trawa

Autor Wątek: Fomory  (Przeczytany 5324 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Alchemik

Fomory
« dnia: Listopad 01, 2003, 04:12:59 pm »
Sluchajcie, mimo tego ze Fomorow nie ma jeszcze w sklepach, francuzi na Forum sugeruja ze beda one posiadaly taka umiejetnosc: Beign of Darkness/2. Podobno oznacza to ze wzbudzaja one strach nawet u martwiaków:) No moze nie tyle strach ale je "odpychaja" czy jakos tak.

Jak wam sie to podoba?
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2003, 04:26:08 pm »
No cóż jako, że jest to armia sojusznicza to mogę powiedzieć, że bardzo :D

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2003, 07:06:15 pm »
mi to zwisa i tak nie wzbudza nikt u mnie strachu ..... a odwagi moje odzialmy maja sporo
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Alchemik

Fomory
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 01, 2003, 08:04:30 pm »
no tak ale ty grasz nawiedzonymi palladynami

tacy to sie kulom nie kłaniają :roll:
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 01, 2003, 08:14:25 pm »
I dlatego wśród nich jest najwiecej kalek :D

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 01, 2003, 08:15:31 pm »
co do mnie to mozna by to tlumaczyc tak ze :
fomory to lepsze demony i potrafia przestraszyc te male demoniki ktore sa w szkieletach i innych niezywych ........ albo ich odeslac co by wskazywalo to 2 po /
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 01, 2003, 08:17:25 pm »
Cytat: "BeRsErK"
I dlatego wśród nich jest najwiecej kalek :D


prosze nie offtopowac .... pozatym na nasze jedeyn spotkanie dostales niezly lomot od zwyklych zgarbionych starych strzelcow ... a co dopiero z palladynami chcesz walczyc ?
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 01, 2003, 08:20:53 pm »
Z tego co pamietam to jedyne straty zadał mi Piter w tych jego pojedynkach ;) + zabiłeś mi jednego Sentinela - z reszty pojedynków pouciekałeś, Panie odważny :D:P

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 01, 2003, 08:22:57 pm »
bo to byli prosci strzelcy ktorych miales mi zekomy tymi wspanialmi lataczami sciagnac :D
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 01, 2003, 08:25:21 pm »
No dobra, ostatni offtop, choć ten temat zbytnio sie nie rozwija - mój reaper to 13 pkt a Twój strzelec chyba 22 a wiec, kto kogo przetrzymał :P

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 01, 2003, 08:30:01 pm »
widzisz ale on jest w przeznaczeniu do sciagania strzelcow .... i gdybym wiedizal jak naprawde dziala counter firing to bys wogule nie wszedl w zwarcie
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 06, 2003, 01:42:57 am »
Oki, mam juz statystyki pieszczoszka :
12.5
4
5
10
4
8
0
7
2
39 pkt
zdolności : war fury i regeneracja na 5+

Dodatkowo ma kilka zdolności do dokupienia - aury(rany jak to mi się podoba :D)
1 - Aura du fléa: za 3 pkt. dostajemy fierce
2 - Aura Cornu - dostajemy bestial charge 5 pkt.
3 - Kolejny przetłumaczyłem na ile mogłem i daje chyba to:
Aura Hordy: za 4 punkcisze, każdy inny fomor(Twój jak i wroga ;P ) znajdujący się w zasięgu 20 cm od fomora dostaje +1 do siły(maksymalnie można dobrnąć do +5)
4 - za 6 pkt dostajemy zdolność hard boiled :D

Co tu duzo mówić - wojownik idealny : Świetny atak, dobra inicjatywa, obrona wyśmienita z 8 wytrzymałości i regeneracją a jak mu jeszcze dokupimy aurę nr 4 i 1 to chłopak już jest prawie nie do ruszenia, prawie ;)
- fajnie mieć te 30 % sojuszy :D
A myślałem, że przegieli Pretorian :D:D:D:P

Offline war2bone

Fomory
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 06, 2003, 08:17:45 pm »
e tam .... moze faktycznie aury daja troche ale teraz popatrzmy z innej perseptywy .... model jak na swoja wielkosc ma tylko 12 cm ruchu ....  i 2 kostki ataku .... no oczywisicie moze 3 ale wtedy nic na obrone ....
co  do samej wartosci obrony powiem tak 4 = ponizej w takich modelach .... jak kazdy fajny duzy model ma szanse na taki wyjatkowy pech a mianowicie strzal w glowke :D
aczkolwiek ta regenracja moze go podciagnac z kazdej opresji .... nie wiem czy zwruciliscie uwage ale dyscyplina jest czasami bardzo wazna :D
np do przeciwdzialaniu czarom kontroli jednostek .... jednostka lezy jak ja zaszarzujemy .... wygramy inicjatywe ..... za MALO KOSTEK
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

Fomory
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 06, 2003, 08:43:37 pm »
Aury dają mu możliwość nadrobienia - może mieć aż do 4 kostek(pokaż mi u Lwów jednostke za 50 pkt z 4 kostkami ;) ) jak dostanie brutish charge a jak mu jeszcze damy aurę z fiercem to nawet jak przegra inicjatywe i go zaciupiesz to dostajesz te 3/4 kostki ataku tyle, że na krytyku - jak statystycznie wejdzie 1/2 to z siła 10 może Ci wszystko pocharatać ;)

no i jest jeszcze wersja obronna z hard boiled a to juz poezja :D

Co do ruchu to jak na piechociarza i to o takich statach przy tak niskim koszcie to uważam, że i tak jest świetnie zwłaszcza, że wiekszosć modeli ma 10 ruchu. Niska dyscyplina też nie przeszkadza bo po to są tani herosi z commandem aby ją podpakować :D

Naprawdę warto będzie wziaść sobie z jednego jako sojusznika - ja wezmę napewno.

Offline Jaskier

Fomory
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 07, 2003, 08:56:44 am »
:o  :o  :o
PROTESTUJE!!!!!! co to za zagrania antymonopolowe?!?!?!?!?!
jmartwiaczki mają na straszenie monopol i basta !!! że niby mają mi puppety ze strachy żebrami szczękać???? jakaś szopka :evil:
:death: