gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Forum Rozpisek => Wątek zaczęty przez: Syrius w Czerwiec 29, 2005, 04:57:52 pm

Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Syrius w Czerwiec 29, 2005, 04:57:52 pm
Powoli sobie kompletuję armijkę na 1300 pts ;]
A właściwie maluję, komletuję... itd... itp...
Z chęcią usłyszę opinię, jakiś osób zagrywających się dużo tą armią...

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; General; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]

1 Wraith @ 152 Pts
     Barding; Great Weapon
     Cursed Book [50]
Nightmare @

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

6 Dire Wolves @ 60 Pts

4 Fell Bats @ 80 Pts

16 Sylvanian Levy @ 143 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician

3 Spirit Hosts @ 195 Pts

13 Black Knights @ 430 Pts
     Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
     Screaming Banner [40]
1 Hell Knight @ [16] Pts


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 55


Total Army Cost: 1294
Tytuł: Re: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: pingus w Czerwiec 29, 2005, 05:28:40 pm
Przy Twojej obronie antymagicznej zrezygnowałbym z duszków. Lepszy Bat Swarm (i tańszy) Poza tym brakuje tu coachy! 2 w tej armii to podstawa. Wywaliłbym tą piechotkę
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: _Młody_ w Czerwiec 29, 2005, 05:45:02 pm
Własnie gdzie coache. W tej armii to podstawa. Wywal piechote i Hosty a wstaw 2 Black coache. No i mamy armie szybką i twardą a tak ta piechota by nie nadązała za resztą  :oops:
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Wojcieszyn R. w Czerwiec 29, 2005, 06:04:58 pm
moze jeden wampir general ze spectral - sporo daje przeciw magi.. a biegacz bsb.. coache wedle gustu..  hosty i duzy kloc piechoty tak srednio.. moze dwuch biegaczy ?? :p kawaleria war banner. wiecej batow.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: JJ w Czerwiec 29, 2005, 06:57:00 pm
Trzy liery "WFB"


Czy ty myślisz, że jak ktoś gra Zimnymi Jedynakami to wszystko zniesie?

WPISUJ SYSTEM!!!!!
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: bless w Czerwiec 29, 2005, 07:17:24 pm
Moim zdaniem Sylvania nie nadaje sie do bitew ponizej 2000. Wysiada przez slaba obrone magiczna. Przy tych punktach trafisz na wroga armie VC z dwoma nekrosami i lezysz. Wiem, bo tego doswiadczylem na jednym turnieju. Lizaki tez mnie wtedy polozyly. Tylko chaos slaanesa M. Grata mnie nie pokonal, choc mial 3 magow, ale mialem po prostu  niewiarygodnego farta.  :D
Ogolnie postanowilem nie grac ta armia na mniejsze punkty, bo sie to po prostu nie sprawdza.
Jesli jednak musisz, to zgadzam sie z opinia, ze nie warto wystawiac duszkow, bo beda jedynie latwym lupem... ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: pingus w Czerwiec 29, 2005, 08:25:29 pm
Cytat: "bless"
Moim zdaniem Sylvania nie nadaje sie do bitew ponizej 2000. Wysiada przez slaba obrone magiczna. Przy tych punktach trafisz na wroga armie VC z dwoma nekrosami i lezysz. Wiem, bo tego doswiadczylem na jednym turnieju. Lizaki tez mnie wtedy polozyly. Tylko chaos slaanesa M. Grata mnie nie pokonal, choc mial 3 magow, ale mialem po prostu  niewiarygodnego farta.  :D
Ogolnie postanowilem nie grac ta armia na mniejsze punkty, bo sie to po prostu nie sprawdza.
Jesli jednak musisz, to zgadzam sie z opinia, ze nie warto wystawiac duszkow, bo beda jedynie latwym lupem... ;)

Na 500 pkt da się pograć całkiem nieźle. :D
Koło 1350 pozostaje 2-3 necro. ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: bless w Czerwiec 29, 2005, 08:45:08 pm
Cytat: "pingus"

