Autor Wątek: Skullstone - polski dungeon crawler w starym stylu  (Przeczytany 1446 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anna Bury

Skullstone - polski dungeon crawler w starym stylu
« dnia: Wrzesień 26, 2015, 06:41:37 pm »
Cześć :smile:
 
Należę do niewielkiego zespołu pracującego nad Skullstone - grą RPG typu dungeon crawler, podstawowymi założeniami mechaniki nawiązującą do klasyki gatunku (ruch po siatce, walka w czasie rzeczywistym itd.).
 
To, jak gra prezentuje się na chwilę obecną, możecie zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=hGEHc3p4Fjw


Części z Was Skullstone zapewne skojarzy się z wydanym parę lat temu Legend of Grimrock. Nie mamy jednak zamiaru tworzyć bezczelnego klona tej skądinąd świetnej gry. Oto kilka z istotniejszych różnic:
 
- Nie tylko lochy: nasza drużyna będzie miała możliwość odwiedzenia pobliskiego miasta, gdzie będzie mogła uzupełnić zapasy, wskrzesić zabitych towarzyszy, rozmawiać z mieszkańcami itd.
- Wybór członków drużyny jedynie spośród gotowych postaci: niczym w starych, dobrych Isharach, naszą drużynę stworzy czworo z dużej (ok. 20-30) grupy unikalnych poszukiwaczy przygód, z których każdy posiada inny zestaw mocnych i słabych stron.
- Zadania poboczne: w końcu czym byłby cRPG bez side-questów? :wink:
- Bardziej rozbudowana mechanika walki: starcia będą bardziej wymagające, nie wszystko będzie się dało załatwić taktyką "cios, ucieczka".

Zachęcam do polubienia naszej strony na fejsie: https://www.facebook.com/SkullstoneGame?fref=ts oraz obserwowania nas na twitterze: @SkullstoneGame :smile:

 

anything