Autor Wątek: Gobbosy  (Przeczytany 14446 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Papa_Smerf

Gobbosy
« dnia: Styczeń 14, 2004, 03:56:29 pm »
Zauwazylem ze jeszcze nie bylo topicu o tej armii. Kto z was moze cos zaproponowac, bo zainteresowala mnie ta armia, ale nie mam zielonego pojecia co w tym brac. Mysle nad banda Strohm Knightow na tych ich szczurach, ale nie wiem czy to by przeszlo. Najtanszy model bylby calkiem mocny przy zasadzie Reinforcements, i dzieki niej moge go tez przywrocic gdzie chce na stole.
estem wszystkim i niczym.

Offline cielaq

Gobbosy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2004, 04:05:32 pm »
No, niezupełnie gdzie chcesz. Model wracający dzięki zdolności reinforcement musi byś wystawiony w zasięgu szarży przeciwnika.
Sprawiedliwość? Kto szuka sprawiedliwości? Zaprowadzimy naszą własną sprawiedliwość - zwyciężając lub ginąc."

"If I advance, follow me! If I fall back, kill me! If I die, avenge me!"

Offline LRS

Gobbosy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2004, 05:31:34 pm »
Zbieram Gobliny jest to jak narazie moja druga armia, ale jeszcze zadnej bitwy nimi nie stoczylem  :( a armia u mnie wyglada narazie nastepujaco :
Gobliny z mieczem 3x4ptk
gobliny z kulami na lancuchach
Becbunzen 75ptk
Zywa Legenda 225ptk
gtratuluje dobrego wyboru :D i pozdrawiam
RS
Tylko dwie rzeczy są nieskończone:
wszechświat i ludzka głupota.
Chociaż, co do tego pierwszego nie mam pewności...
A. Einstein

Offline BeRsErK

Gobbosy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2004, 05:40:14 pm »
Po pierwsze - :):):):):) - nareszcie ktoś oficjalnie chce coś poza Alchemami i Wilkami zbierać - gratuluję gustu ;)

Po drugie oto co w najbliższej dostawie będzie do Gobosów:
Gobliny z No-Dan-Kar:

GBCH04 KOBALT the Caustic
GBFI01 XHERUS The Visionary
GBRG01 Goblin Marauders with Sword
GBTR02 Goblin Archers
GBSP01 Goblins with Ball and Chain
GBSP04 Goblin Mutants 2
GBSP05 Goblins with Ball and Chain 2
GBGM01 Goblin Psychomutant 1
GBMG01 Goblin Prophet
GBPE02 Mutant Fishbone Bearer
GBMU01 Goblin Musicien and Brat

Co do doboru jednostek to napewno dość ładnym a przy tym bolesnym dla przeciwnika modelem jest Troll i nowa jednostka arkebuzerów ;).
Zresztą kieruj się przede wszystkim gustem - strategię wypracujesz po kilku grach, tak jest zawsze. Jesteś pionierem i jako takowy to Ty będziesz pierwszym, który odkryje wady i zalety tej armii :)
Pozdrowienia :)

Offline Szczur

Gobbosy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2004, 07:19:10 pm »
Jak przetestuje swoje gobliny (niedziela już blisko) to dam znać :)
Armia ta ma jedną podstawową zaletę - modele są niezwykle śmieszne i urocze :)
- Stary, co oni robią?
 - Chyba rzucają się gumowym kurczakiem.
 - O kur**..."
dwóch zszokowanych dresów, R-Kon 2004

Offline Fenris

Gobbosy
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 14, 2004, 07:48:45 pm »
Cytat: "Szczur"
Jak przetestuje swoje gobliny (niedziela już blisko) to dam znać :)
Armia ta ma jedną podstawową zaletę - modele są niezwykle śmieszne i urocze :)



no i na tym jej zalety sie kończą. Fakt figurki są po prostu wyczesane, ale jakna małe głupiutkie gobole to mimo wszystko dość drogie punktowo.  No i ta olbrzymia ilość 2 w statystykach mnie wprost poraża :) .
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline BeRsErK

Gobbosy
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 14, 2004, 08:17:03 pm »
Cytat: "Fenris
no i na tym jej zalety sie kończą. Fakt figurki są po prostu wyczesane, ale jakna małe głupiutkie gobole to mimo wszystko dość drogie punktowo.  No i ta olbrzymia ilość 2 w statystykach mnie wprost poraża :) .[/quote


Kolega Feniek jak by to powiedzieć...nie zna się
:D:D

Gobliny to jedna z tych armii, która ma do wyboru od cholery jednostek a przy tym każda ma inną zdolność(poza posiłkami ;) ).
Dla mnie mankamentem jest ich wygląd - dopiero gobliny z nowej edycji w 100 % trafiają w moje gusta reszta to tak pół na pół ;)

Armia silna a to chocby dlatego, że jest uniwersalna pod każdym względem i najtańsza przy okazji.