Na 500 pkt da się pograć całkiem nieźle. :D
Koło 1350 pozostaje 2-3 necro. ;)


W sumie fakt - na 500 pkt. nikt nie wystawi mocnej rozpy magicznej, bo magowie sa za drodzy. A sylvania ma te dwa grave markery za friko, wiec cos tam moze zamieszac. Masz racje Pingus, masz racje... Ale... ja nigdy nie gram na 500pkt. wiec nawet przez chwile sie zastanawialem nad mozliwosciami tej armii na bardzo male punkty.
Ale na okolo 1500pkt. to sylvanie jada rowno, niestety.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Perzn w Czerwiec 29, 2005, 09:01:46 pm
Dodam, że jeśli bardzo chcesz mieć piechote to daj 10 kuszników i miej nadzieje, ze bedziesz dawał rade dożywić z GM.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Czerwiec 30, 2005, 05:30:54 am
Nie no, mozna sprubowac zagrac sylvanią na mniejsze pkt, kednak wtedy - olac magie... Wystawilnym jeden oddział zombiakow - minimalny, a nuż - widelec cos sie wskrzesi. Pozatym ze 2 koucze, Bk, Baty... I sporo wilczkow... No i chyba wampira bym nie zmieniał... (Jest ok). Moze jakis drugi, co by w BK siedział, z corsed bookiem np...

mam na mysi bat swarmy :)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Manfred w Czerwiec 30, 2005, 08:07:42 am
gdybyś wywalił spirity levych levów i 6 wilków masz wtedy punkty na 2 coache. A i byłby lepszy jako vc w BK i tak jak reszta napisała masz szybką i potrafiącą w szarżźy rozdeptac armię :D
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Wojcieszyn R. w Czerwiec 30, 2005, 08:21:11 am
Cytat: "bless"
... Tylko chaos slaanesa M. Grata mnie nie pokonal, choc mial 3 magow, ale mialem po prostu  niewiarygodnego farta.


 :lol: Pamietam jak te Coache jezdzily sobie w kolko za laskami, bo Michalowi tylko magowie zostali :)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Czerwiec 30, 2005, 01:49:43 pm
Moja propozycja na sylvanie na 1300 pkt :)

Unnamed1300 Pts  -   Vampire Counts Army

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
     Von Carstein; General; Great Weapon
     Flayed Hauberk [30]
     Wolf Form [20]

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 171 Pts
     Battle Standard Bearer; Von Carstein; Barding; Heavy Armour
     Cursed Book [50]

     1 Nightmare @

5 Dire Wolves @ 70 Pts

     1 Doom Wolf @ [10] Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

1 Black Coach @ 175 Pts

     1 Wraith @
          Great Weapon

     2 Nightmare @

1 Black Coach @ 175 Pts

     1 Wraith @
          Great Weapon

     2 Nightmare @

10 Black Knights @ 365 Pts
     Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
     Banner of Doom [50]

     1 Hell Knight @ [16] Pts

     11 Nightmare @

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 39


Total Army Cost: 1300


bat swarmy niestety sie nie zmiesciły... (ale chyba niezłę to jest i tak)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Syrius w Czerwiec 30, 2005, 02:24:08 pm
Znaczy tak... z bannerka i wighta nie chcę rezygnować, ponieważ Terror i zdawanie feara na 3 kostkach jest dość śmieszne...
Wraith w challenge'ach będzie pomagał klockowi znakomicie.. i lepiej niż wampir.. ponieważ wamp. przeważnie zdejmuje 1 wroga...
Klocek piechoty wsumie jest zbędny, ale lubię taki klimacik ;]
Wsumie jeśli gracze grający długo tą armią mówią, że coache lepsze to chyba je zakupię...
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: bless w Czerwiec 30, 2005, 02:26:42 pm
Sorry, stary, ale Twoja rozpa jest kompletnie nieczytelna.
Czy zamiast:
1 Black Coach @ 175 Pts

1 Wraith @
Great Weapon

2 Nightmare @


Nie moglbys napisac: Black Coach - 175pkt.



