trawa

Autor Wątek: POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts  (Przeczytany 11971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Master Of Mordor

POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts
« dnia: Wrzesień 29, 2004, 05:53:24 pm »
Witam was serdecznie.


Jestem w miarę rzeczy początkującym graczem i chciałbym zasięgnąć waszej rady-zaczynam zbierać figsy VC ale nie wiem od czego zacząć. Moją wcześniejszą armią były HE i po nich została mi miłość do wszelakiej kawalerii.

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
iroszima-1945r.
Czarnobyl-1986r.
Windows-2000

"For he today that sheds my blood with me shall be my battle-brother eternal"
Garść informacji o mnie

Offline vininiar

POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2004, 06:09:03 pm »
dlaczego przeszedles na VC  :?  ja tam zbieram DE ale te pra wde mowiac jestem poczatkujacy  :oops:

Offline asgard

POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2004, 06:10:49 pm »
szybka rada na przyszlosc:
chcesz black knightow przerob(skonwertuj) konnice bretonska lub imperialna(albo ta i ta -oczywiscie plastiki) wykorzystaj glowy rece szkieletow itp
dire wolfY?? kup plastikowe gobbosy na wikach zrob co chcesz z gobbo a z wilkow masz dire wolfow

z wampirami i nekro zrob tak samo
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Master Of Mordor

POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2004, 06:12:04 pm »
Ależ wcale nie przeszedłem. Po prostu HE mam już uzbierane i pomalowane...chcę spróbować czegoś innego (HE to dużo myślenia i taktyki-VC są zgoła odmienne). Zresztą w moich początkowych planach miałem zbierać VC...
iroszima-1945r.
Czarnobyl-1986r.
Windows-2000

"For he today that sheds my blood with me shall be my battle-brother eternal"
Garść informacji o mnie

Offline Master Of Mordor

POCZĄTKUJĄCY GRACZ-Vampire Counts
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2004, 06:14:00 pm »