Autor Wątek: MFKiG 2017  (Przeczytany 79974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JanT

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 19, 2017, 07:07:33 am »
dobrze wiedzieć że Egmonta bawią komentarze na temat pyłu w komiksach.
Akurat to było słabe.

Jak oni mogą mięć błędy i złe tłumaczenie w komiksach jak wydają je od tylu lat (co było podkreślane co chwilę)   :biggrin:

Offline buczanova

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 19, 2017, 07:20:28 am »
Jak lubię TK tak zawsze uważałem jego reakcje na temat problemów z ich komiksami (jak plamy na stronach) za słabe. Powinien traktować (albo chociaz udawać) ze bierze takie rzeczy na serio. Taki problem powiedzieć formułkę, iż będzie dokładał starań by coś takiego nie miało miejsca? Zamiast tego po raz kolejny wyśmiewa i bagatelizuje sprawę.
"You know, most great indie things you love will eventually go mainstream, but that's no reason to quit loving them."

Offline Mawer

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 19, 2017, 09:16:24 am »
Mnie też bawi kwestia tych zabrudzeń. Już sobie wyobrażam jak TK zatrudnia ekipę to usuwania zabrudzeń ze specjalnymi odkurzaczami do komiksów, albo wspierają finansowo drukarnie, aby ich komiksy były drukowane w sterylnych pomieszczeniach gdzie wszyscy chodzą w odpowiednim stroju.


JanT

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 19, 2017, 09:25:54 am »
Wystarczy drukować prawidłowo. Jakoś mniejsi wydawcy (np Taurus) mogą.

Offline Mawer

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 19, 2017, 09:28:13 am »
Taurus nie wydaje tyle co Egmont. Uwaga misioklesa wydaje się sensowna.


A to nie jest tak, że jak się drukuje 500 egzemplarzy to matryca nie zdąży się zużyć, a jak drukuje się 5 tys. egzemplarzy to już ostatnie sztuki, które schodzą z linii produkcyjnej są już 'wytarte'? #taksobiegdybam

Offline Murazor

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 19, 2017, 09:33:27 am »
Taurus nie wydaje tyle co Egmont. Uwaga misioklesa wydaje się sensowna.
A co mnie klienta to interesuję? Niech wymienią matrycę. Zamawiają 10 razy więcej, to i koszt produkcji powinien być większy.

Offline Mawer

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 19, 2017, 09:43:48 am »
Ja też jestem klientem i mam na to wywalone i póki co śmieszą mnie te zabrudzenia. Jak dostanę komiks z wielką szarą plamą na całą stronę to złoże reklamacje i tyle.

Feldkurat

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 19, 2017, 11:38:12 am »
Forumko jak zawsze niezawodne :smile: Nigdy w życiu nie zauważyłem żadnych zabrudzeń w komiksach wydanych przez Egmont, ale serdeczne dzięki - teraz będę mógł zwracać na to uwagę i sobie obrzydzać czytanie tych komiksów tak jak wy  :lol:

P.S.: i dobrze, że Egmont ma z was bekę :) Zwłaszcza z tych z roszczeniową postawą "ja, klient!"
 

Offline mappy

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 19, 2017, 11:41:45 am »
Serio nigdy nie miałeś "śniegu" w komiksach od Egmontu? Ile masz pozycji od nich? Jedną?

Feldkurat

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 19, 2017, 11:43:07 am »
Serio nigdy nie miałeś "śniegu" w komiksach od Egmontu? Ile masz pozycji od nich? Jedną?

Nie wiem, pewnie miałem, tylko nigdy na to nie zwracałem uwagi, więc nie wiem o co chodzi :) A skoro nie zwróciłem uwagi, to uszkodzenie/zabrudzenie musiało być nieznaczne.

Feldkurat

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 19, 2017, 12:15:07 pm »
To że czegoś nie zauważamy nie oznacza, że problemu nie ma.
Skoro nie zwróciłeś uwagi to tylko oznacza, że dla Ciebie jest to nieistotne. Powtórzę się, bo kiedyś przerabialiśmy to w wątku Studia Lain, jeśli Egmont zacznie bardziej dbać o jakość wydań Ty nic nie stracisz, a osoby dla których to jest ważne zyskają. Czy to źle?

Oczywiście, że nie. Natomiast problemem tutaj nie jest jakieś uchybienie ze strony wydawcy, tylko czepialska natura pewnej, znikomej części klientów. Takim ludziom zawsze coś będzie nie pasowało, zawsze znajdą coś, do czego można się przyczepić i ponarzekać na forum. Egmont przestanie sprzedawać "pobrudzone" komiksy, to znajdą sobie inną wadę. Dlatego czynienie zadość takim ludziom nie ma sensu, bo:
a) znajdą sobie coś innego do narzekania;
b) stanowią znikomą grupę klientów - w excelowej tabelce z wynikami sprzedaży są praktycznie niewidoczni - więc nie ma żadnego uzasadnienia biznesowego, aby ponosić na ich rzecz jakiekolwiek koszty;
c) tym bardziej, że i tak kupią komiks. Ponarzekają, ponarzekają, a pieniądze i tak wydadzą.

JanT

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 19, 2017, 12:19:12 pm »
Elemental zmieniło drukarnie już jakiś czas temu i ktoś na coś narzekał? To samo Studio Lain.
Najsmutniejsze jest to że Egmont pewnie podchodzi do tego tak jak wymieniłeś w punktach.

Offline Mawer

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 19, 2017, 12:22:06 pm »
Egmont też zmienił drukarnie, więc nie do końca olewa uwagi. Co prawda w BZG jakość znacznie uległa poprawie, ale w okresie gdy Egmont drukował u nich sporo narzekania było. Zresztą w każdej drukarni można znaleźć jakieś błędy.



JanT

  • Gość
Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #163 dnia: Wrzesień 19, 2017, 12:25:15 pm »
Zmienił i do końca 2014 było idealnie a teraz jak jakość spadła znacznie to olewka i podśmiec**jki byle hajs się zgadzał  :smile:

Offline Mawer

Odp: MFKiG 2017
« Odpowiedź #164 dnia: Wrzesień 19, 2017, 12:27:36 pm »
W moim odczuciu BZG mocno zabolał fakt utraty tak mocnego kontrahenta i też wyciągnął wnioski, które są efektem poprawy jakości.