiście, że z Haselhoffem. Orginalny K.I.T.T. był fajniejszy od tego transformera z wersji z Bruening`iem.
Pontiac Firebird Trans Am jest miłością mojego życia. Jak sprzedam moją kolekcje komiksów sobie takiego kupię:)
-
a tak zapytam z ciekawosci, co Ty masz do wkkm, ze zyczysz tej kolekcji az tak zle.
No offence :wink:
pzdr
-
a tak zapytam z ciekawosci, co Ty masz do wkkm, ze zyczysz tej kolekcji az tak zle.
Nie pamiętam już za bardzo ale chyba chodziło mi o dużą ilość dubli, które były wydawane w pierwszej 10, przez co nabyłem tylko tomy 1(bo był tani) i 3 z Iron Manem. Po czym straciłem zapał na dalsze kupowanie. Chyba o to chodziło, nie pamiętam za dobrze bo nabity byłem jak zakładałem to konto.
No offence :wink:
Non taken
-
aaaa spoko rozumiem :razz:
pzdr
-
Na wariackich papierach - to jest hicior wśród seriali :biggrin:
-
1. Twin Peaks
2. Hannibal
3. Life on Mars
4. Sherlock (BBC)
5. Powrót do Brideshead
6. Kings (jeśli powstałby więcej niż jeden sezon to byłby wyżej... może nawet pierwszy)
7. Scrubs
8. Death Valley (kolejny zdjęty z anteny po jednym sezonie...)
9. Supernatural
10. Detektyw Monk
(wykluczyłam seriale animowane, na to może być osobna lista)
-
Nie będę ustawiał seriali w jakiejś kolejności, ale ze swojej strony mogę polecić: Ranczo (zwłaszcza serie 3-5 kiedy ,,senator'' jest jeszcze wójtem) i Ojciec Mateusz.
Z polskich fajne są też ,,Miodowe lata''. Teraz na polsacie reeemisja.
-
Z polskich fajne są też ,,Miodowe lata''. Teraz na polsacie reeemisja.
Tylko, że Miodowe Lata to polska wersja jakiegoś starego amerykańskiego sitcomu...
-
Na podstawie amerykańskiego sitcomu ,,The Honeymooners'' .
Co nie przeczy faktowi, że serial nawet dobry i śmieszny.
Ojciec Mateusz, Rodzinka.pl i wiele innych seriali też nie są typowo polskie.
-
Polecam serial Wikingowie, jestem dopiero po dwóch odcinkach, ale jest moc (a raczej rzeź).
Jakby kogoś zainteresowało to na Pulsie w niedziele są dwa odcinki (3 i 4).
-
To i ja wrzucę coś od siebie, kolejność przypadkowa. Tylko ostrzegam - większość to produkcje z XX wieku :lol:
- Robin z Sherwood (Robin of Sherwood)
- Czerwony Karzeł (Red Dwarf)
- Gdzie pachną stokrotki (Pushing Daisies)
- Liga dżentelmenów (The League of Gentlemen)
- Alternatywy 4
- Latający Cyrk Monty Pythona (Monty Python's Flying Circus)
- Strefa mroku (The Twilight Zone)
- Wojna domowa
- Moja rodzinka (My Family)
- Doctor Who
-
Seriale są dla mnie zabójcze, jeśli polubię nie ma siły, żebym w dniu premiery nie obejrzał odcinka. Mam listę swoich ulubionych seriali, kolejność nie przypadkowa :roll:
- Gra o Tron
- House of Cards
- Breaking Bad
- Dr House
- Spartakus
- Jak poznałem waszą matkę
- Teoria wielkiego podrywu (pierwsze 4 sezony)
-
Do mojego topu dochodzą Wikingowie, drugi sezon jest lepszy od pierwszego, a sam finał nastrojowy i klimatyczny. Floki jest świetny! Trzeci zapowiada się jeszcze ciekawiej, w końcu Ragnar został królem.
