trawa

Autor Wątek: Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace  (Przeczytany 8074 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jedi God

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« dnia: Grudzień 31, 2002, 07:46:26 pm »
Hello!

jestem nowy i troche zielony w tym o czym tutaj gadacie...mam tylko pare prac do oceny

www.hwarang.prv.pl w dziale galeria sa moje prace tylko 4 bo tylko tyle dalem rade zeskanowac...poza tym sa one sprzed 2-2,5 rok-teraz mam lat 15...milej oceny i pozdrawiam!!! :roll:
Użyj moczu, Luke"

Offline Inszy

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2003, 11:42:58 am »
Jeżeli to Twoja samodzielna robota, to kto wie...
a przykład ten kwaczący kaczor Donald... On nie zna litości. Jest okrutny i bezwzględny. Jeśli nawet dochodzi do jakiegoś celu, to po trupach. Jego prawem jest prawo zemsty.

Offline fjtk

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 01, 2003, 11:57:42 am »
jesteś jeszcze straszliwie młody, więc chyba spoko

pzdrw
Umysł jest jak spadachron- najlepiej działa otwarty.

Offline Macias

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2003, 04:48:26 pm »
po pierwsze- Aikido rulez!!!!! :D
A rysunki calkiem w porzo,pokaz cos bardziej aktualnego,to dostaniesz bardziej wyczerpujace info.

Offline Kijas

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 01, 2003, 07:34:41 pm »
jak na moj gust sa dobre, biorac pod uwage jeszcze to ze masz 15 lat ;]
ww.dayofdefeat.pl

Offline Macias

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 01, 2003, 07:56:46 pm »
w w ogole to skumalem teraz,ze jestem juz dmlodszym terminatorem...w pyte!

Offline KoM@R

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 01, 2003, 08:20:31 pm »
całkiem ,całkiem....
mmmm....

Offline jax

Nowy na forum--=-=- oceńcie moje prace
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2003, 06:25:49 am »
Rysunki teoretycznie ok.