trawa

Autor Wątek: Bakemono - Nowy system Horror RPG  (Przeczytany 21234 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wolvie

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 21, 2004, 09:23:16 am »
Nie ukrywam, że Silent Hill (część druga) to jedna z moich inspiracji przy pisaniu gry. Nie oznacza to oczywiście, że spotkamy postaci z tej gry. Bardziej interesuje mnie, podkreślona w SH, nieuchronność kary za złamanie pewnych zasad.
Wszystko co zrobiłeś złego wróci do Ciebie.

Najprawdopodobniej jeszcze dziś uruchomimy dział Fan-Art, gdzie zamieścimy nadesłane nam przez ludzi opowiadania, postaci i rysunki.
A potem wrzucimy pewnie część opisu Sky City.

Offline Wolvie

Fan Art - Nowy Dział
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 22, 2004, 08:38:01 pm »
Dziś uruchomilismy nowy dział na stronie Bakemono. Będziemy w nim zamieszczać nadesłane, przez zainteresowanych projektem ludzi, prace. Na początek zamieszczamy opowiadanie Hexa pt. "Biała Zjawa". Zapraszamy tutaj http://www.gildia.pl/rpg/systemy/bakemono/fanart/biala_zjawa

Offline Wolvie

Spotkanie
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 11, 2004, 01:08:59 pm »
Na stronie systemu zamieściliśmy informację o spotkaniu z autorami. Będziemy jutro w krakowskim klubie "Kulturalnym" na ulicy Szewskiej, od godziny 20.00. Zapraszamy.

Offline Wolvie

LARP
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 02, 2004, 08:03:06 am »
Na tegoroczny Teleport przygotowaliśmy pierwszy LARP Bakemono. Serdecznie zapraszamy!

Offline bob_thorp

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 06, 2004, 10:32:57 pm »
zastanawiam sie kiedy przedstawicie konkrety a nie marudzania, o 8mm ,o japoni (któej mam wrazenie nie znacie i traktujecie jak tania egzotyke) i o wstrzasajacym nowym wmiarze grozy... samobójstwie. ja chce mięsa, czegos co poczuję , dotknę i przelecę. za długa, ta wasza gra wstepna. wszystkie dziewczyn juz posneły, chłopcy sie masturbują, a gry poprostu nie ma. no ale moze skończycie jak prawdziwi męzczyźni, nie jak miller. no to po kuksanicu na droge i spadam.oi

Offline darksphere

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 06, 2004, 11:21:39 pm »
Ooooooooooooooooo, perwsze objawy frustracji, czy bóle porodowe ??
Swoją drogą radzę poczytać zajawki z prac nad Bakemono - nie powiem zapowiada się dobrze  8)

Offline bob_thorp

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 07, 2004, 08:45:01 am »
chyba jednak flustracja. co do zajawek, to czytałem. byłem nawet na spotkaniu z twórcami i musze powiedzec że, to co tam usłyszałem mocno mnie zdołowało. dużo buniczucznych słów i... tyle. to troche tak, jak bym zrobił karte postaci i krzyczał że nowy bóg rpegów własnie wyskoczył z kapelusza. a za bóle porodowe nalerzy się Panią szacunek, wiec prosze sie nie śmieć. całuje rączki wszyskim Panią. oi.

Offline Wolvie

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 28, 2004, 09:57:58 pm »
Poszukujemy beta testerów. Radzę się zgłosić. Mięcho gwarantowane :D

Offline Hex

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 18, 2004, 05:35:49 pm »
Bardzo mi się podoba ten RPG, musze stwierdzić, z przyjemnością, że ludzie którzy mają beta wersje, są prawdziwymi farciarzami i mają kawał dobrej roboty w łapkach :D.

pozdraiwam,
HEX
Bądź nadzwyczaj drobiazgowy, aż do sztywnej formalności. Bądź niezwykle tajemniczy, aż staniesz się niezgłębiony. W taki sposób możesz stać się panem losu swego przeciwnika."
- Sun Tzu, Sztuka Wojny
"nie ważne kim jesteś, ale kim możesz się stać"

Offline Sony

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 19, 2004, 07:20:49 am »
Jako  betatester otrzymałem porcję materiałów Bakomono.

