Autor Wątek: Zakupy w internecie  (Przeczytany 139223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gashu

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 067
Zakupy w internecie
« dnia: Lipiec 27, 2004, 12:24:50 pm »
Jako, że zaczęły się wakację zostałem zmuszony do wyprowadzki z mojego małego mieszkanka w Warszawie i niestety znalazłem się w miejscu, gdzie porządnego sklepu z komiksami nie ma w promieniu 100 km :)
Zostałem więc zmuszony (wiadomo, codzienną dawkę świeżego komiksu trzeba sobie dostarczyć) do wypróbowania kilku sklepów handlujących komiksami w internecie, oto wrażenia:

Imago.com.pl - niestety nie mogę polecić tej strony, na przesyłkę czekałem prawie 3 tygodnie, w dodatku nie otrzymałem wszystkich zamówionych pozycji. Co mnie lekko zirytowało to, że w przesyłce nie znalazło się żadne wyjaśnienie, czy komiks zostanie dosłany w późniejszym terminie, czy już jest niedostępny, niby nic.. ale dbanie o klienta to podobno podstawa

Komikslandia.pl - tu jest o wiele lepiej, komiksy zamówione w piątek dotarły w poniedziałek rano, w komplecie.

Komiksiarnia.pl - zdecydowanie najlepszy z wypróbowanych sklepów, komiksy zamówione wczoraj po południu otrzymałem dziś około 13.00, dotarły wszsytkie zamówione pozycje plus gratisowy numer Krakersa  :)

Wiem, że podobny temat istniał już na forum, ale koncentrował się przede wszsytkim na wymienianiu stron internetowych. Jeżeli ktoś chciałby podzielić się wrażeniami z zakupów, pochwalić lub ostrzec przed jakimś sklepem (także zagranicznym) - zapraszam.
They say when you talk to God it's prayer.
But when God talks to you, it's schizophrenia."
--------------
http://twitter.com/gashuPL

Anonymous

  • Gość
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2004, 12:30:12 pm »
Cytat: "Gash"
Komiksiarnia.pl -  plus gratisowy numer Krakersa  :)


właśnie wciskanie tej makulatury zniechęca mnie czasami do zamawnia od nich :x

Offline krytyk

  • Pisarz bracki
  • ****
  • Wiadomości: 898
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2004, 01:07:45 pm »
Jeżeli chodzi o komiksy z Mandragory to najlepiej kupowac je po prostu w wydawnictwie. Powyżej wartości 20 zł zamówienia, dostwa gratis. Dostawa trwa 7 dni (otrzymywałem po 5).

Offline sqty

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 180
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2004, 01:46:36 pm »
Cytat: "timof"
Cytat: "Gash"
Komiksiarnia.pl -  plus gratisowy numer Krakersa  :)


właśnie wciskanie tej makulatury zniechęca mnie czasami do zamawnia od nich :x


ee tam -przynajmniej coś dają gratis -nie musisz czytać
Ja kupuję w komiksiarni  -mimo wszystko najtaniej i najszybciej ,komiksy nowiuśkie ,bezpiecznie zapakowane ,darmowa przesyłka powyżej 100zl

Próbowałem imago, www.komiks.com  i komikslandie -po przeliczeniu i tak najtaniej w komiksiarni a jak szybko.... .Nie mają tylko wszystkich  tytułów mniejszych wydawnictw ale pewnie mogą sprowadzić na życzenie.
lt;<<<<<<<<<<St@y R3b3l>>>>>>>>>>>>

Offline turucorp

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 3 712
    • http://turucorp.blogspot.com/
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2004, 02:29:34 pm »
Cytat: "sqty"
.Nie mają tylko wszystkich  tytułów mniejszych wydawnictw ale pewnie mogą sprowadzić na życzenie.


IMHO pomijajac cala reszte, tutaj to akurat bardzo bym powatpiewal :bored:

Offline sqty

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 180
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2004, 02:58:37 pm »
Cytat: "turucorp"
Cytat: "sqty"
.Nie mają tylko wszystkich  tytułów mniejszych wydawnictw ale pewnie mogą sprowadzić na życzenie.


