Autor Wątek: Wydawnictwo Fantasmagorie  (Przeczytany 268152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Itachi

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 4 341
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2535 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:18:22 pm »
No ja o tym wiem, dlatego cały czas wspominam o tym planie wydawniczym. Bez tego pytania i pretensje w połączeniu z oskarżeniami będą się mnożyć. Niestety taka mentalność ludzi, chociaż też dziwić się temu zjawisku nie można.

Offline Doctus

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 245
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2536 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:45:00 pm »
Zacząłem sobie czytać temat od 1 strony. A zaczęło się tak pięknie... :badgrin:

Offline buczanova

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 526
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2537 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:52:22 pm »
Z komentarzy wydawnictwa wynika, że w przedsprzedaży sprzedali raptem 100 sztuk drugiego tomu RR.  :lol:
"You know, most great indie things you love will eventually go mainstream, but that's no reason to quit loving them."

Offline Szekak

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 185
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2538 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:54:09 pm »
To nie tak mało w sumie patrząc na to co robi wydawnictwo. Myślę, że jakby za dwa miesiące czy miesiąc wydali tom trzeci to wtedy też by im sporo poprzednich tomów zeszło bo ludzie by uwierzyli, że coś z tego będzie.

Offline donTomaszek

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 033
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2539 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:58:16 pm »
Nie odzywalem sie do tej pory, bo nic od nich nie kupilem i mnie ten caly smrod z Fantasmagorie nie dotyczy, ale teraz nie moge sie powstrzymac... naprawde uwierzyliscie, ze taki pospolity cham jak maximumcarnage bedzie na tyle ogarniety aby podarowac mu hajs w przedplacie?

Przeciez ta cala sytuacja to wina czytelnikow...
 :roll:
Sometimes I'd like to get my hands on God...

Offline arczi_ancymon

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 822
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2540 dnia: Wrzesień 24, 2017, 10:08:53 pm »
Tak, bo wszyscy siedzą na tym forum od niepamiętnych czasów i wiedzą co to za koleś, dajże spokój...

Offline Gr8responsibility

  • Pisarz bracki
  • ****
  • Wiadomości: 996
  • I'm surrounded by the biggest idiots in the galaxy
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2541 dnia: Wrzesień 24, 2017, 10:09:35 pm »
maximumcarnage


Swoją drogą jest pewna analogia między jakością tego eventu a wydawnictwem i to nie jedna

Offline donTomaszek

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 033
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2542 dnia: Wrzesień 24, 2017, 10:13:40 pm »
Tak, bo wszyscy siedzą na tym forum od niepamiętnych czasów i wiedzą co to za koleś, dajże spokój...

Czyli dajesz hajs komus kogo kompletnie nie znasz i nawet nie klopoczesz sie czegos o nim poszukac badz zapytac?
Ok, Twoj hajs, nie moj. Daje Ci spokoj.
Sometimes I'd like to get my hands on God...

Offline Itachi

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 4 341
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2543 dnia: Wrzesień 24, 2017, 10:19:31 pm »
Daj spokój, kto się spodziewał takich kłopotów? Na początku było mówione, że Żółwie będą tylko u nich do kupienia w przedsprzedaży. Kto chciał musiał zapłacić wcześniej. Już nie czepiajmy się dla samego czepiania. Co by dało sprawdzenie tego i owego jak i tak trzeba było pewne czynności wykonać.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2017, 10:24:39 pm wysłana przez Itachi »

Offline gabor2

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 435
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2544 dnia: Wrzesień 24, 2017, 11:00:52 pm »
Ja kupiłem ich komiksy, ale nie w przedsprzedaży, nie od nich bezpośrednio. Pamiętam jaki to był cham i spodziewałem się różnych akcji z jego strony. Ale aż takich jaj nie przewidziałem. Czepianie się kogoś bo ma nadwagę, będąc samemu podobnych wymiarów? :badgrin:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2017, 11:24:36 pm wysłana przez gabor2 »

Offline peta18

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 601
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2545 dnia: Wrzesień 25, 2017, 05:56:32 am »
Przeciez ta cala sytuacja to wina czytelnikow...
 :roll:
Nie zwalajamy winy na czytelnikow, czytelnicy na pewno byli naiwni, ale wine ponosi tylko jeden podmiot - wydawnictwo.
Nie badzmy jak wydawnictwo, ktore rowniez obwinia czytelnikow, bo ich omamili i nie zaglosowali portfelem. I jak oni teraz maja tym wszystkim biednym ludziom wydac te komiksy (lub zwrocic kase), no jak? ;)
Buk, Hodor i Dziczyzna

Offline mappy

  • Pisarz bracki
  • ****
  • Wiadomości: 976
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2546 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:18:21 am »
Ale przez noc postów na FB zniknęło.

Offline arczi_ancymon

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 822
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2547 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:48:09 am »
W tym pytania o Żółwie, temat tabu.

Offline mappy

  • Pisarz bracki
  • ****
  • Wiadomości: 976
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2548 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:49:05 am »
O zwrot pieniędzy też poznikały.


Zwrotów nie kasowałem, tylko marną podpuchę Gr8 o wpłatę.
Fajnie się bawi, ale następnym razem za takie bzdety będzie ostrzeżenie.
Dosyć chlewu zrobiliście już w tym temacie. Odpowiadać proszę na PW w tym temacie będzie to uznane za spam.
graves
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 06:02:06 pm wysłana przez graves »

Offline mkolek81

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 829
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wydawnictwo Fantasmagorie
« Odpowiedź #2549 dnia: Wrzesień 25, 2017, 06:50:49 pm »
Z FB wydawcy

A oto aktualny terminarz:
 Strangers in Paradise - Październik
 Żółwie - Październik
 Archie - Listopad
 Klaus - Grudzień
 Button Man - Grudzień
 Rachel Rising #2 - Styczeń 2018
 Providence - Pierwszy kwartał 2018
 Quantum & Woody #2 - 2018


Szkoda, że e-malem nie poinformowali.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 07:00:42 pm wysłana przez mkolek81 »
skończyło mi się miejsce na komiksy :(

w czekaniu na zbiorcze tomy "W poszukiwaniu ptaka czasu"