Latwiej, przyjemniej i przynajmniej widac, "co autor mial na mysli".
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Czerwiec 30, 2005, 05:06:31 pm
dobra, dobra bless :)
Specjalnie dla Ciebie zamieszcze czytelniejszą wersje ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Czerwiec 30, 2005, 05:09:00 pm
Unnamed1300 Pts  -   Vampire Counts Army

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
     Von Carstein; General; Great Weapon
     Flayed Hauberk [30]
     Wolf Form [20]

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 171 Pts
     Battle Standard Bearer; Von Carstein;Nightmare Barding; Heavy Armour
     Cursed Book [50]

5 Dire Wolves @ 70 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

1 Black Coach @ 175 Pts
1 Black Coach @ 175 Pts


11 Black Knights @ 365 Pts
     Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;fcg;Banner of Doom [50]

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 39


Total Army Cost: 1300


Moze byc ? :)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: JJ w Czerwiec 30, 2005, 05:22:08 pm
Cytat: "Jgmaster"
dobra, dobra bless :)
Specjalnie dla Ciebie zamieszcze czytelniejszą wersje ;)


Drogi kolego klubowy. Po powrocie znad morza przybiję pod regulaminem Tablicę z  Przykazaniami Rozpiskowicza.
Tematy rozpoczęte nieobrobionymi rozpiskami będą zamykane, nieobrobione rozpiski usuwane, póki jęki i skargi gnębionych użytkowników tego forum nie wymuszą zmiany moderatora.
Faszyzm rozpiskowicza, ot co.... :evil:
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Czerwiec 30, 2005, 05:44:22 pm
Dobrze, pokornie przepraszam za nieczytelną rozpiskę, obiecuje ze sie poprawie... Prosze przezemnie nie zamykać tematu. Błędną rozpiske mozesz wywalic :)

Korze się przed Twoim wielkim gniewem Jacku ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: JJ w Czerwiec 30, 2005, 06:11:52 pm
Cytat: "Jgmaster"


Korze się przed Twoim wielkim gniewem Jacku ;)


Słusznie, słusznie. ;)
Kiedyś faszyzmowi rozpiskowiczowskiemu trzeba będzie powiedzieć-
"No Passaran!" :lol:
Ale póki co, jest taki bajzel, że ..... :roll:
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Lipiec 01, 2005, 11:31:03 am
Nikt nie skomentuje mojej rozpiski ? :(
Juz da sie przeczytać ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: LinuX w Lipiec 02, 2005, 12:05:24 am
Wporządku..... Dużow wilków,batów więc łatwo schodzą armaty, a z drugiej strony 2 Couche, Duża kawaleria z Wampirem będą kroić wrogów.......... Tylko niewiem po co ten BSB....... Ja bym ten sztandar wywalił i jednego bata dorzucił........ Nielubie, BSB bo jeśli regiment przegra z wrogiem to ma kolejne 100VP na koncie..... No i oczywiście klepie Cię magia....... Jak jeszcze trafisz na HE z 3 magami, Seer'em, Jewel of the Dusk, Bannerem of Sorcery + Bound spelle w stylu Fury of Khaine, z dosmażką 2 bolt throwerów, kohorty łuczników i 2 rydwanów to masakra na koncie.....
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Lipiec 02, 2005, 09:29:47 am
Cytat: "LinuX"
Wporządku..... Dużow wilków,batów więc łatwo schodzą armaty, a z drugiej strony 2 Couche, Duża kawaleria z Wampirem będą kroić wrogów.......... Tylko niewiem po co ten BSB....... Ja bym ten sztandar wywalił i jednego bata dorzucił........ Nielubie, BSB bo jeśli regiment przegra z wrogiem to ma kolejne 100VP na koncie..... No i oczywiście klepie Cię magia....... Jak jeszcze trafisz na HE z 3 magami, Seer'em, Jewel of the Dusk, Bannerem of Sorcery + Bound spelle w stylu Fury of Khaine, z dosmażką 2 bolt throwerów, kohorty łuczników i 2 rydwanów to masakra na koncie.....


