gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WH40K => Wątek zaczęty przez: Wołek w Lipiec 08, 2012, 10:21:12 am

Tytuł: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Wołek w Lipiec 08, 2012, 10:21:12 am
jeszcze nie ma a się przyda  :wink:


Jak myślicie czy missile launchery z zasadą Ignore Cover saves ściągają covery dla pojazdów??
USR ignore cover saves
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Iron Jaro w Lipiec 08, 2012, 11:54:02 am
flamery zdejmowaly wiec nie widze problemu.

To ja tez mam pytanie. Czy ja dobrze rozumiem ze
glancing sprawia ze pojazd traci jeden punkt hp
a penetracja 2?

Czyli kazdy pojazd jest na maksymalnie 2 penetracje?
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Wołek w Lipiec 08, 2012, 12:08:13 pm
flamery zdejmowaly wiec nie widze problemu.

To ja tez mam pytanie. Czy ja dobrze rozumiem ze
glancing sprawia ze pojazd traci jeden punkt hp
a penetracja 2?

Czyli kazdy pojazd jest na maksymalnie 2 penetracje?


nie glan to -1 hp a pena to -1 hp+ jakiś efekt
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: metalfan w Lipiec 09, 2012, 02:27:22 pm
Te najtwardsze mogą do 4 razy :wink:
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Iron Jaro w Lipiec 09, 2012, 10:33:33 pm
Sorry pomyliulo mi sie z liczeniem ran glanow/pen w combacie
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Jezo w Lipiec 11, 2012, 09:41:12 am
to się przyda wszystkim
6-sto edycyjna alokacja woundów - prosty diagram
http://www.centexwar.com/WoundAllocation6E.pdf (http://www.centexwar.com/WoundAllocation6E.pdf) 
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Lipiec 11, 2012, 10:06:10 am
Prosty kurde strasznie;) Durna mi się ta edycja wydaje niemozebnie;P
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: el_piszczu w Lipiec 11, 2012, 10:27:26 pm
Pewnie się ogramy, ja przynajmniej dopiero w okolicach halo stars ;-), ale na razie wygląda skomplikowanie
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Uriel w Sierpień 09, 2012, 06:45:50 pm
a ja mam takie pytanie innej rangi

Mam model który jest odporny na instant death [np. demon]. Teraz, według zapisu w podręczniku fnp nie działa tylko w wypadku instant deatha [z siłą 2x t]. Czyli teraz, jeżeli mam odproność na instanty to mój fnp działa zawsze, czy ściąga go 2x siła?
Pzdr
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: metalfan w Sierpień 09, 2012, 09:08:14 pm
S=2xT ściąga, tak samo było np. w przypadku Lone Wolfa. Broń dalej powoduje instant death, Ty go ignorujesz, ale FnP nie ma prawa działać.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Uriel w Sierpień 09, 2012, 11:20:55 pm
dzięki ;]
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Sierpień 12, 2012, 11:12:53 am
A jak jest z power weaponami teraz - wiadomo, jest ich teraz kilka typów, a codex-y nie mają żadnego rozróżnienia co do tego. A różnica w stosowaniu miecza/topora/pałki/lany w gameplayu jednak jest  :razz: .
Co więc w takim wypadku :
A - WYSYWINGOWO [ model ma co widać ]
B - rozpiskowo [ w rozpisce jest zapisane jaki podtyp pw model ma ]
C - kombinacja obu [ model ma co widać, chyba, że rozpiska precyzuje inaczej ]
I co np. z magnesami ? Czy np. na turnieju mógłbym sobie do woli [ zakładając że będę miał dość części ] zmieniać podtypy broni ? Tak by mieć topory/miecze na armie z wysokim sv, maczugi na te z niskim  :smile:  np.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Ketchup w Sierpień 12, 2012, 11:48:07 am
Jak dla mnie Wysiwigowo.
Zastanawiamy się nad tym w odniesieniu do herezji i pewnie jutro w temacie mastera wrzucę jakieś info w tej sprawie też.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Perzan w Sierpień 12, 2012, 05:17:28 pm
Jak dla mnie Wysiwigowo.
Zastanawiamy się nad tym w odniesieniu do herezji i pewnie jutro w temacie mastera wrzucę jakieś info w tej sprawie też.

