trawa

Autor Wątek: Własne Projekty Warband  (Przeczytany 50934 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 11, 2004, 07:31:46 pm »
Co do dwrwala to owszem będzie miał siłę 6 ale bedzie wykonywał ataki na końcu. Zatem zapewne niedożuje chwili ich wykonania.
Sołtys jest pewnego rodzaju panem swego terenu. co tłumaczy jego ld..Ale jeszcze roważe ten problem.

Dodatkowy ekwipunek
Słomiana tarcza 2ZK- tak jak tarcza ale wystarcza jedynie na jedna bitwę.

wóz ze słomą: 40Zk +10Zk za upkeep.

Statystyki wozu T6 W3
Koń zaprzęgowy M WS BS S T W A I CP
                         7  2    0   3 3  1 0 2 5
Zasady specjalne: Duży model, Strzelając do niego strzały są rozdzielane na 1-4 wóz 5 załoga 6 koń
Wóz moze pomieścić do 10 osób
Z wozu mozna strzelać (z modyfikatorem -1 jeśli sie ruszał).


Jeszcze pewnie bedę miał pewnie kilka pomysłów. :)
Kamil. (miszczu)

Offline Herudaio

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 11, 2004, 07:55:58 pm »
Wiesz jest taki skill strongman :) i już mamy 2 ataki z siłą 6 i + do injury co do wozu to bym dał większy koszt na początku
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 11, 2004, 08:57:10 pm »
Dobrze widząc aż taki opór z waszej strony postaram się zmienić ten skill.
Chociarz musicie się zgodzić z faktem że jedynie drwal jest silna jednostka w tej bandzie. :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 11, 2004, 09:12:25 pm »
Kosa.
Ma wg TC +1 S i jest odp. halabardy (źródło to kapłan Morra).
Może lepiej taką kosę niż twoją wersję???
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 11, 2004, 09:22:18 pm »
Ale tamta kosa jest odpowiednikiem broni bojowej.
A moja to odpowiednik kosy którą pracuje się w polu :)
Kamil. (miszczu)

Offline drachenfeles

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 11, 2004, 10:48:53 pm »
kosa kapłana morra niczym nie różni się od zwyklej kosy, więc daruj sobie

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 12, 2004, 09:13:05 am »
Niestetry nie daruje sobie, Drachu.
Dziwne było by gdyby sprzęt rolniczy był w podobnej cenie jak halabarda.
Owszem mogę dać takią samą zasadę ale nadal z kosztem 5gc,  co zobrazje się zaraz waszym buntem dlaczego tak tanio.
Banada ta ma polegać na masie, tłumie!! braki w wyszkoleniu (ws i bs 2) mają byc nadrabiane ilością.:)

Co do skila szerokie ramiona miałem zamiar z początku dać dodatkowy spółczynik +1 do S. Ale w połączeniu z mighty blow dawało by to drwalowi 6 S bez żadnych ograniczeń.
Zatem na wasze życzenie proponuję zamiane szerokich ramion na rębajło

Zasada rębajła- tylko dla drwala, jeśli używa toporów dodstaje dodatkowy atak (+1A) i zadaje krytyki na 5-6.

Jeśli natomiast chodzi o wuz to moę zwiększyć koszty jego najmu ale bedzie to związane z możliwością wykozystania jego do tratwania wrogów. :) A i zapomniałem dodać że wóz jest łatwo palny. Po podpaleniu każdy model nannim dostaje auto hita z S1 w piewszej ryndzie S2 w drugiej i tak dalej aż do S5 który pużniej utzrzymuje się do końca.
Kamil. (miszczu)

Offline Dwalthrim

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 12, 2004, 09:13:31 am »
Kosa jak najbardziej od kapelana Morra, nie ma co przekombinowywać!!!
A co gdy wóz z załogą dostają palącymi się strzałami, cała banda leci do królestwa Morra :twisted:  :lol: Drwal powinien być na bani w końcu to potworne chlory Ci drwale :)
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 12, 2004, 09:42:41 am »
Pozatym jeżeli weżmiemy kosę jak wy proponujecie to będziemy mieli całą bandę z S4. Ale rozważę tę możliwość. Tylko koszt nadal mnie męczy 10 gc za kosę jest trochę za dużo!