Dr House
The Following
True Detective
Homeland
Czas Honoru
Prison Break
Sherlock
Downton Abbey
Wikingowie
Hannibal
-
1. Sherlock Holmes
2. Dr House
3. Przyjaciele
4. Gotowe na wszystko
5. Chichot losu
6. Na dobre i na złe
7. Mała Dorrit (BBC)
8. Samotnia (BBC)
9. Dwóch i pół
10. Jak poznałem Waszą matkę
-
1. The Killing
2. Top of the lake
3. Black Mirror
4. Sherlock
5. Game of Thrones
6. The Walking Dead
7. The Following
8. The Big C
9. Pretty Little Liars
10. Desperate Housewives
-
Arrow
Merlin
Tożsamość szpiega
Agenci NCIS
Prison Break
-
Moja lista w głównej mierze zawiera "babskie" seriale :biggrin:
1. "Przyjaciółki"
2. "Ranczo"
3. "O mnie się nie martw"
4. "Brzydula"
5. "Na dobre i na złe"
6. "Beverly Hills - 90210"
7. "Rodzinka.pl"
8. "Trędowata"
9. "Zostać miss"
10. "Adam i Ewa"
-
zakazane imperium i hause of cards :)
-
Ale pierdoły wybieracie. :D
1. Breaking Bad
2. Rodzina Soprano
3. House of Cards
4. 24
5. Hannibal
6. Luther
7. Wikingowie
8. Mad Men
9. Detektyw
10. Pora na przygodę
-
1) Breaking Bad :smile:
-
Kolejność przypadkowa.
1 The Shield
2 The Wire
3 Generation Kill
4 The West Wing
5 OZ
6 Battlestar Galactica
7 Firefly
8 Misfits
9 Doctor Who
10 Game of thrones
-
To ja dorzucę od siebie:
Peaky Blinders - Cillian Murphy i Tom Hardy. Birmingham początkiem XX wieku. Cacko.
Dexter - mimo słabego sezonu trzeciego i fatalnego finałowego, to wciąż klasa sama w sobie.
Shadow Line - zamknięte w jednym sezonie, mroczne, ciężkie, świetnie zagrane.
Reszta mojego top już się przewinęła w tym wątku.
A w kategorii Największe Rozczarowanie to zdecydowanie Arrow, który kompletnie nic sobą nie reprezentuje. Ani to zgodne z komiksem, ani zagrane.
-
Dużo tych seriali, a zatem
Starsze:
Rodzina Soprano
M*A*S*H
Przyjaciele
Z archiwum X
Star Trek
Gwiezdne wrota
Miasteczko Twin Peaks
Alternatywy 4
MacGyver
Drużyna A
Nowsze:
24
Carnivale
Gra o tron
Doctor Who
Sherlock Holmes
Banshee
Detektyw
House of Cards
Dom grozy
Flash
-
1.House of cards
2. Breaking bad
3. Gra o tron
4. Dexter
5. Homeland
6. miasteczko twin peaks
7. [/size]różowe lata 70te
8. Detektyw
9.[/size]Przyjaciele
10.carnivale
-
Najlepszy dr house . Uwielbiam ten serial.
-
Zmodyfikuję trochę listę od Danio237:
1. Breaking Bad
2. Rodzina Soprano
3. House of Cards
4. Gra o Tron
5. Hannibal
6. OZ
7. Wikingowie
8. Z archiwum X
9. Detektyw
10. Peaky Blinders
ps. Słyszeliście że będzie nowy sezon Z Archiwum X?
salon-iva.pl - Koloryzacja włosów Wrocław (http://www.salon-iva.pl/fryzjerstwo/koloryzacja.html)
-
moje 3 grosze:
1. The Wire / prawo ulicy
2. House of Cards
3. Rodzina Soprano
4. Homeland
5. True Detective
6. Banshee
7. Daredevil :) w końcu jakaś nadzieja na dobrą adaptację komiksu.
i gdzies tam daaaaalej
8. The Knick
9. i od biedy Wikingowie
bardziej komediowo:
1.Big Bang Theory
2.Brooklyn Nine-Nine
3.Silicon Valley
największy bull shit z jakim sie spotkałem do tej pory: (moim zdaniem)
1. Arrow- Może z 5 odcinków obejrzałem w sumie i odpuściłem, poziom naiwności w tym serialu osiągnął mega dno. A charakteryzacja to jakies kpiny, na balu przedszkolaków lepiej malują słodkie buźki dzieci :) podobno 3 sezony tego nakręcili ?
