trawa

Autor Wątek: Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów  (Przeczytany 10410 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nilgar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« dnia: Styczeń 13, 2003, 02:37:15 pm »
Aby ułatwić wszystkim życie, proszę o zgłaszanie zauważonych w plikach wsadowych do Mordheima błędów. Wprowadzenie poprawek jest już raczej proste jeśli wie się co poprawiać, a czego nie da się poprawić, można będzie się wystrzegać przy rozpisywaniu załóg.

Offline skolo

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2003, 08:57:26 pm »
Powoli odzyskuję świadomość po upadku kompa i stracie danych i wracam do dyskusji. AB - dobry temat, masz Nilgar wersje PL?

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2003, 10:31:22 pm »
skolo wersja PL ujży światło dzienne jak zakończę nad nią prace, a większość błędów już zgłosiłem.

Dla jasności dodam, że Adventurers, norska, krasnale (wszystkie) już są zgłoszone.

Offline skolo

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2003, 08:56:20 am »
zauwazylem na stronie twej, ale czekam na te wersje :>

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2003, 09:44:20 am »
no to się jeszcze naczekasz ;-)
narazie muszę się skupić na zaliczeniu egzaminów, potem powrócę do mordheim.

Offline skolo

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 14, 2003, 09:20:50 pm »
to zupelnie jak ja :(

Offline Marchewa

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 14, 2003, 09:31:42 pm »
i ja :cry:
ar, War never changes...

Offline Nilgar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 15, 2003, 09:13:48 am »
Dobra to ja spróbuję na temat. Nie wiem czy traktować to jako błąd ale przy kreacji warbandu Elfów Cienia, AB wymusza przyporządkowanie jednego czaru tkaczowi, a czar w końcu trzeba losować przed bitwą.
Skolo, wersji PL nie mam ale współczuję Drachenfelsowi jeśli jego praca pójdzie na marne przy nowej wersji pliku.
Drachenfels, gdzieś wspominałeś o konszachtach z twórcami AB, może mógłbyś więc dostawać od nich listę zmian (w wersji dla programisty) w kolejnych edycjach plików i wprowadzać je samodzielnie zamiast robić wszystko od nowa. Jest wtedy wprawdzie niebezpieczeństwo rozjechania się wersji polskiej i angielskiej ale może przy zaangażowaniu uczestników forum jako testerów uda się utrzymać wszystko w ryzach.

Offline veyDer

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 15, 2003, 09:15:54 am »
Witch Elves:
Hag kosztuje 110 punktów, powinna 70
Attender - max. 1, powinno być max. 3
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 15, 2003, 01:52:12 pm »
wersja PL i tak będzie się różniła od wesji oryginalnej, bo wprowadzam kilka zmian. Pozatym zawsze będzie trochę z tyłu, ze względu na to, że zanim zaprogramuję nowe rzeczy muszą się ukazać w oryginale. Listę zmian tak naprawdę ma każdy, znajduje się w pliku 'mordheimchanges.txt' w katalogu 'data' oczywiście nie jest to pełna lista, ale zawsze.

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 18, 2003, 02:39:43 pm »
Bounty hunter  ma ws i bs 4 a S i T 3, a w AB ma ws4 Bs3 S4 i T3
i sa roznice w ekwipunku.
ja juz sobie zminilem to i adventurers
a i averlanders musza miec mozliwosc kupienia strzal lowieckich za 35 gc dla traperow.
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 18, 2003, 04:42:26 pm »
Nie widzę błędu każdy kto ma łuk może kupić strzały łowieckie.

Łowca nagród: WS i BS na 4, a S i T na 3 tak? dobra.

A o co ci chodzi z tymi adventurers?

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:23:30 am »
Cytat: "drachenfeles"
Nie widzę błędu każdy kto ma łuk może kupić strzały łowieckie.

Łowca nagród: WS i BS na 4, a S i T na 3 tak? dobra.

A o co ci chodzi z tymi adventurers?


ale strzaly u averlandczykow maja stala cena 35 gc a nie cos w stylu 25+2d6 (nie jestem pewien czy tak ale jest ona wyznaczana losowo)
przeszkadza to przy tworzeniu na starcie bandy.
cena barbarzyncy i elfa sie nie zgadza
barb 40
elf 45
tak powinno byc a nie jest
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:45:46 am »
fakt, przeoczyłem ceny... qurcze szkoda, bo taka fajna mi wyszła rozpiska... ;-)

a nie masz oryginału, bo nie jestem pewien tych strzał.

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 20, 2003, 03:38:33 pm »
nie mam, ale moze skolo ma bo na gildii jest jego tlumaczenie averlandu gdzie straly moga  kupic tylko traperzy  za stala 35 gc cene.
a nie przejmuj sie kaska w adventurers, starcza, ja ostatnio w domu gralem jedna bitwe calkiem niezla z nich ekipa (wygralem dogs of war z amazonkami i ze szczurkami).
kupujesz 5 bohaterow i 2x2 cf i jest ok
flail dla barbarzycy, miecz pistolet i mace dla krasnala, sling, pala dla czarodzieja, halberd i elven bow dla elfa, duelling pistol i miecz dla szlachcica.
henchmeni:
2 bow i spear i mace
2 long bow mace
sa fajni ;-)))
paweł