Autor Wątek: Redoran MMORPG- gra tekstowa  (Przeczytany 2625 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Morduroth

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 2
Redoran MMORPG- gra tekstowa
« dnia: Luty 10, 2016, 02:09:16 am »











Rozwinięcie technologii wpłynęło niewątpliwie na cały otaczający nas świat co wiąże się również z udoskonalenie i stworzeniem nowych wytycznych w funkcjonowaniu dzisiejszych gier komputerowych. Nie tylko zadziwiają nieprawdopodobnymi efektami graficznymi, ale dzięki swoim rozbudowanym wątkom i samoistnym uzależnieniem od siebie gracza poprzez zdobywanie kolejnych poziomów w idealnie rozbudowanym świecie. Oszałamiają precyzją i pierwszorzędną oprawą wizualną odsuwając tym samym w zapomnienie gry oparte na Vallheru – zamknięto dzięki temu drogi rozwoju tak znanym niegdyś grom przeglądarkowym.


Fabularne sesje, testowość gry, tworzenie postaci i odgrywanie roli odeszło w niepamięć a współcześni playerzy mogą nawet nie zdawać sobie sprawy z niewiarygodnej mocy takich gier, które rozwijały fantazję, umiejętności piśmiennicze i dawały podwaliny nowym relacjom społecznym. Pomimo słabego popytu na takie gry, warto zaznaczyć, iż te które przetrwały cieszą się powodzeniem graczy, którzy zostali w swoich Krainach. Taką grą wartą odwiedzenia jest Redoran. Przekraczając bramy miasta gracz może wcielić się w postać wojownika, maga, złodzieja, druida, paladyna, czy też rzemieślnika. Każda profesja wymaga indywidualnego podejścia oraz odpowiedniej strategii rozwoju. Decyzja odnośnie prowadzenia postaci zależy od gracza: skupienie się na wyzywaniu innych graczy do pojedynków w walce wręcz lub na dystans, a może podnoszenie swoich umiejętności poprzez walki na arenie z potworami nawiedzającymi Krainę? Dla postaci nie trudzących się w przelewaniu krwi ścieżka wytwórcza otwiera bramę do bycia jednym z najlepszych rzemieślników dostarczających materiały do walki dla najwyżej postawionych wojowników i tych dopiero zaczynających swoją karierę za bramą Królestwa.
Czasem warto oderwać się od standardowych gier wypuszczanych na rynek i spróbować własnych sił w budowaniu postaci, która tak naprawdę jest ograniczona tylko i wyłącznie naszymi barierami co do jej prowadzenia. Najistotniejsze jest jednak to, iż są ludzie, którzy mimo złych czasów dla takiego typu gier pracują nadal nad ich atrakcyjnością – zapowiadając zmiany i zapraszając do bram Redoranu – gry istniejącej nieprzerwanie od 2004 roku.


Poszukujemy mędrców odpowiedzialnych za prowadzenie fabuły, osoby zainteresowane proszę o kontakt pod ID 7


www.redoran.net




Zmianie uległa czytelność elementów. Surowce zyskały mini ikonki,  a układ menu nawigacji został podzielony na działy tematyczne.


Zmiany nie kosztowały zbyt wiele wysiłku, lecz dzięki nim, poprawiliśmy funkcjonalność interfejsu użytkownika. Planujemy zreużytkować powstały koncept w dalszej fazie rozwoju.


Rozwinięcie technologii wpłynęło niewątpliwie na cały otaczający nas świat co wiąże się również z udoskonalenie i stworzeniem nowych wytycznych w funkcjonowaniu dzisiejszych gier komputerowych. Nie tylko zadziwiają nieprawdopodobnymi efektami graficznymi, ale dzięki swoim rozbudowanym wątkom i samoistnym uzależnieniem od siebie gracza poprzez zdobywanie kolejnych poziomów w idealnie rozbudowanym świecie. Oszałamiają precyzją i pierwszorzędną oprawą wizualną odsuwając tym samym w zapomnienie gry oparte na Vallheru – zamknięto dzięki temu drogi rozwoju tak znanym niegdyś grom przeglądarkowym.