Pierwsze wrażenia :

Jest świetny, człowiek czyta i co chwilę myśli, to fajne, to ma potencjał, a to można wykożystać w przygodzie. Materiały choć ubogie - w końcu to pierwsza partia - już są na poziomie. Całość oceniam bardzo dobrze. Wstępne materiały klimatycznie wypadają lepiej niż np. Monastyr czy Arcona. Mechanika, jest prosta, pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Jeśli czytając Monastyr po trzech razach nadal nie łapałem mechaniki to w Bakemono za pierszym razem załapałem w większości o co biega. Jedne co mi się nie podoba to SYSTEM, a konkretnie konieczność posiadania tabelki. Sam kombinuję jak to ominąć może jakieś kości z symbolami czy co. Najgorsza jest konieczność przerwania, wyszukania w tabeli kombinacji i interpretacji wyników. Klimatycznie to fajnie wychodzi ale mechanicznie i ergonomicznie już słabo - generuje nie potrzebne przestoje. Nie wiem czy mogę ujawnić szczegóły mechaniki.
Napiszę tyle że oparta jest o K6, a czasem można użyć monet :lol: i łatwa w implementacji. Monety to SYSTEM. Plusem jest to że można SYSTEMU użyć lub nie.
Profesje są ciekawe i fajnie przedstawione, podoba mi się klimat postaci.
Bardzo dobrze oceniam Bakemono, jeśli zostanie utrzymny poziom i nie zostaną wprowadzone nie potrzebne udziwnienia to będzie to ciekawy i fajny RPG.
To są moje pierwsze wrażenia, wprawdzie Bakemono czerpie z innych systemów RPG ale dodano też bardzo dużo ciekawych oryginalnych pomysłów.
Wstępne wrażenia jak najbardziej pozytywne. Niecierpliwie czekam na resztę materiałów. Jest duża szansa że Bakemono złamie typową w polsce passę : najpierw szumne zapowiedzi, jaki to przełomowy i super system wydajemy, a potem się okazuje że wychodzi kicha.
Tak trzymajcie chłopaki.

Offline Herudaio

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 19, 2004, 09:13:10 am »
Witam kolejne uwagi od kolejnego betatestera:
Jak na razie wrazenie bardzo pozytywne...
Jedyne co mnie denerwuje to z testów wychodzi ze postaci z unikami na 3 praktycznie unika wszystkiego chyba ze strzelajacy uzyje schematu...
Druga rzecz to troche na razie nie wyobrazam sobie prowadzenia fruzyny w tym systemie (bardziej ten system nadawalby sie do prowadzenia dla jednego gracza) ale to odczucie dopiero co po przeczytaniu, zobaczymy jak sie sprawdzi w praniu
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Sony

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 19, 2004, 09:28:49 am »
Ja myślę nad zastąpieniem Schematu czymś równie klimatycznym i szybkim w implementacji. Może coś w rodzaju "dzikiej" kości ze znaczkami na ściankach ? I w zależności od "czegoś" jedna lub kilka takich kości, przy kilku efekty były by potężniejsze in plus jak i minus. Jak coś wymyślę to napiszę do twórców.  :D

Offline Herudaio

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 19, 2004, 10:11:14 am »
Ile jest schematów 8? to mozna zrobic kosc po prostu specjalna tylko inna sprawa ze niektore schematy latwiej wyrzuci inne mniej
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Sony

Bakemono - Nowy system Horror RPG
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 19, 2004, 11:41:21 am »
I tu jest pies (bakemono :lol: ) pogrzebany, jedne są łatwiejsze niż inne. Dlatego myślałem o kumulujących się "dzikich" kościach, chcesz coś małego ? Jedna kość. Mega efekt ? Kilka. Tyle że nadal trzeba interpretować i "sumować" wyniki.

Offline Wolvie

Schematy
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 19, 2004, 06:13:17 pm »
Zapomniałem Wam napisać, że ta wersja mechaniki schematów jest jeszcze prosta. Będą dwie dodatkowe. Rozróżniająca wielkość i układ monet oraz hardcore, gdzie będzie się rzucać pałeczkami krwawnika.

 

anything