Ac o do kosy mora to mam wrażenie że to jest specjalnie zamawiana kosa. Wątpie żeby podobny psychol kupował poprostu kosę od jakiegoś wieśniaka.

A i zapomniałem dodać jeszcze do ekwipunku dwuręcznego topora. Koszt oczywiście 15 gc. :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 12, 2004, 02:03:59 pm »
Kurde, koszt sobie obniż, szczególnie że kosa jest dwuręczna, więc wcale nie będzie S4 u wszsytkich.
Poza tym kosa kapłana Morra jest to zwykla KOSA!!!
I nie jest on żadnym psycholem tylko kolesiem który chowa zmarłych.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 12, 2004, 03:45:45 pm »
No tak goscie którzy grzebią zmarłych to żeczywiście normalni "gogusie".
:)

Na wasze życzenie wprowadzę zmiany... :x

Kosa bedzie odpowiednikiem kosy priest-a. i bedzie kosztowała 7 gc.
Pasuje???
Kamil. (miszczu)

Offline Dabi

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 12, 2004, 05:16:02 pm »
Wydaje mi się że kosa kapłana Morra nie jest taka zwykła tylko jest to kosa bojowa taka jak opisana w podręczniku do bodajże DnD (był nawet rysuneczek) system do dupy ale co do tej kosy to się zgodze z Mistrzem wałków ta jest inna.
mnie bardziej martwią te + 1 do hit przy dużej ilości broni i to bym zmienił a co do bohaterów to typowymi  i reprezentacyjnymi przedstawicielami wsi byli a brakuje mi ich tutaj

Kowal
Głupek wioskowy <- to jest warte wykorzystania :>
Zielarz

Jeśli miałbym przenieść postacie z naszej epickiej kampanii Warhammera ( gramy na zmodyfikowanych zasadach zupełnie i już z rok będzie) to odbicie drużyny byłoby genialną banda do Mordki :)


Polecam artykuły z MiMów o wsi Liczyrzepie "Wsi spokojna, wsi wesoła" oraz "Powrót do Liczyrzepy" kopalnia pomysłow :)
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Wercyngetoryks

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 12, 2004, 05:56:58 pm »
Ile emocji moze wzbudzić wymyślenie nowej bandy :)

A właściwie to sama kosa :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 12, 2004, 06:12:41 pm »
Dlatego chcąc pujść na kompromis (choć nadal sądzę że kosa mora jest odpowiednikiem broni bojowej) uznałem że moja kosa będzie kosztować 7 gc i dawać +1 do siły lecz równierz dawać przeciwnikowi +1 do save.

Co do twojej propozycji (Dabi) to myślę że wprowadzanie kolejnych bochaterów by znacznie zamieszało. Ale uwzglednie tych panów w spejalnych najemnikach dla wieśniaków. W końcu kowal i zielarz to równierz profesje jak najbardziej miejskie
Kamil. (miszczu)

Offline Wyrok

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 12, 2004, 07:51:32 pm »
jeżeli to jest zwykłą kosa, a nie taka usadzona na sztorc, to absolutnie się nie zgodze z +1 do save dla przeciwnika... przeciez jak mu wbijesz taki kawalek zelastwa to przez tydzień będzie słomki wyjmował z między żeber.

za to podoba mi się opcja z +1siły i kosztem 5 gp.
kosa jest w każdym gospodarstwie i jest zdecydowanie bardziej dostępna tam, niż w miastach.
poza tym koleś z ws2 i tak was nie trafi... co się boicie?
img]http://img220.imageshack.us/img220/655/userbar281128hy6.gif[/img]

Mam czyste sumienie, nigdy go nie używałem.

 

anything