Fabularne sesje, testowość gry, tworzenie postaci i odgrywanie roli odeszło w niepamięć a współcześni playerzy mogą nawet nie zdawać sobie sprawy z niewiarygodnej mocy takich gier, które rozwijały fantazję, umiejętności piśmiennicze i dawały podwaliny nowym relacjom społecznym. Pomimo słabego popytu na takie gry, warto zaznaczyć, iż te które przetrwały cieszą się powodzeniem graczy, którzy zostali w swoich Krainach. Taką grą wartą odwiedzenia jest Redoran. Przekraczając bramy miasta gracz może wcielić się w postać wojownika, maga, złodzieja, druida, paladyna, czy też rzemieślnika. Każda profesja wymaga indywidualnego podejścia oraz odpowiedniej strategii rozwoju. Decyzja odnośnie prowadzenia postaci zależy od gracza: skupienie się na wyzywaniu innych graczy do pojedynków w walce wręcz lub na dystans, a może podnoszenie swoich umiejętności poprzez walki na arenie z potworami nawiedzającymi Krainę? Dla postaci nie trudzących się w przelewaniu krwi ścieżka wytwórcza otwiera bramę do bycia jednym z najlepszych rzemieślników dostarczających materiały do walki dla najwyżej postawionych wojowników i tych dopiero zaczynających swoją karierę za bramą Królestwa.
Czasem warto oderwać się od standardowych gier wypuszczanych na rynek i spróbować własnych sił w budowaniu postaci, która tak naprawdę jest ograniczona tylko i wyłącznie naszymi barierami co do jej prowadzenia. Najistotniejsze jest jednak to, iż są ludzie, którzy mimo złych czasów dla takiego typu gier pracują nadal nad ich atrakcyjnością – zapowiadając zmiany i zapraszając do bram Redoranu – gry istniejącej nieprzerwanie od 2004 roku.


Poszukujemy mędrców odpowiedzialnych za prowadzenie fabuły, osoby zainteresowane proszę o kontakt pod ID 7


www.redoran.net




Zmianie uległa czytelność elementów. Surowce zyskały mini ikonki,  a układ menu nawigacji został podzielony na działy tematyczne.


Zmiany nie kosztowały zbyt wiele wysiłku, lecz dzięki nim, poprawiliśmy funkcjonalność interfejsu użytkownika. Planujemy zreużytkować powstały koncept w dalszej fazie rozwoju.





Offline Morduroth

  • Niewolnik
  • Wiadomości: 2
Odp: Redoran MMORPG- gra tekstowa
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2016, 01:40:59 am »
Redoran – Era Nowej Krwi
Witam,
Chcielibyśmy zaoferować Państwu, naszą grę wraz ze zmianami które zostały wprowadzone na Nową Erę.
DATA WŁĄCZENIA GRY : 28.04.2016, GODZ. 20:00!
ADRES STRONY: WWW.redoran.net
ADRES FAN-PAGE: https://www.facebook.com/redoranmmorpg/
*Na naszym fan-pagu, są na bieżąco aktualizowane screeny i zapowiedzi nadchodzącej ery.
 
