trawa

Autor Wątek: Kolekcja Superbohaterowie Marvela - cz. 2  (Przeczytany 379746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Antari

Odp: Kolekcja Superbohaterowie Marvela - cz. 2
« Odpowiedź #945 dnia: Marzec 15, 2018, 10:26:21 pm »
Wydaje mi się, że nie jestem w szkole żeby nauczyciel wywoływał mnie do tablicy :smile:

Takimi radami wyrządzasz ludziom krzywdę. Mnie nie zależy na tym co ludzie kupią, ale irytuje mnie zaklinanie rzeczywistości.

To zróbmy może zestawienie dla tych "ludzi":

Wady Mega Marvela względem nowego wydania w SBM:

- papier
- kolory
- tłumaczenie
- wycięte fragmenty komiksów
- oprawa
- cena rynkowa
- dostępność
- brak dodatków
- brak panoramy*

* - dla panoramofili

Zalety Mega Marvela względem nowego wydania w SBM:

- napis na grzbiecie (Mega Marvel, numer oraz data wydania - brak tytułu)

Może coś dorzucisz do tych zalet? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Offline LucasCorso

Odp: Kolekcja Superbohaterowie Marvela - cz. 2
« Odpowiedź #946 dnia: Marzec 15, 2018, 10:34:21 pm »
Nie rozumiem dlaczego jesteś tak agresywny.

Zgadza się. Nie jestem półgłówkiem, rozumiem dlaczego ktoś mógłby chcieć wymienić ze względu na jakość wydania

Ale ja jedynie odniosłem się do zarzutów niekompletności. Mam takie zdanie, mam takie prawo.

Po raz kolejny ludzie używają mojego zawodu jako obelgi, ale ja się tym nie przejmuję.
Znam swoją wartość, nie buduję jej na przeczytanych gdzieś postach. To by było niezdrowe,

Uważam, ze historia "Herald Ordeal" w Mega Marvel była kompletna.
Koniec.
Czytał Sławomir Kwaśny.
Since time immemorial, I and others of my race have beheld the myriad wonders of the universe...

Offline death_bird

Odp: Kolekcja Superbohaterowie Marvela - cz. 2
« Odpowiedź #947 dnia: Marzec 15, 2018, 11:55:31 pm »
Wady Mega Marvela względem nowego wydania w SBM:

- papier
- kolory
[...]
- oprawa

Możesz doprecyzować na czym polegają powyższe wady?