IMO Powinno byc rozpiska + wysiwyg, nie ma zmieniania miedzy grami.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Ketchup w Sierpień 12, 2012, 07:58:57 pm
Ofc zgadzam się z Perzanem. Tak jest jak się nie przeczyta wszystkich opcji :P.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Sierpień 14, 2012, 12:06:18 pm
Kilka kolejnych pytań jakie ostatnio mi się nasunęły. Michałki, ale jestem ciekawy odpowiedzi :

- Czy wypadł paragraf o stale ustalonej sile ? Czyli czy np. hunting lance gwardii dostają teraz premię za FC ?

- Gdzie w RB jest zapisane, że ataki monstrów mają jakąś wartość AP ( poza smashem i hammer of wrath ) ? Albo źle szukam, albo ataki monstrów już nie ignorują pancerzy w walce wręcz  :lol: .
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Sierpień 14, 2012, 01:53:39 pm
Kilka kolejnych pytań jakie ostatnio mi się nasunęły. Michałki, ale jestem ciekawy odpowiedzi :

- Czy wypadł paragraf o stale ustalonej sile ? Czyli czy np. hunting lance gwardii dostają teraz premię za FC ?

- Gdzie w RB jest zapisane, że ataki monstrów mają jakąś wartość AP ( poza smashem i hammer of wrath ) ? Albo źle szukam, albo ataki monstrów już nie ignorują pancerzy w walce wręcz  :lol: .

Pierwszego pytania nie rozumiem, a co do drugiego to wszystkie ataki modelu ze zdolnością Smash mają AP2 (z wyjątkiem Hammer of Wrath), nie tylko te Smashujące. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Gamon w Sierpień 14, 2012, 06:25:55 pm
Kilka kolejnych pytań jakie ostatnio mi się nasunęły. Michałki, ale jestem ciekawy odpowiedzi :

- Czy wypadł paragraf o stale ustalonej sile ? Czyli czy np. hunting lance gwardii dostają teraz premię za FC ?

- Gdzie w RB jest zapisane, że ataki monstrów mają jakąś wartość AP ( poza smashem i hammer of wrath ) ? Albo źle szukam, albo ataki monstrów już nie ignorują pancerzy w walce wręcz  :lol: .
przy smash , wszystkie ataki cc maja ap2 a jak robisz smash atak to ...
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Sierpień 14, 2012, 08:17:52 pm
Co do pierwszego - w końcówce 5 ed pojawił się z FAQ-u zapis, że jeśli atak ma zapisaną określoną siłę, to zawsze a takową atakuje, bez dolicznia bonusów i minusów. Dotyczyło to blood reavera [ miecza speciala z BA ], ale rykoszetem uderzyło w hunting lance gwardii. Jestem ciekawy czy w 6 ed. coś podobnego jest, czy też wreszcie będę być może w stanie się cieszyć RR z PW z siłą 6.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Cebul w Sierpień 14, 2012, 09:47:31 pm
Dobra, to ja mam kilka zagwostek:

1) Demony i pojazdy - Zasady dotyczące pojazdów będących demonem, a zatem ogólnych zasad jednostki typu "daemon" są w Codexie, w FAQu oraz w Rulebooku i każda jest ciut inna. W Rulebooku pisze, że mają inv5+ i Fear, w Codexie że mają Inv, Daemonic Assault oraz Eternala, a pojazdy będące demonem ignorują Shake i Stun, natomiast FAQ uzupełnia tylko, że dodatkowo demony mają zasadę Fear.