2. Gotham City- dałem sobie spokój po chyba 2 i pół odcinkach, jak zobaczyłem, plejadę przedszkolaków, ewentualnie gimbazjalistów w głównych rolach, myślałem, że to tylko przez pierwsze parę minut tak bedzie, a oni podobno grają główne role dalej :)
3. Flash- ani grzeje, ani ziębi, taki mdły trochę, plusik za efekty błyskawicy z tyłka :P
-
1 Kompania Braci
2 Twierdza szyfrów
3 Czas honoru
4 Karny batalion
5 1920 wojna i miłość
6 Janka
7 Rzym
8 Wikingowie
9 Pacyfik
10 Ranczo :) żartowałem
-
Pojawiało się już pewnie milion razy, ale numer jeden dla mnie to Breaking Bad :D
-
Dla mnie na dzień dzisiejszy numerem jeden pozostają nadal dzieje Rodziny Soprano.
-
the walking dead
prison break
heroes
true detective
z nation
gra o tron
Reszty nie pamiętam, żebym uważał to za dobry serial :)
wibratory (https://esmera.pl/k,wibratory.html)
-
1. Rodzina Soprano
2. Zakazane Imperium
3. 6 stóp pod ziemią
4. Ekipa
5. House of Cards
6. Narcos
7. Breaking Bad
8. Kompania Braci
9. Przyjaciele
10. True Detective
-
Sześć stóp pod ziemią
Prawo ulicy
Rodzina Soprano
Z archiwum X
Firefly
Przystanek Alaska
Przyjaciele
Simpsonowie
Miasteczko South Park
Dr House
-
Nie wiem czym byłbym w stanie podać adekwatną kolejność, więc wrzucam bez numerków:
Z archiwum X
Twin Peaks
Przystanek Alaska
Man Men
The Killing (jednakowo lubię zarówno duński pierwowzór, jak i amerykańską wersję)
Przyjaciele
Luther
Robin z Sherwood
Świat wg. Bundych
Gra o Tron
do 10 nie zmieściły się: Colombo, House of Cards, True Detective, Top of the Lake, Mentalista
-
1. Breaking Bad
2. Gra o Tron
3. Vikings
4. Narcos
5. Rzym
6. Silicon Valley
7. Przyjaciele
8. Peaky Blinders
9. Stranger Things
10. True Detective
-
1. Twin Peaks
2. Breaking Bad
3. Mad Men
4. Carnivale
5. Sopranos
6. Utopia
7. Big Bang Theory
8. Game o Throne
9. Robin of Sherwood
10. House of Cards
-
1. Ja, Klaudiusz
2. Lost
3. Z Archiwum X
4. Kroniki Braciszka Cadfaela
5. Miasteczko Twin Peaks
6. Mushishi
7. Gra o tron
8. The Event
9. Domek na prerii
10. The Man in the High Castle
-
1. Catrine Tate Show.
2. Gra o Tron
3. Walking Dead
4. 13 posterunek (Tak!)
5. Teoria Wielkiego Podrywu
6. Chorzy doktorzy
7. Czysta krew
8. Dwie spłukane dziewczyny
9. Kości
10. Hannibal, którego przestałem oglądać.
-
Jakie to śmieszne. Co człowiek to inne seriale.
-
Jakie to śmieszne. Co człowiek to inne seriale.
A co w tym śmiesznego?
-
1.Rewolwer i melonik czyli The Avengers (Emma Peel, John Steed)
2.Oficer, Oficerowie, Trzeci oficer
3.Czarne chmury
4.Wojna domowa
5.Jak rozpętałem II wojnę światową czyli przygody kanoniera Franka Dolasa
6.07 zgłoś sie
7.Życie na gorąco
8.Hrabina Cosel
9.Pogranicze w ogniu
10.UFO
-
U mnie:
1. Breaking Bad
2. Stranger things
3. Gra o tron
4. Przyjaciele
5. Twin Peaks
6. Sopranos
7. True Detective
8. Jak poznałem waszą matkę
9. Sex w wielkim mieście
10. Californication
-
Minęły prawie 3 lata, moja lista się nieco zmieniła:
1. Rick and Morty
2. Deadwood
3. Breaking Bad
4. Rodzina Soprano
5. Fargo
6. Utopia
7. Pora na przygodę
8. 6 stóp pod ziemią
9. Gwiezdne Wrota
10. 24 (tylko Jack Bauer oczywiście)