Od komentarzy sie powstrzymam (chyba już wszystko zostało powiedziane).
Zato skoro juz ktos zaczął podam wam pomysł na moja bandę.
BANDĘ CHŁOPÓW- która chyba znacznie ma więcej wspólnego z mordką.
Maksymalna liczba członków bandy 25
Bohaterowie:
1
Sołtys – 40 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 3 3 1 3 1 8
Może wybierać z ekwipunku bohaterów
Zasady: Dowodzenie, przerzut jednej kostki podczas eksploracji,handlaż (- K6 do kosztów kupna ekwipunku)
0-1
Myśliwy – 35 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 4 3 3 1 3 1 7
Może wybierać z ekwipunku bohaterów
Zasady:Zatawianie półapek (jak w avelandzie)
Przyjaciel zwierząt:Zwierzeta aby go zaatakować muszą zdać niemodyfikowany test Ld
0-2
Drwal – 35 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 3 2 4 3 1 3 1 7
Może wybierać z ekwipunku bochaterów
Zręczne posłógiwanie się toporem: +1 do injure table jeśli walczy toporem
0-1
Syn sołtysa - 20ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 2 3 3 1 3 1 6
Może wybierać z ekwipunku bochaterów
Jeśli zginie jego ojciec to na 3+ wpada w furię (frenzi)
Stronnicy:
Chłop – 15 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 2 3 3 1 3 1 6
Może wybierać z ekwipunku chłopów
0-5
Parobek – 10 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 2 2 3 1 3 1 6
Może wybierać z ekwipunku Chłopów
0-2
Pies myśliwski – 15 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 4 0 4 3 1 4 1 5
Jest zwieżeciem
Zasady: Nie możesz mieć psów jeśli nie posiadasz myśliwego
0-2
świniopas 20 ZK
M WS BS S T W I A Ld
4 2 2 3 3 1 3 1 6
Może wybieraqć z ekwipunku chłopów
Zasady: Wyjatkowo cuchnie, przeciwnicy walczący z nim maja ujemny modyfikator -1 do trafienia.
Dostępne umiejętności
Walka(1)srzeleckie(2), Akademickie(3)szybkościowe(4)siłowe(5)specj(6)
Sołtys(1)(3)(5)(6)
Myśliwy(1)(2)(4)(6)
Drwal(1)(5)(6)
syn sołtysa(1)(2)(4)(6)
Ekwipunek bochaterów Broń:
nóż – free/2ZK
młot – 3 ZK
Siekiera - 5ZK
kosa (tylko dla sołtysa i jego syna) – 5 ZK
widły (tylko dla sołtysa i jego syna)- 3 ZK
miecz – 10 ZK
Pancerz:
Z skóry świnśkiej (skórzany) -5ZK
Lekki – 20 ZK
Hełm – 10 ZK
Broń Dystansowa:
proca- 2ZK
łuk - 10ZK
Długi Łuk(tylko dla myśliwego) – 15 ZK
Strzały myśliwskie (tylko dla myśliwego) 35 ZK
Ekwipunek Chłopów: Broń:
nóż – free/2ZK
młot – 3 ZK
Siekiera - 5ZK
kosa – 5 ZK
widły - 3 ZK
cep do młucki- 10ZK
Pancerz:
Z skóry świnśkiej (skórzany) -5ZK
Broń Dystansowa:
proca- 2ZK
łuk - 10ZK
Zasady Broni: Kosa- dodaje +1 do injure table, broń oburęczna
Widły- dodaje +1 do trafienia, broń oburęczna
Cep do młucki- dodaje +1 do siły w pierszej rundzie, jak i +1 do trafienia, broń oburęczna
Umiejętności specjalne: Kosynier- Jeśli używa kosy w walce dostaje dodatkowy atak (+1A) i + jeden do trafienia.
Mocna gęba - dostępne tylko dl sołtysa. Pozwala przeżucić każdy niezdany test rozbicia.
Szczęsciarz- może przeżucić jedną kostkę na grę
Szerokie bary- (tylko dla drwali)- może używać broni dwuręcznej w jednym reku- lecz nadal udeża jako ostatni
Cham- wyzywa dobrowolnie wybrany model któreg widzi, jęsli przeciwnik nie zda niemodyfikowanego testy ld musi (w następnej turze) jak najszybciej poruszać (szarżować jeśli to możliwe) się w kierunku wysywającego
Zasady specjalne bandy:Chłopi przezwyczajeni do częstych najazdów na ich ziemie (np.przez szlachtę) potrafa sie wyjątkowo skutecznie chować. Po zdanym teście na wykrycie przeciwnik musi przezucić kość.
Mogą najmować jedynie Ogra lub halfinga..
I co wy na to??