niekoniecznie masakra :)
BK i couche tak latwo HE nie zdejmą... bsb - tak sobie...  trochę chroni BK przed sypaniem :)  masz racje, ze słąba strona tej rozpiski - to magia, ale to tak jak każdej sylvaniskiej na te pkt... :)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: b_sk w Lipiec 02, 2005, 10:26:28 am
Cytat: "LinuX"
Wporządku..... Dużow wilków,batów więc łatwo schodzą armaty, a z drugiej strony 2 Couche, Duża kawaleria z Wampirem będą kroić wrogów.......... Tylko niewiem po co ten BSB....... Ja bym ten sztandar wywalił i jednego bata dorzucił........ Nielubie, BSB bo jeśli regiment przegra z wrogiem to ma kolejne 100VP na koncie..... No i oczywiście klepie Cię magia....... Jak jeszcze trafisz na HE z 3 magami, Seer'em, Jewel of the Dusk, Bannerem of Sorcery + Bound spelle w stylu Fury of Khaine, z dosmażką 2 bolt throwerów, kohorty łuczników i 2 rydwanów to masakra na koncie.....

Grałem z takimi elfami na młotku, rozpiską na dwóch coachach, dwóch oddziałach zombiaków, dwóch fastach, nietoperkach  8 black knightach i było 22:0 dla mnie, tylko dlatego, że oddział shadou warriorów ukrył się w lesie i nie mogłem go zdjąć.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: LinuX w Lipiec 02, 2005, 08:02:33 pm
To musiałeś się nieźle kryć albo miałeś farta.......... Minimalnie jedna kometa, ok 3-4 magic missile na turę + Dwa bolce i łucznicy.........
Pierwsza tura niema batów, fastów, przetrzebione Knighty, poranione Couche........... Miałeś chyba ostrego farta.......
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Manfred w Lipiec 02, 2005, 08:56:43 pm
5 czarów ?? na 2 magach + bos :D to max 9 kostek zawsze jakis czar może nie wyjśc mi co 2 na ponad normalnej ilosci kostek nie wychodzi te niewielkie ilości łuczników nie są wstanie zrobić czegos coachom może jakieś minimum 1 rana bk też nie bedzie łąto wykośic trafić na 3/4+ zranić na 5+ a potem save 2+ ;] jedynie bolce nie twierdze że m agia nic nie zrobi oczywiściwe ale nie 5 czarów na ture
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: b_sk w Lipiec 02, 2005, 10:10:44 pm
Cytat: "LinuX"
To musiałeś się nieźle kryć albo miałeś farta.......... Minimalnie jedna kometa, ok 3-4 magic missile na turę + Dwa bolce i łucznicy.........
Pierwsza tura niema batów, fastów, przetrzebione Knighty, poranione Couche........... Miałeś chyba ostrego farta.......

