Chciałbym pochwalic sklep Gildia za obsługę klienta. Łączyłem tam 5 zamówień, jedno oczekiwało ma premierę i w miedzyczasie zamawiałem kolejne pozycje. Dodatkowo poprosiłem o połączenie zamówień z reklamacją (wymiana dwóch komiksów). Wszystko przyszło w jednej paczce, nic nie pominęli.
Dodatkowo terminowo zeealizowali zwrot, co kontrastuje z Merlinem i Ravelo, gdzie musiałem sie o zwrot upominać.
Przy okazji masterpassow okazalo sie ze Merlin ma super „silnik” płatnosci bo dostaje sie maila i mozna ponawiac płatność dowolna ilość razy a w Ravelo jakiś słabiutki system, jak płatność sie nie uda to musze pisać maila do Ravelo i wysyłają link do ponowienia płatności, ale działa tylko jeden raz, jesli sie nie uda (problem z katta, bral srodkow, blad itp) to nie moga wygenerowac ponownie. Dodatkowo ostatnio te linki nie umożliwiły mi ponownej płatności.