Autor Wątek: Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!  (Przeczytany 23762 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacoslaw

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 11, 2003, 03:48:08 pm »
Co do D&D to nie jestem pewien czy to dobry wybór zasady sa troche zawiłe najlepiej Warhammer albo Wiedżmin (lepiej Warhammer )
Zasady są łatwe do przyswojenia świat jest barwny i interesujący (wspaniała pożywka dla wyobrażni )

Offline Regis Vovin

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 12, 2003, 10:13:07 am »
Wg. mnie na początek najlepsze jest D&D. Mechanika jest bardzo łatwa (przynajmniej na krótszą metę, a potem w trakcie granie zrozumie się szczegóły) aczkolwiek moim zdaniem dość nielogiczna (hapeki!). Poza tym świat jest raczej znany ze względu na crPg typu Baldur's Gate i reszta zgrai.
emo ante mortem beatus

Offline Boodzik

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 12, 2003, 10:25:04 am »
W sumie nie ma znaczenia, od jakiego systemu się zacznie. Wszelkie aspekty mechaniki, nawet najtrudniejszej, z czasem się opanuje. Ja zacząłem od Gasnących Słońc, bo odpowiadał mi ich klimat (zawsze byłem mianiakiem SW i innych SF). Potem przerzuciłem się na DeadLands. Przy wyborze pierwszego systemu trzeba kierować sie realiami, w których chcemy grać/prowadzić, a nie stopniem komplikacji mechaniki.
Jeżeli polecacie początkującemu systemy z jak najprostrzą mechaniką, to czemu nie zaproponujecie mu Amberu?
______________________
One more beer and heavy metal and I'm just fine.

Zgodnie z doktryną i kodeksem naszej partii, chamstwu i kolesiostwu mówimy zdecydowane RACZEJ NIE.

Offline Kamlot

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 12, 2003, 01:10:54 pm »