Autor Wątek: 7 urodziny mitrila 14-15.03.2015  (Przeczytany 5760 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pablo_von_kozlow

7 urodziny mitrila 14-15.03.2015
« dnia: Marzec 04, 2015, 06:32:54 pm »

jako że mitril jest otatnio strasznie niestabilny robię back-up regulaminu tak więc przed 15.03 proszę nie kasować tematu (ktokolwiek zarządza tym cmentarzem)




Portal Mitril.pl
Klub Gier Bitewnych „Dragon” oraz grupa figurkowo-rozrywkowa „PatoLotRiA”,
mają zaszczyt zaprosić na siódme urodziny serwisu Mitril.pl".


Kiedy: 14-15 Marca 2015
Miejsce: LXXVIII Liceum Ogólnokształcące
im. Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej
ul. Anieli Krzywoń 3 Warszawa, Bemowo


Wpisowe : 20 zł od osoby (40 od pary)
Sędziowie : Filip Stadnicki
Paweł Kozłowski
Robert Chudek




I) Informacje ogólne
1) Turniej jest turniejem Ligi Ogólnopolskiej Hobbita.
2) Gracze grający ze sobą w pierwszej bitwie zostaną rozlosowani, natomiast w dalszych bitwach stosowany będzie system szwajcarski. Istnieje możliwość rzucania wyzwań w pierwszej bitwie.
3) Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres klubgierdragon@gmail.com w tytule wiadomości wpisując imiona i nazwiska oraz [Hobbit] do 10/03/2015
4) Każdy z graczy zobowiązany jest posiadać:
• Kości k6,
• Miarkę,
• Dokładną i czytelną rozpiskę, zawierającą statystyki, ekwipunek, zasady i koszty punktowe modeli, oraz przynależność do warband
• Kartki i długopis/ołówek,
• W przypadku wystawienia konnicy, zamienne modele piesze,
5) Na turnieju obowiązują: Regulamin Ligi Ogólnopolskiej Hobbita oraz Uściślenia Sędziowskie Ligi Ogólnopolskiej Hobbita. Każda bitwa trwa 110 minut, na 5 minut do końca regulaminowego czasu, sędzia ogłosi dokończenie FAZY wg przysługującego czasu.
9) wymóg pomalowania armii
10) kiedy już Pablo weźmie cholera przy sprawdzaniu rozpisek błędnych/pisanych na odwal może przyznać 1-5 punkty karne


II) Kompozycja armii
1) Gracze wystawiają dwie armie na 850pkt (armia Dobra i armia Zła)
2) Obowiązują następujące cięcia - rozpiska może zawierać maksymalnie:
- 2 armylisty
- 2 potwory (monstery), w tym maksymalnie jeden latający
- 6 jednostek szeregowych o koszcie 24 pkt i więcej
- 4 bohaterów nieimiennych o koszcie wyższym niż 24 pkt
3] Gracze składają swoją armię z jednostek opisanych w książkach:
- Hobbit: An Unexpected Journey, Hobbit: The Desolation of Smaug, Hobbit: The Battle of Five Armies, The Fallen Realms, The Free People, The Kingdoms of Man, Mordor, Moria & Angmar


III) Rozgrywka
1) Każdy z graczy rozegra po 5 bitew.
3) Odległości mierzymy w calach
5) Po przydzieleniu graczy do odpowiednich stołów następuje rzut kością k6. Gracz w wyższym wynikiem wystawia się jako pierwszy. Dalsze rozstawienie określa scenariusz.
6) Gramy na stołach 72x48 cali


IV) Harmonogram turnieju
Sobota
Zapisy 9:00- 9:45
1 Bitwa 10:20-12:10
2 Bitwa 12:30-14:20
Przerwa 14:20-15.40
3 Bitwa 15:40- 17:30
Niedziela
5 bitwa 9:10-11:00
6 bitwa 11:20-13:10
Zakończenie ok. 13:15.


V) Punktacja (Match pointy)
1) Ustalamy wynik na podstawie zasad scenariuszy:
Duże zwycięstwo 15:0
Małe zwycięstwo 10:3
Remis 5:5
Pauza: 8:0
2) Hobbystyka : (każda armia oceniana będzie osobno)
Malowanie – 0-6pkt
Konwersje – 0-3 pkt
Podstawki – 0-3pkt
WYSIWYG - 0-3pkt
3) Rozpiski :
Za wysłanie rozpiski w terminie do dnia 7/03/15: 10 pkt
4) O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności VP, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji, suma pkt VP zdobyta w bitwach.
5) Małe punkty:
Liczymy VP zdobyte w czasie bitwy, sumę podajemy na koniec przy zgłaszaniu wyników


VI) Scenariusze: (kolejność losowana):


Rescue + Cut off the Head (+1 pkt. za zabicie kapitanów/dowódców warbandów).
Kalins ma tego dość – miał być artykuł, a Games Workshop nawaliło i nie ma nowych modeli. Kalins żąda głów. Otrzymujecie +1 punkt za każdego zabitego dowódcę war bandu.


