Autor Wątek: Star Wars Inquisitor  (Przeczytany 5500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sadow

Star Wars Inquisitor
« dnia: Lipiec 02, 2004, 03:12:20 pm »
Witam
Pewnie znacie gre Inquisitor, chciałbym stworzyć system właśnie oparty na wymienionej wcześniej grze, tylko że opisującym świat SW. Może ktoś też nad tym myślał, a może już coś takiego jest tylko ze ja o tym nie wiem.
Jeśli ktoś chciałby coś powiedzieć na ten temat, ma jakieś własne pomysły to chętnie poczytam.
Wczoraj właśnie grałem w niby coś podobnego - wszystkie zasady z inquisitora zostały zachowane - zmieniliśmy tylko nazwy(bronie, postacie do wyboru, no i całą otoczkę historyczną) i było szczerze mówiąc fajnie, lecz wiem, że mogłoby byc lepiej. Prosze narazie nie pisać nic na temat figurek jakie mozna by było wykozytac bo w tej chwili jest to kwestia podrzędna
Jestem otwarty na wszelkie propozycje. :)
Pozdr
Sadow
Kto mówi - sieje, kto słucha - zbiera.

Offline Ribald

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2005, 10:38:37 pm »
Hmm w latach młodości dłuuugo pracowałem nad różnymi wariacjami gier w świecie SW i pozostało mi z tego okresu dużo notatek :) Piękna sprawa

A Inkwizytora nie kojarzę. Mógłby ktoś przybliżyć mechanikę gry?
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline CZys

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2005, 03:06:01 pm »
Tylko że inquisitor wymaga dość dużych figórek, a o te ze świata SW dość trudno
ylko martwe ryby płyną pod prąd.

Offline Maciej Skowronek

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2005, 11:59:34 am »
Z tego co pamiętam to w Inq. jest system do przeliczania który umożlwia wykorzystanie innych figurek (w innej skali)
Nie jestem tego pewien, ale tak mi się kojarzy.
Tyle że wzięcie gotowego systemu i zmiana tylko nazw wydaje mi się śmieszna, przecież to nic nie zmienia w samej grze ?
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline Sadow

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 27, 2005, 08:18:44 pm »
Heh, nie ma to jak odpowiedzi na czasie. ;)
Więc może małe sprostowanie na początek.
Jak juz wspomniałem figórki to jest są kwestia podrzędną, najmniej ważną przy tworzeniu, jak juz powstanie system znajdą się i odpowiednie figórki.
Wspomniany tutaj przelicznik rzeczywiście istnieje.
A co do tych prymitywnych zasad o których napisałem to zostały one stworzone na szybko, na nagłe potrzeby - z rana pomysł, wieczorem już graliśmy, także nie było czasu aby wymyśleć cokolwiek konkretniejszego.
Myślałem, że skoro udało się nam* stworzyć karcianke, RPG i bitewniaka na kształt Battle Fleet Gothic ze świata SW to i Inquisitor by sie udał. Niestety projekt został zaniechany głównie ze względu  na brak czasu.

*Mnie i Kweethula (byłego bywalca forum, twórcy własnej armii do WFB cieszącej się uznaniem szerokiego grona graczy) :P
Kto mówi - sieje, kto słucha - zbiera.

Offline CZys

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 28, 2005, 12:20:14 pm »
Ja tam bym wolał zwykłego bitewniaka.
Zresztą tutaj jest fajny temat (na forum WH40k)
http://www.forum.gildia.pl/viewtopic.php?t=12200

Ps mugłbyś przesłac na mila zasady swojego RPG'a i bitewniaka??
ylko martwe ryby płyną pod prąd.

Offline Sadow

Star Wars Inquisitor
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 29, 2005, 06:58:37 pm »
Jak uda mi sie je odzyskać to nie ma sprawy, bo wraz z współwłaścicielem przeprowadziły się do innego miasta :)
Kto mówi - sieje, kto słucha - zbiera.

 

anything