All you need is love tak?
- TO ja powiem, ze grałem juz wieloma armiami... (przeważnie kumpli) bo ja mam tylko bestie i zaczynam Skaveny (ten sam futrzasty klimat). CO do regoli.
Skaveny: -- 10 Poisoned Wind Globadier - wszyscy mi mówią, że ciency. Ale kosztują tlk. 100 pkt i działają. Ale dlaczego ich biorędo każdej armii? - Mają bowiem niesamowity klimat biegających psychopatów w maskach gazowych (jak SS III Rzeszy!) miotających we wszystkie strony boskie kulki syfu! Mniam
-- Stormvermins (przeważnie jako Pushersi dzwonka). Niby ciency, ale z Frenzy (można im dać czarem 'Death Frezny') mają dwa ataki z WS4 i ST4 a to jak na szczury, całkiem nieźle. Klimatycznie mówiąc, jest to w koncu elita skavenów, i nie wyobrażam sobie klimatycznej armii bez tych czarnych bojowych jednostek!
Beastmens:-- Bestigors - Mniam. Czy moze być coś piękniejszego, niż szarżujące z dzikością, tryskając śliną i gęstym potem zwierzaki dzierżące w dłoniach dwuraki! (rym). Genialna pod względem siły i klimatu. Niezrównana!
-- Beast of Chaos - nic dodać nic ując. Nie panujesz nad tym. Nic nie robi. Ale jest po prostu 'ohydny' w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Toczące się po polu bitwy gówno, które wzbudza strach. Kochany stworek.
Tomb Kings-- Ushabti - Duże posągi bogów, z jeszcze większymi gilotynami, bez słowa, w pełnym majestacie zmierzają w kierunku wroga, by okazać swój gniew. Drogie, ale naprawde silne, i klimatyczne jednostki TK. Ich majestat i chwała na polu walki ścina z kolan na 40 metrów! [/b]