trawa

Autor Wątek: ZASADY, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ NA TYM FORUM...  (Przeczytany 6398 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adiego

ZASADY, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ NA TYM FORUM...
« dnia: Styczeń 03, 2004, 03:10:20 pm »
ZANIM NAPISZESZ POSTA: PRZECZYTAJ!


Poniższy regulamin jest jedynie uogólnieniem i przedstawieniem zasad ułatwiających korzystanie i współpracę na Forum Filmu. Oczywiście obowiązują wszelkie zasady nadrzędne, wymienione w ogólnym regulaminie Forum NG (post poniżej).


10 PRZYKAZAŃ:

1. Wszystkie osoby wypowiadające się na forum filmowym, zobowiązane są do zapoznania się i zaakceptowania przedstawionych tu (poniżej) zasad.

2. Akceptacja zasad przez użytkownika forum oznacza pełne dostosowanie się do nich. Zasady będą z całą surowością egzekwowane, a niestosowanie się do nich - karane! (Za nie przestrzeganie regulaminu - będziemy usuwać!)

3. Regulamin nie wiąże się z wewnętrznymi regulaminami innych podfor, natomiast bezwzględnie obowiązujący jest regulamin ogólny Forum NG.

4. Zanim napiszesz nowy temat - SPRAWDŹ CZY PODOBNY JUŻ NIE ISTNIEJE, nie dubluj tematów. Pomoże nam, to w organizacji FF.

5. Podczas toczonych dyskusji zachowujemy się "normalnie" tzn.:
- wypowiadamy się z sensem i poprawnie pod względem ortografii oraz składni
- nie używamy wulgarnych słów i nie obrażamy się nawzajem

6. Zanim wypowiemy się -> pomyślmy przez chwilę nad tym, co mamy zamiar napisać! Poza tym proszę wypowiadać się obszerniej niż jednozdaniowe komentarze w stylu "XXX - chała" - przynajmniej kilka zdań opisu/uzasadnienia/refleksji.

7. NIE SPAMUJEMY!!! (moderacja Forum Filmu zastrzega sobie prawo do decydowania co określamy mianem spamu)

8. Nie offtopujemy - nie poruszamy tematów niezgodnych z przeznaczeniem forum, a więc takich, które nie są w żaden sposób związane z filmem.

9. Nie poruszamy tematów zakazanych:
- przegrywanie filmów DVD
- zgrywanie filmów DVD do formatu DiVX
- rozmowy na tematy rippowania, udostępniania w sieci, ściągania filmów itp.
- nie umieszczamy linków do stron poświęconych piractwu (w jakiej kolwiek formie: DiVX, MP3 itp. itd.)
- nie umieszczamy linków do tzw. cracków, seriali itp.
- nie reklamujemy nic na forum. Chcesz cos sprzedac? Zapraszamy do dzialu "Kupie / sprzedam"
- nie spoilerujemy! - nie zdradzamy zwrotów akcji filmu (aby nie psuć przyjemności z oglądania innym), chyba, że spoiler jest "ukryty" (napisany zmniejszoną czcionką, w kolorze tła itp. itd.)

10.Forum filmowe jest pod nadzorem moderatora, który ma prawo do usuwania postów, nie zgodnych z powyższym regulaminem. Moderator może również zgłosić do admina forum, prośbę o wykluczenie osoby nieodpowiednio zachowującej się, z grona forumowiczów tego jak i innych for. Na moderatora można składać skargi do administracji.


Zastrzegamy sobie możliwość zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach forumowicze zostaną poinformowani w tym temacie oraz na łamach serwisu NG DVD, a także subskrypcji (DVD nEWs).

Jeśli nie zgadzasz się z czymś, bądź masz pytanie, problem lub jakąś propozycję -> pisz: adiego@gildia.pl lub zagadaj do mnie na GG: 900198 (często nw).
Możesz również kontaktować się na PW z każdym innym moderatorem - z chęcią przyjmą Twoje uwagi, skargi, lub też wpisywać się do przyklejonego tematu o moderacji.

ŻYCZĘ WAM MIŁEGO KORZYSTANIA Z NASZEGO FORUM, A TAKŻE FANTASTYCZNYCH DYSKUSJI NA WASZE ULUBIONE (i nie;) TEMATY...;-)
\"Przemiany sa po to abys byl lepszy!"

Offline Jimmy

ZASADY, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ NA TYM FORUM...
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2005, 09:42:01 am »
Ponieważ wprowadzone zostały pewne zmiany w regulaminie ogólnym, pozwolę sobie go tutaj zacytować, aby każdy był poinformowany (a w końcu nei każdy wchodzi na "ogłoszenia administracji").
Przypominam jednocześnie, że jest on nadrzędny w stosunku do wszelkich innych zasad i bezwzględnie obowiązujący dla wszystkich użytkowników forum NG!