Przed elfami to się sylvanią nie kryje, tylko idzie do przodu, bo elfy nie są w stanie tego wystrzelać, żeby zdjąć jednego coacha, to muszą strzelać do niego dwoma bolcami przez trzy tury licząc, że ten nie dojedzie i nie uleczy się w międzyczasie, strzały łuczników i magia to się od tego odbija, zresztą tak samo jak od black knightów. Jedyne co możesz wystrzelać to fasty, baty i zmniejszyć zombiaki. Ale w końcu coś  i tak dojdzie, a jak już dojdzie, to przejdzie.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Lipiec 03, 2005, 01:57:19 am
Najgorśi są tacy magowie w lesie  :?  Ale pozatym to da się wszystko przeżyć.
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: LinuX w Lipiec 03, 2005, 01:16:48 pm
Jesteście pewni????? Max kostek to 12(8 od magów+1 za Jewel of the Dusk+D3 z Banner of Sorcery) Doliczyć 1 boundspella(Fury of Khaine) i jakieś powerstony przeciwko 2 DD??? Jak masz farta to jedn zaklęcie zdispelujesz........ A Kometa Kasandory, jak się dobrze rzuci to nieźle miesza, dodając te 3-4 magic missile...... Maksymalnie 8d6 hitów z S4 i dwa bolce........ Tylko Couche byłyby chyba problemem........ Nieliczyłbym na to że się GM uleczysz...... nawet samymi 5DD wszystko będzie dispelował...... A jak się zbliżysz na 18 cali to wjeżdżają w ciebie 2 rydwany.......... Naprawde musiałbyś mieć super farta, albo twój przeciwnik miał 7 lat i gra w Warhammera przez 3 miesiące.........;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Manfred w Lipiec 03, 2005, 02:26:08 pm
przeceniasz szanse pederastów :D pomyśl o takich rzeczach jak : jeden czar zdispeluje, drugi nie wyjdzie kometa nie musi odrazu spaść, miscast może paść, ring chyba może się wyczerpać ? bolce heh czego tu się bać :P trafia na 3/4 rani na 4+ potem sejv 4+
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Lipiec 03, 2005, 02:34:29 pm
Cytat: "LinuX"
Jesteście pewni????? Max kostek to 12(8 od magów+1 za Jewel of the Dusk+D3 z Banner of Sorcery) Doliczyć 1 boundspella(Fury of Khaine) i jakieś powerstony przeciwko 2 DD??? Jak masz farta to jedn zaklęcie zdispelujesz........ A Kometa Kasandory, jak się dobrze rzuci to nieźle miesza, dodając te 3-4 magic missile...... Maksymalnie 8d6 hitów z S4 i dwa bolce........ Tylko Couche byłyby chyba problemem........ Nieliczyłbym na to że się GM uleczysz...... nawet samymi 5DD wszystko będzie dispelował...... A jak się zbliżysz na 18 cali to wjeżdżają w ciebie 2 rydwany.......... Naprawde musiałbyś mieć super farta, albo twój przeciwnik miał 7 lat i gra w Warhammera przez 3 miesiące.........;)


Dispeluje fury of khaine zucone na jakiegoś fasta... A co do reszty to czekam, i patrze jak sobie rzuca... BK, oprucz as na 2+ przed magic misslami i bolcami chroni jeszcze ward.. Koucze mają za dużego tafa, zeby Coś poważniejszego im się stało... Boję się jedtnie o fasty...
ALe czary też czasem nie wychodzą. :)

Co do rydwanow, to wampir ma dwuraka ;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: LinuX w Lipiec 03, 2005, 07:55:53 pm
Wiesz jak rzucasz czary odpowiednią ilością kości to wyjdzie ci ;)..... Mówisz miscast, mówię Irrestible Force ;)
Broń boże niemyślcie że chronie te cholerne pedałki....... :badgrin:
Cytat: "Jgmaster"
Co do rydwanow, to wampir ma dwuraka ;)

A ja mam Flee.......;)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Manfred w Lipiec 03, 2005, 09:13:39 pm
dobrze że ich nie bronisz :D irestible oczywiście może się zdarzyć czary nie zawsze wychodzą werz mi zasem na 3 kościach nie wychodzi popychaczka  :roll:
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: Jgmaster w Lipiec 04, 2005, 11:22:46 am
Cytat: "LinuX"
Wiesz jak rzucasz czary odpowiednią ilością kości to wyjdzie ci ;)..... Mówisz miscast, mówię Irrestible Force ;)
Broń boże niemyślcie że chronie te cholerne pedałki....... :badgrin:
Cytat: "Jgmaster"
Co do rydwanow, to wampir ma dwuraka ;)

A ja mam Flee.......;)


Nawet jeśli, to 2, albo 3 charioty mnienie powstrzymają :)
Tytuł: Sylvania na 1300
Wiadomość wysłana przez: JJ w Lipiec 05, 2005, 06:56:21 pm
Temat bardzo ciekawy. Prosba moderatora o wpisanie systemu ignorowana przez Syriusa przez 5 dni. W tym czasie zamieszczał posty.
Jeżeli dyskusja jest tego warta - zapraszam do nowego tematu, z wpisanym systemem.
Jacek Jedynak