Nowości wprowadzone w grze:
1.1.Nowe miasto Rendorf: możliwość wyboru miejsca zamieszkania podczas rejestracji.
1.2 Urząd Meldunkowy: możliwość zmiany miejsca zamieszkania kosztem utraty kopalń, strażnic i domu z poprzedniej lokacji.
1.3 Bonus za dzienne logowanie, co 24h odnawiany.
1.3.1  Jeśli w ciągu 14dni, zostanie zachowana ciągłość odbioru nagrody  to jest przyznany dodatkowy bonus.
1.4 Dodanie możliwość automatycznego immunitetu poprzez wybór działalności w statystykach.
2.1 Wprowadzenie możliwości wykorzystania Chowańców (oswojonych stworów) podczas walki pvp i pve.
2.2 Wprowadzenie klatek dla Chowańców, dzięki którym można w pełni wykorzystać moc swojego pupila.
2.3 Bonus dla Druida, w szukaniu rzadkich Chowańców
2.4 Bonus dla Rzemieślnika w tworzeniu klatek dla Chowańców
3.1 Dodanie systemu enchantownia przedmiotów, uwzględniając poziom i rzadkość danego przedmiotu względem zwojów ulepszających.
3.2 Szansa zniszczenia przedmiotu podczas nieudanej próby enchantu
3.3 Dodatkowy bonus  enchantu  różdżek dla maga
4. Nowe lokalizacje :
4.1 Port Morski : możliwość podróży na wyspę grozy i piratów
4.1.1 Wyspa Grozy: miejsce, w którym można znaleźć duże ilości mithrilu.
4.1.2 Wyspa Piratów: miejsce, gdzie ukryte są duże kawałki meteorytu.
4.2 Katakumby: miejsce w którym można odnaleźć zwoje do enchantowania przedmiotów ,napotkać potwory i znaleźć mithril.
4.3.Biblioteka: opowiadania, wiersze  autorstwa mieszkańców, ważne księgi dotyczące gry mechanicznej i fabularnej.
4.4 Gildia złodziei: możliwość wykupienia przyzwolenia na dodatkowe pkt kradzieży
4.4.1 Podział punktów złodziejskich na pkt kradzieży i napadów na bank.
4.5  Książnica Zwojów: miejsce w którym można ulepszyć przedmioty za pomocą zwojów: duszy, chaosu, błogosławieństwa.
4.6 Loteria Rendorfu: miejsce, gdzie można przy odrobinie szczęścia zarobić pokaźne pieniądze.
4.7 Kwatery Klanowe: możliwość odnowienia raz na dzień określonej ilości energii, będąc w klanie.
4.7.1 Dodanie Kwater Klanowych według podziału na lvl : Stara Kwatera, Standardowa Kwatera, Ekskluzywna Kwatera.
5. Modyfikacje:
5.1 Usunięcie źródeł w labiryncie
5.2 Usunięcie dropu biżuteri, podczas walki na arenie z potworami
5.3 Dodanie do labiryntu, szansy na znalezienie biżuterii + napotkanie potworów podczas poszukiwań.
5.3 Zmniejszenie expa dla rzemieślników z wykuwanych przedmiotów i zwiększenie kosztu zużycia energii.
5.4 Zmniejszenie limitu zakupu czaru do Siły Woli  dla Druida z 2.2 do 2.6.
5.5 Dodanie dwóch nowych ras: Nieumarły,Goblin
5.6 Dodanie nowych achievementów ,trofeów dla najlepszych w posągach w erze Niepokoju.
I wiele innych drobnych modyfikacji….
6. Zmiany wizualne:
6.1 Całkowita zmiana wyglądu gry i strony głównej.
6.1 Dodanie wyglądu potworów, chowańców , domów, wojsk w strażnicy.
6.2 Dodanie borderów lokacji.
6.3 Optymalizacja wyglądu gry do różnych rozdzielczości ekranu.
6.4 Dodanie wyglądu mobilnego. (częściowe wsparcie dla urządzeń mobilnych)
 
Event dla klanów na start: DLA GRACZY KTÓRZY ZGŁOSZĄ NA NASZYM FORUM SWÓJ KLAN Z MINIMUM 15-STOMA CZŁONKAMI, KLAN MECHANICZNY ZOSTANIE UTWORZONY ZA DARMO!
[imghttps://zapodaj.net/images/654ea66808ddc.png
[imghttps://zapodaj.net/images/a169b988a113d.png