IMHO pomijajac cala reszte, tutaj to akurat bardzo bym powatpiewal :bored:


Pytałem sie o rzeczy z Kultury Gniewu -powiedzieli ,że no problem      
Jak z innymi  nie wiem
lt;<<<<<<<<<<St@y R3b3l>>>>>>>>>>>>

Offline Macias

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 938
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2004, 02:59:10 pm »
Za jakis czas czekaja mnie ciut wieksze zakupy w inecie,przy czym poza komixami bede tez zamawial ksiazki. jaki sklep inetowy polecacie? jak na razie wydaje mi sie,ze najlepsza oferte ma merlin,ale z drugiej strony nie mam w tym zadnego doswiadczenia,wiec moge sie mylic

Anonymous

  • Gość
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2004, 03:32:49 pm »
Dla mnie merlin jest drogi.

Ja osobiście kupuje w vivid.pl. Jest tańszy od merlina. Ja kupuje płytki, przyszły do mnie szybko i ładnie zapakowane. Są też komiksy i ksiązki.

Offline turucorp

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 3 712
    • http://turucorp.blogspot.com/
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2004, 03:53:42 pm »
Cytat: "sqty"

Pytałem sie o rzeczy z Kultury Gniewu -powiedzieli ,że no problem      
Jak z innymi  nie wiem


ale ja niestety wiem :bored:
IMHO mam w nosie wszelkie walki z konkurencja, ale niech przynajmniej sie nie reklamuja, ze maja wszystko jak nie maja :roll: (nie oni jedni zreszta)

Gash, tak z czystej ciekawosci, wyslales zapytanie/reklamacje do Imago odnosnie opoznienia (jak dala dupy poczta to raczej do niej powinienes miec pretensje) i niepelnej przesylki (cos Ty zamowil, ze nie mieli? :eek: ) czy wyszedles z zalozenia, ze lepiej poplakac na forum?
rozumiem Twoj zachwyt nad Komiksiarnia i Komikslandia, tylko takie male ale, skoro wlasnie zaczales zamawiac to skad nagle zrobily ci sie 3 tygodnie oczekiwania na przesylke (bo albo miales pecha albo cos sciemniasz straszliwie)

Macias, jesli juz musisz siecia, to ksiazki rzeczywiscie w Merlinie.

Anonymous

  • Gość
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 27, 2004, 04:53:25 pm »
ja zamwialem i z imago i  i z merlina i swego ho ho ho temu z centrum komiksu jakiegos starocia
imago- szybko milo mieli to co chcialem dobrze zapakowali jakis rabat dostalem- oszczednosc czasu i energi w lazeniu po sklepach..
merlin- dorgo koszty przesylki- dopiero od 300 za friko wysylaja co ejst przegieciem pyty.. ksiazki tak komiksy raczej dziekuje postoje...
zamowilem wlansie prezent urodzinowy dla siostry- czyli davisa powstanie 44 taniej o 20 zeta dolozylem komiksy i nawet z ta przesylka nie bedzie takeigo boolu

Offline Gashu

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 067
Re: Zakupy w internecie
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2004, 05:19:28 pm »
Cytat: "turucorp"

Gash, tak z czystej ciekawosci, wyslales zapytanie/reklamacje do Imago odnosnie opoznienia (jak dala dupy poczta to raczej do niej powinienes miec pretensje) i niepelnej przesylki (cos Ty zamowil, ze nie mieli? :eek: ) czy wyszedles z zalozenia, ze lepiej poplakac na forum?


qrwa, człowieku w czym tkwi twój problem ? Założenie takiego tematu miało na celu właśnie przedstawienie opini na temat jakości "obsługi" w sklepach internetowych, nazwij to "płakaniem", czy jak tam sobie chcesz, ale w swoim poście wyraziłem po prostu swoją opinię na temat Imago i być może dzięki temu co napisałem ktośna zamówione komiksy będzie czekał 2 dni, a nie 3 tygodnie.
Oczywiście byc może miałem pecha, uważam jednak że jeżeli dana pozycja jest dostępna w katalogu na stronie, to jest dostępna, byc może wyjściem dla firmy byłoby opis pozycji: np. czas oczekiwania: "3 tygodnie", lub "chwilowo niedostępna" (co na przykład stosują sklepy sprzedające płyty CD i DVD). Natomiast jeżeli występują opóźnienia, to uważam że obowiązkiem firmy jest poinformować o tym klienta.  

