Od kilku lat kupuję sporo w dyskontach i zawsze piszę prośbę o dobre zabezpieczenie paczki. Rzeczywistość jest taka, że te prośby raz ktoś przeczyta i zrobi porządną paczkę, innym razem nie i przyjdzie tylko cienki karton z komiksami bez zabezpieczeń. I to dotyczy się prawie wszystkich: mestro, bonito, aros, nieprzeczytane, profit24 i inne tego typu sklepy. Jedno zamówienie zrobiłem w fantastycznych światach (chyba rok lub dwa lata temu) i tutaj w pamięci mam świetny kontakt, super pakowanie i naprawdę podejście pro-klient (nie wiem, czy jest tak cały czas, ale mi w pamięci jakość obsługi została).
Co się dla mnie liczy obecnie to sposób załatwiania reklamacji - czy podstawiają kuriera, każą robić fotki wcześniej, jak długo wymieniają/zwracają kasę - do tej pory wszystko przebiegało sprawnie z dyskontami (chociaż rzadko coś do reklamacji mi się trafia) a sposób pakowania to rzecz raczej wtórna - zbyt wiele czynników może wyniknąć po drodze - mogą spakować panernie, ale paczka i tak trafia do jednej lub więcej sortowni i kilku kurierów na pewno swoje 3 grosze do tego dołoży...