Jeszcze nie raz przeklniemy te małe zielone potworki jak nam na turnieju nakopią  8)

Offline Fenris

Gobbosy
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 14, 2004, 08:34:20 pm »
uwierze jak zobacze :) a co do tego czy się nie znam to cóż przejrzałem sobie AB pod tym kontem i musze niestety stwierdzić że tak przerażające to się nie wydają, a zdolność posiłki jest rzenująca- rozumiem jakbyś za każdą utracona figurkę rzucał ale raz na turę i działa na 5+ to troszke jak dla mnie mało za gobola o średnim koszcie 6-7 pkt. Tak więc nie wiem co ty w nich Maciek widzisz (poza modelami), i czemu ich tach wychwalasz - czyżby jakieś uzależnienie od do pokurczy :P :) ??

Pozatym jak już wychwalasz za orginalność to pochwal także śmiałków którzy zaczeli zbierać Celtów zarówno tych "dobrych" jak i opętanych  jak i przedstawicieli pozostałych 11 armi :P  

A już niedługo kolejne armie wychodza i znów powody do chwalenia nowych graczy :) :P
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline BeRsErK

Gobbosy
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 14, 2004, 08:43:45 pm »
Z Goblinami to jest tak, że tylko pozornie wygladają na słabiutkie ale bersekerzy z kulami, mutanci i psychole, trolle czy szturmowcy to tylko część olbrzymiej machiny połączenia śmieszności i wkurzajacych umiejetności :D Owszem gdyby było tam wiuęcej figurek w moim stylu to napewno była by to 2 armia do mojej kolekcji :)
Kto wie może coś sklecę z tych nowszych wzorów.

PS - Jeśli dla Ciebie Fenrisie np 14 pkt za mutanta do gobosków to sporo przy jego statystykach i umniejetnościach to chyba czas na odstawienie alchemikowego soku z marchewek ;)

Offline Papa_Smerf

Gobbosy
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 15, 2004, 09:04:37 pm »
Wiec, yyy, dziekuje :]
Biorac pod uwage to co mi sie spodobalo z gobbosow i to co ma wyjsc, sklecilem takie o to cus:

Kobalt the Caustic

Cyclops Gong Banger

No-Dan-Kar Goblin Fishbone Bearer

3 Goblin Mutants wersja 2 (ta z mutagenem)

3 Goblin Mutants wersja 2

Dwoch Goblin Psycho-Mutants z Juicy Appendix

3 Goblin with Ball and Chain

2 Goblin with Ball and Chain

Armia pisana na szybko i pod wplywem ukochanego koniaczku :] Powiedzta co myslita o tym rosta. Szczegolnie licze na ocene Berserka, bo cos czuje ze tu czegos brakuje, ale nie wiem czego. A, i wasze zdrowie panowie  :)
estem wszystkim i niczym.

Offline Papa_Smerf

Gobbosy
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2004, 09:32:21 pm »
A tutaj je cos co na wilczki wymyslilem:]

Azzoth the Treachorous

Goblin Prophet z Summon Rats

Goblin Prophet z Summon Rats

Goblin Prophet z Summon Rats

2 razy po 3 Buccaneers
 
4 razy po 3 Goblin Marauders with Clubs

2 Goblin Marauders with Clubs

3 razy po 3 Goblin with Balls and Chains

Banda dziala na zasadzie Pyrusowego zwyciestwa (czy jakos tak  ;) ). Blokujemy wilczki Marauderami i Kulkami, by mogli na nie zaszarzowac Propheci i wypalic swoj czar, calkiem klimatyczny - atak z sila 11 za criticala na Prophecie :] Dla mnie calkiem uczciwe :] Tez Buccaneerzy maja calkiem mocne strzaly, bo z sila 5, a strzelanie do kombatu problemu im sprawiac nie powinno :] Azzoth jest po to by dac kopa gdyby byl potrzebny. I jeszcze raz, za wasze zdrowie panowie  :)
estem wszystkim i niczym.

Offline BeRsErK

Gobbosy
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 15, 2004, 09:42:10 pm »
Nie jest źle ale czuę się jak bym widział armię nie Gobosów Alchemików (może tego Ci brakuje :D ) - prawie wszystko z mutacją i co gorsza w każdej chwili może eksplodować w twarz. :twisted:
Goboski mają chyba jako jedyne latajacych magów w postaci psychomutantów a to fajna rzecz, tylko zapoznaj się z najnowszym faq'iem i wysokościami na poszczególnych levelach lotu bo trza wiedzieć czy bedzie zasieg do rzucenia czaru jak przyjdzie nam go z powietrza uaktywnić ;)
Wywalił bym cyklopa bo jest drogi ze względu na gong, który może mieć ale skoro go nie wziąłeś to....no właśnie :) Można zamiast niego wziąść jednego rycerzyka na szczurze jako niezłe i szybkie wsparcie :)
Gobliny z kulami to fajny wybór - pamietaj jednak, że warto je dawać do ataku z inna jednostką - mutanci bedą do tego bardzo dobzi - dajesz war fury fanolom a mutantem podbijasz inicjatywę(oczywiście mutagenikiem :) ) - jak wygrasz to masz 3 kostki fanola plus 2(podbijasz siłe albo atak) mutanta - jak przegraną wyczuwasz nawet gdybyś podbił inicjatywę(np walka z Alchemami ;) ) to mutagenem podbijasz defens i masz 2 mocne kości obrony + 3 kości ataku gobboska z kulami i łańcuchami.