Czy zatem rydwan Slaaneshowy z nowego updatu ma:
a) Fear, Ignoruje Shake i Stun, Inv 5+
b) Fear, Inv 5+

I pytanie co z grinderami (zapis w podręczniku jest jaki jest) - moim zdaniem powinny mieć dodatkowo Fear, ale nie mieć inva, aczkolwiek, jak mogę skorzystać z inva, to też się nie obrażę :wink:

2) Czy ktoś mi może wytłumaczyć jaki jest obecnie sens Karanaka? Bo wychodzi, że daje Move Through Cover psiakom, które jako bestie mają tę zasadę wbudowaną. Może coś przeoczyłem?

3) Rydwany. Czytałem ten paragraf kilkukrotnie i nadal mam problem z jednym zagadnieniem. IC zwany Heraldem Slaanesha zakupuje rydwan w ramach możliwości z nowego update'u Codexu. Czy:
a) Herald może wysiąść w dowolnej chwili z rydwanu? Wygląda na to, że jest pasażerem pojazdu, obostrzenie dotyczące zakazu wysiadania dotyczy tylko Alluress, a nie Heraldów.
b) W przypadku zniszczenia rydwanu Herald wysiada i popyla na piechtę?

4) Jak traktować rydwany, które nie są rydwanami w świetle najnowszego podręcznika? Chodzi o Khornowy i Tzeentchowy. Update zasad pewnie się pojawi, ale póki co wychodzi na to, że jest jednostka typu Chariot nie będąca Chariotem. Czy dobrze rozumiem, że Herald traci status IC i po prostu jest traktowany jak taki wielowoundowy stwór i pomijamy zapis "Chariot" przy upgradzie? Żeby bardziej sprawę zamieszać, to w oficjalnej liście jednostek demonicznych na końcu podręcznika nie ma ani jednego rydwanu w demonach :wink:

Sry że tak przydługawo i monotematycznie, ale nurtuje mnie te kilka problemów :smile:
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Sierpień 16, 2012, 07:38:02 pm
A swoją drogą - czy na podwojonym Foc-u [ w grach powyżej 2k pkt. ] wilki mają do 8 HQ  :shock: ?
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Sierpień 22, 2012, 03:53:27 pm
Jak ma się KFF do focus fire? FAQ mówi o <all units within 6"> a nie <all models>, więc na mój chłopski (i nieobiektywny :lol: ) rozum jest tak jak kiedyś, czyli jeden szwej pod polem daje covera całemu oddziałowi ale to może być zbyt piękne żeby było prawdziwe.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: HugeBastard w Sierpień 22, 2012, 04:09:27 pm
Imho tak wlasnie jest
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Sierpień 22, 2012, 04:10:55 pm
Ale Ty też jesteś nieobiektywny  :lol: :wink:
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Cebul w Sierpień 22, 2012, 08:27:24 pm
Panowie, pytanko:
Czy Bloodthirster który ma Unholy Might i robi Vector Strike ma S7 czy S8?
Zapis unholy might: "The model has +1 Strenght on its profile"
Vector Strike: "That unit takes D3+1 hits, resolved at the model's unmodified Strength and AP 3."

Moja interpretacja: Ma S8, bo tyle w momencie robienia Vector Strike wskazuje jego charakterystyka "w tabelce", analogią może być podbicie T przez mark nurgla i sprawa instant death. Nie korzysta przykładowo z bonusu za Furious Charge, który daje +1, tylko po prostu zaczyna grę mając S8.

Dobrze kombinuję? :wink:


I druga sprawa:

Czy soul devourer liczy się jako Power Weapon podstawowy, czy jako specyficzny?
Zasada Soul Devourera: "The Daemon counts as armed with Power Weapon. In addition, if a model suffers any unsaved wounds from the Daemons close combat attacks, it must immediately..." blah blah blah
Moim zdaniem: Soul Devourer podlega podręcznikowym zasadom Power Weapon, czyli patrząc na model Lord of Change ma Power Maul i wynikające z tego +2S i Concussive.
Dodatkowy znaleziony argument:
Cytuj
Just to point out that if the description says "Equipped with a Power Weapon" then by 6th edition Rules it follows the new Power Weapon rules (including the "look at the model rule"). In 5th, Having a power weapon had no benefit to MC's as they already ignored armour saves but it allowed Tzeentch Heralds to. Presumably then the Soul Devourer gift does give a Power Weapon of choice to its owner and its description suggests the Daemon is capable of seperately causing ID


