trawa

Autor Wątek: Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!  (Przeczytany 23767 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adam Waśkiewicz

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #135 dnia: Wrzesień 13, 2004, 10:03:06 am »
Dziękuję wszystkim dyskutantom za dogłębne zapoznanie się z moim ostatnim postem i zastosowanie się do zawartych w nim sugestii. Dyskusji o wadach i zaletach D&D, Warhammera i kilku jeszcze systemów poświęcone są odrębne tematy. W tym niestety, jak widzę rozmowa zeszła na zbyt dalekie pobocza, by był sens pozwolić na jej dalsze kontynuowanie. Temat niniejszym zamykam.

 Pozdrawiam,
 Adam

Offline Revenger

Poszukiwany!
« Odpowiedź #136 dnia: Luty 18, 2005, 03:59:30 pm »
Wyjezdzam na zielona szkole... razem z kumplami mamy rozkmine w jaki system zagrac? co byś cie nam polecili?
___rev____
Świat zchodzi na psy ty razem z nim!!! Nie bierz sobie tego do siebie bo tu chodzi o moja troske bo niezbadane są wyroki boskie!

Offline Kmicic

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #137 dnia: Luty 19, 2005, 08:26:49 pm »
Na zieloną szkołę najlepsze chyba D&D i jakieś mega hack&slashowe scenariusze :lol:
ORONA 1973 KIELCE

Offline Necromancer

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 18, 2005, 09:40:06 am »
Według mnie najlepszy jest Wampir: Maskarada. Ma przejrzystą mechanikę, świetny klimat, mase możliwości i rozgrywa się w naszych czasach dzięki czemu łatwiej się wczuć. Ale każdy ma inny gust. Mimo to WORLD OF DARKNESS rule on.
I choćbym szedł ciemną doliną                        to zła sie nie ulękne bo zło to JA"

Offline Maladie

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 18, 2005, 04:38:02 pm »