trawa

Autor Wątek: Fullmetal Alchemist  (Przeczytany 103468 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Syuin

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 18, 2004, 06:18:06 pm »
Cytat: "Jo
[nT"]Oj ale co się teraz dzieje w najnowszych odcinkach... Nie będe spojlerował ale coś pięknego 8)


Potwierdzam :) Aż żal nie spojlerować :giggle:
url=http://www.bleachportal.net/interactive/pquiz/index]Take The Quiz Yourself![/url]

Offline lbt!

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 19, 2004, 09:41:54 am »
Elo jestem nowy w te bajki moglby mi kto zapodac linka do tego anime >>>zebym od 1 odc. mogl ogladnac ???>>>przydalyby sie rowniez napisy chociaz po ang. :D:D:

Ps. Z gory thx ^ ^

acha mam jeszcze pytanko ma kto moze  linka do HALLSING'A ??plizz...

Offline Syuin

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 20, 2004, 05:29:43 pm »
http://digital-defiance.net/fork/Full_Metal_Alchemist_-_Ep_1-40.avi.torrent

Masz tutaj, aż czterdzieci odcinków tych "bajek"^^
url=http://www.bleachportal.net/interactive/pquiz/index]Take The Quiz Yourself![/url]

Offline lbt!

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 22, 2004, 01:13:33 pm »
wielki dzieki >>>>...pozdro Syuin ^ ^

mam pytanko jak mam to odtworzyc jakim programem ...... :P

Offline Syuin

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 24, 2004, 09:33:42 am »
url=http://www.bleachportal.net/interactive/pquiz/index]Take The Quiz Yourself![/url]

Offline Dunadan7

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 24, 2004, 11:32:14 pm »
41 odcinek [SPOON] wymiata..(one hour special) ogolnie im pozniej tym seria duzo ciekawsza... i watek robi sie klarowniejszy ciekawszy i bardziej intrygujacy...
Juz czekam na nastepny odcinek.... ale ten czas wolno leci...
MA
gg to:1115807
mail to: mm7@go2.pl (priv)
mma@amp.pw.edu.pl (Amplitron)

"najmniejszy oddział świata ...ty i ja..."

Offline Stygius

Fullmetal Alchemist
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 07, 2007, 04:33:56 pm »