I trzecia sprawa:
Czy latający Monstrous może spaść z deepa i robić od razu Swooping?
Na początku ruchu wybieram tryb poruszania się, więc teoretycznie tak. Problem jest z wymogiem ruchu minimum 12" podczas swoopingu. Przy deep striku jest napisane, że model liczony jest jak ruszony, nie jest powiedziane ile. Z tego co widzę na zachodzie dyskusje trwają :wink:
Najsensowniejsza znaleziona interpretacja na zachodzie:
Cytuj
"The deep strike rules say that in the movement phase the deep striker cannot move any further. This implies that the model/unit counts as having already moved its maximum distance therefore allowing a fmc to swoop."
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: trej w Sierpień 22, 2012, 08:52:14 pm
IMO Si :)
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Sierpień 23, 2012, 12:20:34 am
Vector strike:
 
Unmodified to unmodified. Imo +1 to modyfikator, wiec sie nie wlicza. Wiec bije z S7.
 
Soul devourer:
 
p61 unusual power weapons - skoro mam swoje zasady, to podchodzi pod "unusual" ma ap3 i swoje zasady, a z podrecznikowych korzystac nie moze
 
Swoopng vs gliding:
 
stronka z FMC, "deployment" kiedy wychodzisz z rezerw muszisz zadeklarowac tryb, nie pisze ze nie dotyczy to ds, wiec dotyczy
 
imo
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Nathaniel w Sierpień 23, 2012, 07:16:58 am
Vector strike:
 
Unmodified to unmodified. Imo +1 to modyfikator, wiec sie nie wlicza. Wiec bije z S7.

Ale unholy zwieksza statystyke na stale, a nie modyfikuje w zaleznosci od warunkow innych, np. Furious Charge.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Hem'Ahn w Sierpień 23, 2012, 07:20:45 am
IMO Si :)
Łysy chyba potajemnie na forum wchodzi będąc w pracy w kiblu, bo wszystkie jego ostatnie wypowiedzi mają nie więcej niż dwa słowa :D
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Cebul w Sierpień 23, 2012, 07:37:19 am
Wrzuciłem na sędziowskie, niech się chłopaki wykazują ;)
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Sierpień 23, 2012, 08:51:48 am
Ale unholy zwieksza statystyke na stale, a nie modyfikuje w zaleznosci od warunkow innych, np. Furious Charge.