Co do braków to tradycyjnie przydało by sie tu coś strzelajacego - ot tak co by zciągać lub poranić co groźniejszych przweciwników - z tego co widziałem to Ci nowi strzelcy są bardzo groźni.

Offline Papa_Smerf

Gobbosy
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 17, 2004, 03:31:45 pm »
Bardzo dziekuje za uwagi i spostrzezenia :] Popracowalem nad tym i oto co wyszlo:

Kobalt z Chiming Armour

Dwoch Goblin Gas Blower

Dwa razy po 2 Goblin with ball and chain

2 Goblin Mutants

3 Archerow

Dwoch Goblin Psychomutant wersja B z Juicy Appendix i Hysterical Flight

Strohm Knight

Kobalt w swoim pancerzyku i z Fencerem jest miszczowski, obnizamy jego atak i obrone by uzyskac dodatkowe kosci i ustawiamy trudnosc na 2 :] Przez dzwonki na jego pancerzu przeciwnik tego zrobic nie moze :] Fanole standardowo z Mutantami. Za nimi Gazorki by pozbawiac przeciwnika kosci do obrony, lub by oslaniac postep wojsk przed strzelajacymi. Tucznicy jako standardowe wsparcie strzelajace :] strohm knight jako scigacz i silne ramie sprawiedliwosci :] Psychomutant sobie lata i wymiata :] Hysterical Flight otwiera pewne mozliwosci. Mozna ich wystawic do przodu by przeciwnik na nich zaszarzowal i z Flighta poleciec hen wysoko i wystawic wroga na szarze :] Druga opcja to ze nie trzeba tracic ruchu na poczatku i mozna od razu pojawic sie na 2 poziomie. Dzieki temu sa tez bezpiecznie wysoko, z dala od strzelcow przeciwnika. Przyspiesza to atak na wroga :]

No to panowie, besztac ta bande :]
estem wszystkim i niczym.

Offline BeRsErK

Gobbosy
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 18, 2004, 04:16:04 pm »
Mi się podoba :D - kolorowo i pokombinować można :)
Jedyne zastrzeżenie to po co dawać Hysterical Flight psycholowi z lataniem ?? Czar ten mozesz rzucić tylko w turze ruchu a więc marnujesz jego normalna zdolność - lepiej dać to wersji A z Mutacją ;)
Poza tym psychole są warrior-mage'ami i wartośćmocy ich czarów nie może przekroczyc wartości ich powera - a więc przy 3 powera nie możesz wziąść 2 czarów za łączną wartość mocy 6.

Offline Szczur

Gobbosy
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 22, 2004, 09:28:31 pm »
Ja tam byłem zadowolony z mojej wariacji z Legionowa - goblińscy piraci:
Piraci z "Kaprawego Szczura" 200 Pkt  -   Gobliny z No-Dan-Kar Army

1 Kapitan Deuter (Deuter, Zmutowany Goblin) @ 40.0 Pkt

1 Kapelan Xherus (Xherus Wizjoner) @ 34.0 Pkt
     Sceptre of Communion [13.0]

1 Obserwator z bocianiego gniazda (Goblin Lucznik) @ 10.0 Pkt
     #Krotki Luk [0.0]

1 Bosman (Goblin Bukanier) @ 10.0 Pkt
     #Improwizowany Muszkiet [0.0]

1 Mat (Goblin Bukanier) @ 10.0 Pkt
     #Improwizowany Muszkiet [0.0]

1 Goblinski marynarz z flaga (Goblin Sztandarowy) @ 9.0 Pkt
     Living Standard

1 Mat z gongiem (Goblin Muzyk) @ 9.0 Pkt

3 Lewoburtowi wioslarze (Goblin Marynarz) @ 15.0 Pkt

3 Prawoburtowi wioslarze (Goblin Marynarz) @ 15.0 Pkt

2 Marynarze od lin (Goblin Marynarz) @ 10.0 Pkt

2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt

2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt

2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt

Liczba modeli: 21


Total Army Cost: 186.0


Do tego dochodzi czar za 16 punktów - przyzwanie hordy gryzoni - który okazał się nadzwyczaj paskudny ;)
I stwierdziłem, że w sumie przydałyby się w tej rozpisce ze 2 gobosy z kulami oraz może jeszcze jeden czar dla kapłana - bo posiadanie co rundę 5-6 punktów wiary i jednego czaru (albo 0 jeśli szczury są w grze) bywa irytujące :)
- Stary, co oni robią?
 - Chyba rzucają się gumowym kurczakiem.
 - O kur**..."
dwóch zszokowanych dresów, R-Kon 2004

 

anything