Jako betatester otrzymałem porcję materiałów Bakomono.
Pierwsze wrażenia :
Jest świetny, człowiek czyta i co chwilę myśli, to fajne, to ma potencjał, a to można wykożystać w przygodzie. Materiały choć ubogie - w końcu to pierwsza partia - już są na poziomie. Całość oceniam bardzo dobrze. Wstępne materiały klimatycznie wypadają lepiej niż np. Monastyr czy Arcona. Mechanika, jest prosta, pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Jeśli czytając Monastyr po trzech razach nadal nie łapałem mechaniki to w Bakemono za pierszym razem załapałem w większości o co biega. Jedne co mi się nie podoba to SYSTEM, a konkretnie konieczność posiadania tabelki. Sam kombinuję jak to ominąć może jakieś kości z symbolami czy co. Najgorsza jest konieczność przerwania, wyszukania w tabeli kombinacji i interpretacji wyników. Klimatycznie to fajnie wychodzi ale mechanicznie i ergonomicznie już słabo - generuje nie potrzebne przestoje. Nie wiem czy mogę ujawnić szczegóły mechaniki.
Napiszę tyle że oparta jest o K6, a czasem można użyć monet
i łatwa w implementacji. Monety to SYSTEM. Plusem jest to że można SYSTEMU użyć lub nie.
Profesje są ciekawe i fajnie przedstawione, podoba mi się klimat postaci.
Bardzo dobrze oceniam Bakemono, jeśli zostanie utrzymny poziom i nie zostaną wprowadzone nie potrzebne udziwnienia to będzie to ciekawy i fajny RPG.
To są moje pierwsze wrażenia, wprawdzie Bakemono czerpie z innych systemów RPG ale dodano też bardzo dużo ciekawych oryginalnych pomysłów.
Wstępne wrażenia jak najbardziej pozytywne. Niecierpliwie czekam na resztę materiałów. Jest duża szansa że Bakemono złamie typową w polsce passę : najpierw szumne zapowiedzi, jaki to przełomowy i super system wydajemy, a potem się okazuje że wychodzi kicha.
Tak trzymajcie chłopaki.