Cytat: "turucorp"

rozumiem Twoj zachwyt nad Komiksiarnia i Komikslandia, tylko takie male ale, skoro wlasnie zaczales zamawiac to skad nagle zrobily ci sie 3 tygodnie oczekiwania na przesylke (bo albo miales pecha albo cos sciemniasz straszliwie)


taaa... najlepiej od razu oskarżyć kogoś o kłamstwo...
Napisałem, że zacząłem zamawiać odkąd zaczęły się wakację, jako że mam to szczęście że jeszcze jestem studentem, wakacje mam od ponad miesiąca.
Jeżeli chodzi o 2 wymienione przez siebie sklepy to faktycznie, jestem zajebiście zadowolony.
They say when you talk to God it's prayer.
But when God talks to you, it's schizophrenia."
--------------
http://twitter.com/gashuPL

Offline turucorp

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 3 712
    • http://turucorp.blogspot.com/
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 27, 2004, 05:46:09 pm »
IMHO Gash, normalnie ludzie dostaja przesylke z Imago w ciagu 2-3 dni i to jest NORMA dla tej ksiegarni, wiec sie grzecznie zapytalem, czy opoznienie wynika z powodu poczty czy ksiegarni (nie odpowiedziales, wiec dochodze do wniosku, ze albo nie wiesz albo Ciebie to nie obchodzi)
jesli to wina ksiegarni to masz podstawe do reklamacji (jesli poczty to skad pretensje do ksiegarni?)
brak czesci zamowienia to rowniez powod do reklamacji, tak samo jak w kazdym innym sklepie.
niezaleznie od tego czy jest to Imago, Komiksiarnia, Komikslandia czy jakikolwiek inny sklep online nie rozumiem sytuacji, w ktorej zamawiajacy potrafi wyslac zamowienie a nie potrafi wyslac maila z reklamacja :roll: (mozna miec pretensje jesli w tym momencie sklep olewa sprawe, ale jesli kupujacy ma po prostu jednorazowego pecha, to jesli podchodzi do tematu w taki sposob, ze sklep jest do dupy to jest to jak dla mnie chore :| )

Offline perro

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 230
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 27, 2004, 07:46:24 pm »
Mój prywatny ranking (w 99% kupuje komiksy w sieci):

1. Komiksiarnia - bardzo szybko, zniżki(około 10zł na zamówieniu), około 100 zł przesyłka gratis, solidnie zapakowane, jedna wpadka na kilkanaście zamówień (zostałem przeproszony i sprawa została wyjaśniona);

2. Merlin - szybko, zniżki (porównywalnie z komiksiarnią) w tej chwili mam od 50 zł przesyłkę gratis, przy zamówieniu starszych pozycji mogą być one nieco sfatygowane - przy nowościach nie ma tego problemu, zapakowane solidnie choż ciut gorzej niż w komiksiarni, wpadek nie było (zamawiam tam jednak zdecydowanie rzadziej);

3. Imago - zamówiłem tam coś tylko raz, z tego co pamiętam zniżek brak, niestety w tym jedynym zamówieniu niewielka wpadka (reklamować nie zamierzam);

4. Sklepktóregonazwyniepamiętam  - zniżki porównywalne do komiksiarni i merlina, ale wysyłka gratis od 200zł, komiksy bardzo dobrze zapakowane (wręcz wzorcowo - każdy w oddzielnej koszulce), wady - nazwa sklepu nie utrwala się w pamięci.

W innych nie zamawiałem.
NSICHTBAR

Offline graves

  • Koordynator Forum Gildia.pl
  • Administrator
  • Steward
  • *
  • Wiadomości: 6 926
  • Płeć: Mężczyzna
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 28, 2004, 09:04:58 am »
Jeśli książki i komiksy -to Merlin. Kupujesz raz powyżej stówki -druga przesyłka (powyżej stówki) jest już na ich koszt.
"It is an old maximum of mine that when you have excluded the imposible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

Offline nori

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 573
    • 8studs
Zakupy w internecie
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 28, 2004, 10:39:54 am »
z imago korzystam dwa razy w roku (pazdziernik, marzec) i jak narazie jestem w 100% zadowolony, dostaje tez znizke (ok 10%) cos tam mozna sie jeszcze potargowac. Za przesylke nie placilem - zazwyczaj jak ktos z firmy jedzie do katowic to mi odbiera...
https://8studs.wordpress.com - trochę  o klockach LEGO, komiksach oraz filmach