1. Nowa Gildia umożliwia swoim użytkownikom bezpłatne uczestnictwo w Forum. Każdy użytkownik, który umieścił opinię na Forum Nowej Gildii jest traktowany jak uzytkownik tegoż Forum. Każdy użytkownik Forum zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu.

2. Dostęp do Forum Nowej Gildii mają wszyscy użytkownicy publicznej sieci Internet.

2.1. Przeglądać wiadomości na forum mogą wszyscy użytkownicy.
2.2. Pisać wiadomości i odpowiadać na nie mogą juz tylko zarejestrowani użytkownicy.

3. Uczestnicy Forum Nowej Gildii publikują swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Nowa Gildia nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Forum.

4. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez użytkowników na łamach Forum Nowej Gildii treści
a. sprzecznych z prawem
b. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej
c. obscenicznych, jeśli nie mają formy sztuki
d. propagujących bezprawną przemoc.

5. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez użytkowników na łamach Forum Nowej Gildii w podpisie użytkownika więcej niż jednej grafiki większej niż 250x125 pix lub 400x50 pix. Nowa Gildia zastrzega sobie prawo do usuwania grafiki nie spełniających w/w wymogów.

6. Nowa Gildia zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt. 4 niniejszego Regulaminu, a także treści nie mających merytorycznego związku z komentowaną treścią lub będących wielokrotnym pozbawionym merytorycznego uzasadnienia powielaniem już istniejących treści

7. Administracja Forum Nowej Gildii zastrzega sobie prawo do blokowania uczestnictwa w Forum Dyskusyjnym tym uczestnikom, którzy w sposób notoryczny naruszają postanowienia pkt. 4 i pkt. 5 Regulaminu.

8. Administracja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania nieprzyzwoitych fragmentów opinii w sposób nie zmieniający ich przekazu. W szczególnych przypadkach administracja zastrzega sobie możliwość ich usuwania.

9. Nowa Gildia zobowiązuje się dochować powszechnych standardów ochrony danych uczestników Forum zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

10. Na pisemne i prawnie uzasadnione żądanie Nowa Gildia może również przekazać sądowi, prokuraturze, policji i innym uprawnionym organom pozostające w jej posiadaniu dane uczestników Forum naruszających postanowienia pkt. 4 niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa.

11. Nowa Gildia dołoży wszelkich starań w celu prawidłowego działania serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących funkcjonowania Forum.

12. Dokładne zasady panujące na każdym z działów forum ustalają odpowiedni moderatorzy biorąc pod uwagę opinie użytkowników. Skargi na działania moderatorów, a także na naganne zachowanie poszczególnych użytkowników proszę kierować do administracji. Aktualnie administratorami są następujące osoby: Jankiel, Kret, adiego i graves. Wszelkie zapytania w tej sprawie należy słać pod adres forum@gildia.pl.

13. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Nowa Gildia. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na Forum.

Offline Jimmy

ZASADY, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ NA TYM FORUM...
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2005, 10:13:44 am »
Uwaga!!!

Od dziś, zgodnie z ustaleniami administracji i moderacji, obowiązuje nowy system przyznawania ostrzeżeń i banów, tzw. 3-3-3

Ostrzeżenie otrzymuje osoba na 3 miesiące - po tym okresie zostaje ono zdjęte - chyba, że dostanie drugie.
Drugie przedłuża na kolejne 3 miesiące (do 6 miesięcy). Trzecie - jak każdy wie - ban.
Ban trwa 3 miesiące (konsekwentnie systemem 3-3-3). Po 3 miesiącach osoba wraca i ma na końcie 2 ostrzeżenia. Przy zdejmowaniu bana - traci tylko jedno ostrzeżenie. Przez 3 miesiące po zdjęciu bana ma 2 ostrzeżenia - po 6 miesiącach 1 ostrzeżenie - po 9 miesiącach - jest czysty. Zresztą tak samo przy samych ostrzeżeniach bez bana, system jest trzymiesięczny. Przy jednym ostrzeżeniu znika ono po 3 miesiącach. Przy dwóch, jedno z nich znika po pół roku, drugie po 3 miesiącach. itp. itd.
Jeśli kiedykolwiek w historii konta, niezależnie od tego czy od razu po zdjęciu bana (posiada 2 ostrzeżenia) dostanie kolejne ostrzeżenie, czy po roku przykładnego użytkowania i czystego konta uzbiera 3 ostrzeżenia - czyli 2 bana - żegnamy się z nim na zawsze.
2 Ban - jest Całkowity.

Offline Jimmy

ZASADY, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ NA TYM FORUM...
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 07, 2007, 12:33:02 pm »
Weszły w życie nowe przepisy dotyczące zdublowanych kont - w skrócie: za wykrycie dodatkowego konta będzie przysługiwała jego kasacja i ostrzeżenie dla konta podstawowego.
Proszę się zapoznać i przyjąć do wiadomości.