Nie było mnie tu już jakiś czas i co widzę? Jezuś !! Od wuja nowych postów na które muszę starać się odpisać !! I powiem że tne temat najprędzej mnie przyciagnął!
1. Sin City - Ten żółty drań - pycha...sama narracja jest świetna. Frank Miller Rullez!!
2. Born - cała seria - Garth Ennis w świetnej formie!
3. Wolverine & Hulk # 4 - piękne zakończenie
4. Colto Maltese - za pojawienie się (nareszcie) na naszym rynku!
5. Kaznodzieja #5 - Dumni Amerykanie - historia o wietnamie ... yummi!!
6. Transformers Armada - sorry, ale Ja jestem fanem TF... HA!
7 Abra Makabra - za humor
8. Ultimate X-men - za to, że są !
9. Osiedle Swoboda - za klimat!
10.Ultimates - nareszcie u nas. Szkoda, że tak nagle się to zatrzymało, ciekawe dlaczego?
11. Batman - Year One - Nie miałem jak go umieścić w piewrszej 10-tce, więc go umieszczam jako złotą Jedenastkę !!!
Największe gawno w 2004 :
AvsP - Dreszcz Polowania - co to k*** było ?
Wolverine - The End - bez obrazy, ale ja się spodziewałem czegoś innego.
To tyle...