trawa

Autor Wątek: Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!  (Przeczytany 23427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jaskier

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 14, 2003, 12:31:17 pm »
ja też grywam w DnD od czassu do czasu i nie mowie że to tylko hack&slash, ale nowym graczom brakuje doświadczenia żeby w rozsądny saposób skompresować, poprawić mechanikę, zeby grało się w miarę płynnie, przyjemnie i żeby nie rzucać za liczbę opuszczonych chałup stojących przy drodze (k3 - w jednej z przygód do DnD , chyba sunless cytadel, albo forge of fury :? )
o to właśnie mi chodziło w poprzednim poście. nikt też przecież młodym graczom nie broni h&S'u bo to bardzo przyjemny okres erpegowej kariery, dobrze by było jednak żeby nawet H&S był płynny w graniu, przyje,mny i zachęcał do daleszego zagłębiania się w świat erpegów

pozdrawiam

Offline Sony

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 15, 2003, 06:09:50 am »
Mechanika nie wymaga poprawiania, i wcale nie jest skomplikowana. Większość opini to niestety stereotypy. Mam w drużynie graczkę  :D , która po dwóch sesjach u mnie porzyczyła podręczniki i poprowadziła pokazową sesję w szkole. Była to sesja przypominająca Baldursy, ale potrafiła przyswoić sobie mechanikę. 90% mechaniki jest prosta, problemy mogą się pojawić przy skomplikowanych sytuacjach.
A w ogóle to większość krytykuje D&D a nie dali żadnej alternatywy.

Ponawiam pytanie o inny niż D&D system :

1. Po polsku
2. Popularny na świecie i w Polsce
3. Z dobrą mechaniką
4. Taki który daje gwarancję rozwoju i tego że nie padnie.
5. Dający możliwości wyboru konwencji i miejsc gry.

Czekam na propozycje ?

Offline Hex

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 15, 2003, 07:28:31 am »
Ponawiam pytanie o inny niż D&D system :

1. Po polsku
2. Popularny na świecie i w Polsce
3. Z dobrą mechaniką