Unholy might zmienia/modyfikuje statystyke. Chyba odpowiedziales sobie na pytanie. Imo poki nie bedzie czego innego w faqu zapis zasady jest jednoznaczny, niemodyfikowana to niemodyfikowana.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Hem'Ahn w Sierpień 23, 2012, 09:39:36 am
Swoopng vs gliding:
 stronka z FMC, "deployment" kiedy wychodzisz z rezerw muszisz zadeklarowac tryb, nie pisze ze nie dotyczy to ds, wiec dotyczy
To jest oczywiste. Ale problem polega na tym, że aby mieć tryb swooping FMC musi ruszyć się 12", a w zasadzie nie wiadomo jak daleki ruch wykonuje wchodząc z DS.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: matus_the_1st w Sierpień 23, 2012, 10:10:50 am
Jeśli traktujemy model DSujacy jako "ruszony", a ruch FMC w trybie "Swooping" to 12-24", to model ten jest traktowany jako ruszony na odległość z tegoż właśnie przedziału.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: metalfan w Sierpień 23, 2012, 10:35:18 am
Unholy might zmienia/modyfikuje statystyke. Chyba odpowiedziales sobie na pytanie. Imo poki nie bedzie czego innego w faqu zapis zasady jest jednoznaczny, niemodyfikowana to niemodyfikowana.
To w sumie zależy od interpretacji. To tak jak z motorem (+1T) czy Thunderwolfem (+1T, +1A). Model w to wyposażony nie ma innych statystyk niż te wynikające z wykupionego sprzętu. W niektórych przypadkach masz napisane, że dany 'bonus' jst już ujęty w statystykach, w innych trzeba o nim pamiętać. Np. Plague Marines mają +1T (T5) 'wbudowane', a z innymi oddziałami dzieje się to samo jeśli dokupimy im Mark of Nurgle. Skutek jest jednak ten sam - statystyka jest zmieniona na stałe i jest bazową.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Nathaniel w Sierpień 23, 2012, 11:00:48 am
Dokladnie tak ja to rozumiem.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Sierpień 23, 2012, 11:23:19 am
Przejrzalem sobie jeszcze zapisy dsa w kontekscie swooping vs ds i wydaje mi sie, że po dsie nie mozna swoopowac. W zasadach dsa jest napisane ze podel pojawia się na stole i "cant move any futher", a traktowany jako ruszony jest sie tylko na potrzeby strzelania. Natomiast swoopoując model musi ruszyć się min 12", jesli tego nie robi imo nie swoopuje. Dsowscy nie spełniają tego warunką sta myślę, że nie mogą swoopingować:P
Co do +1S nie bede sie upierał, imo literalne brzmienie zasad jest jasne, +1 to modyfikator, a zasada specjalna mowi o unmodified.
vladdi
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Sierpień 23, 2012, 12:35:23 pm
Przejrzalem sobie jeszcze zapisy dsa w kontekscie swooping vs ds i wydaje mi sie, że po dsie nie mozna swoopowac. W zasadach dsa jest napisane ze podel pojawia się na stole i "cant move any futher", a traktowany jako ruszony jest sie tylko na potrzeby strzelania. Natomiast swoopoując model musi ruszyć się min 12", jesli tego nie robi imo nie swoopuje. Dsowscy nie spełniają tego warunką sta myślę, że nie mogą swoopingować:P

Dokładnie ten sam problem mają Flyery które mają DS a nie mogą Hooverować więc tak jednoznacznie to nie wygląda :P
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Sierpień 23, 2012, 01:36:53 pm
hehe niezle sie ta edycja zapowiada;P aeronautica i chaos w zasadach:/
 
BTW a jak bedzie na heresji?
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Nathaniel w Sierpień 23, 2012, 03:01:38 pm
Sprawdz opis unitu jakim sa FMC:

DEPLOYMENT: 
  A Flying Monstrous Creature that is deployed at the start of the game   starts in Glide mode. If a Flying Monstrous Creature is kept as Reserves   then as soon as it enters play, you must declare whether it is in Swoop   or Glide mode. 


Jak dla mnie w 100% jasne i klarowne, nawet nie ma sie nad czym zastanawiac.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Sierpień 23, 2012, 03:07:49 pm
Tez tak z początku myślałem, ale przeczytaj jeszcze opis dsa i opis ile musi ruszyć się swoopujący model. IMO kompletnie niejasne.
 
vladdi
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Brajtman w Sierpień 23, 2012, 05:27:10 pm
wg mnie wygląda to tak:

Po ponownym przemyśleniu i przeczytaniu zmieniam zdanie.
FMC jednak chyba mogą robić DS wybierając opcję "Swoop".
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: matus_the_1st w Sierpień 23, 2012, 06:01:39 pm
A wg mnie tak:

Rulebook, str 49, Deployment:
- FMC ma 2 podstawowe sposoby wystawienia go:
a) normalnie - w tym przypadku musi rozpocząć grę w Glide Mode
b) z rezerw - w tym przypadku należy zadeklarować, w jakim jest trybie w momencie, kiedy wejdzie do gry

Decydując się na Deep Strike ignorujemy akapit ze str. 124 mówiący o krawędziach i przechodzimy na str. 36, czyli Deep Strike.

Jest tam zapis: "In the Movernent phase during which they arrive, deep striking units may not move any further, other than to disembark frorn a deep striking Transporr vehicle if they are in one."
Ano, "further" niż ile? Wg mnie zapis ten sugeruje, że jednostka się już poruszyła.

Ile się "poruszyła" wyjaśnia kolejny akapit:
"In that turn's Shooting phase, these units can fire (or Run) as normal, and obviously count as having moved in the previous Movernent phase. Vehicles, except for Walkers, count as having moved at Cruising Speed (even immobile vehicles)."

Wynikałoby z tego, że jednostki wchodzące z rezerw metodą "Deep Strike" liczą się jako ruszone. O ile w przypadku pojazdów dokładnie wiadomo, ile się dany pojazd "ruszył" Deep Strikując, to już nie-pojazdy są po prostu ruszone, bez podania, ile dokładnie ten ruch wynosił. Może to być spowodowane tym, że różne jednostki mają różny zasięg ruchu nie mający osobnych nazw, jak to mają pojazdy, i można spokojnie (przez analogię do pojazdów) założyć, że dany unit "poruszył się" tyle, na ile pozwalają mu jego zasady.

Podsumowując - wg mnie FMC przybywające z rezerw przez DS liczą się jak poruszone między 12 a 24 cale, jeśli zadeklarowanym trybem był "Swooping", natomiast Flyery - jak poruszone 18-36", jeśli zadeklarowanym trybem był "Zoom".
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Iron Jaro w Wrzesień 03, 2012, 01:32:27 pm
hejka
czy wilcza moc robiaca trudny teren dla wszystkich jumpackow, jet bickow i skimerow dziala tez na flajery?
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Breaker w Wrzesień 03, 2012, 03:21:03 pm
bez znaczenia, flyery ignoruja teren  :biggrin:  . RAWowo tez nie dziala, bo ta moc ma wyszczegolnione typy jednostek na ktore dziala i flyerow tam nie uswiadczysz


ale wydaje mi sie ze jezeli przejda w hover to juz dziala, bo dzialaja wtedy jak skimmery.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Vladdi w Wrzesień 07, 2012, 03:41:28 pm
OH f**k JEST FAQ TO RB!!!!!
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Wrzesień 07, 2012, 06:58:55 pm
Miło, ze tak szybko, i nawet całkiem sensownie  :smile: . Tylko z lemanami sprawę spie[#@$%%%^]li  :evil: .
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Yedli w Wrzesień 07, 2012, 08:59:43 pm
OH f**k JEST FAQ TO RB!!!!!
Jeszcze nie przeczytałem całego RB a oni już FAQ wydali. Albo z nimi jest coraz lepiej, albo ze mną coraz gorzej. :lol:
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Wrzesień 08, 2012, 07:43:13 am
To już taki wiek :P
Look out sir teraz nie wybiera modelu, tylko przechodzi na najbliższy. Do tego Noby/Paladyni/WG nie są już Characterami. Krótki żywot miały Deathstary niektóre.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Gamon w Wrzesień 24, 2012, 11:56:18 am
czy psycker wychodzący z rezerw może użyć mocy bleasing w turze w której z rezerw wychodzi?
Kiedy strzela Meotic spore w turze przeciwnika, jako pierwsza jako ostatnia ??
rozumiem ze zeantropy biorace moce z rulebooka wymieniaja nie tylko lance, ale również warp field ??
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: trej w Wrzesień 24, 2012, 11:59:34 am
Myślę, że na te pytani szybciej odp uzyskasz na ligowej.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: Breaker w Wrzesień 24, 2012, 01:30:48 pm
wydaje mi sie ze jest wyraznie wyszczegolnione w rulebooku ze blessingi nie moga byc rzucane przez psykera ktory jeszcze nie jest na stole na poczatku tury.
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Październik 30, 2012, 04:24:18 pm
Takie pytanie - Szarżuję na 2 oddziały, ale w skutek słabego kulnięcia mogę dostawić się tylko do jednego. Są bonusowe ataki, czy nie ?
Tytuł: Odp: FAQ 6ed
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Listopad 01, 2012, 12:20:24 pm
Nie, w momencie kiedy zadeklarujesz szarże na kilka jednostek to od razu szarża liczy się jako disoriented.