Reconnoitre + The Duel (+1 pkt za zabicie swoim bohaterem wrogiego bohatera).
Redakcja portalu nie dopuszcza żadnej konkurencji – nasi Redaktorzy zrobią wszystko dla Mitrila. Którykolwiek bohater ma za zadanie ubić innego wrogiego bohatera.


Domination + Witch Hunter (+1 pkt za zadanie rany któremukolwiek z wrogich bohaterów jako pierwszy).
Redaktorzy przerzucając się argumentami często uciekają się do podstępu, aby postawić na swoim. Ten, kto pierwszy nadszarpnie wiarygodność innych, jest w zdecydowanie lepszej pozycji podczas dyskusji. Zaliczamy wszystkie możliwe sposoby zadawania ran, poza tymi losowymi (utopienie się/upadek z konia/wysokości etc.).


To the Death + Control the Field (+1 pkt. za każdą kontrolowaną ćwiartkę).
Każdy z Redaktorów to indywidualista, a każdy z indywidualistów lubi mieć swoją przestrzeń do kontroli. Walcz o pole wpływów w Redakcji. Kontrolowana ćwiartka oznacza posiadanie większej ilości modeli. Jeśli model stoi na kilku ćwiartkach równocześnie, gracz kontrolujący ten model wybiera (przed zliczeniem modeli na koniec gry), do której ćwiartki model przynależy.


Lords of Battle + Seat of Power (Wzgórze pełne jest magii – czary rzucane ze wzgórz wyższych niż 1” mają zasadę “Channeled power”).
Redakcja czeka na kolejne filmy ze świata Tolkiena - może Silmarillion? Ten kto pierwszy zajmie miejsce w kinie, ten rządzi.


VII) Specjalne zasady Redaktorów.
Regułą urodzinowych turniejów Mitrila jest możliwość wyboru zasady przysługującej jednemu z Redaktorów. Zasada jest prosta – przesyłając rozpiskę trzeba wyraźnie zaznaczyć, którą z zasad danego Redaktora wybieracie, a wybrana zasada przypisana jest jednemu z Waszych bohaterów. Wyboru zasady danego Redaktora dokonuję się tylko raz. Przypisujecie ją do swojego bohatera i obowiązuje ona przez cały okres turnieju. Proszę pamiętajcie o zapisaniu tej zasady w rozpisce, którą będziecie mieli na Turnieju – to ważne, aby uniknąć niepotrzebnych dyskusji.


1) Uwagi:
• Zasady Redaktorów działają na jednostki - nie na bohaterów, chyba, że zasada stanowi inaczej.
• Można wybrać tylko jedną zasadę Redaktora i należy przydzielić ją jednemu dowolnemu bohaterowi w swojej armii.
• Zasady Redaktorów nie kumulują się.


2) Zasady przypisane Redaktorom:
• Kalins – trzyma wszystko w ręku, dzieli i rządzi.
Zasada: Kalins jest jak sztandar – działa w promieniu 6". Na potrzeby scenariuszy nie liczy się on, jako model posiadający sztandar.
• Barti – pełne zaangażowanie i siła napędowa Mitrila.
Zasada: Wybrany bohater na 4+ odzyskuje pierwszy wydany przez siebie punkt Potęgi w danej turze. Zasada ta nie kumuluje się z zasadą Eorla i Taskmasterów – można więc odzyskać pierwszy wydany punkt z zasady Bartiego, lub z Taskmastera – nigdy z jednej i, jeśli się nie uda, z drugiej.
• Ajas – energia i młodzieńcza sila.
Zasada: Wszystkie piesze jednostki w promieniu 6 cali od bohatera (z nim włącznie) zyskują 2" Ruchu, konne 3".
• TonyStark - szybki malarz
Zasada: Nie jakość, a ilość się liczy! jeśli Twój lider zabije na koniec tury więcej modeli (obojętnie jak) niż lider przeciwnika, możesz w kolejnej turze podnieść o 1, jedną z wybranych statystyk (F/-+,S,A,D,C). Nie kumuluje się z kolejnymi turami.
• Thein – Dobry duch portalu i świetny malarz.
Zasada: Wszystkie jednostki strzeleckie w promieniu 6 cali od bohatera (z nim włącznie), nie są karane modyfikatorem -1 do Testu na Trafienie przy użyciu broni dystansowych po wykonaniu ruchu.
• Borsuk – wiedza, rozum i dokładność.
Zasada: Wybrany bohater na 4+ odzyskuje każdy pierwszy wydany przez siebie punkt Woli w danej turze.
• Mnil – od lat na forum: pomaga, komentuje, wspiera.
Zasada: Wszystkie Twoje jednostki w promieniu 6 cali od bohatera (z nim włącznie) zyskują premię +1 do wartości ich Walki.
• Konradussss - i to niby jest PG?"
Zasada: bohater może skopiować dowolną jedną zasadę specjalnego jednego wrogiego bohatera na początku gry. Zasadę można używać tylko dopóki bohater od którego ją "pożyczyliśmy" żyje. Jeśli ten bohater przeżyje do końca gry nasz redaktor jest ściągany ze stołu jako zabity. (Zastanawiam się, czy ta zasada nie jest za mocna, dlatego też poniżej wariant zastępczy)
• Konradussss (wariant zastępczy) – jego nick jest jak wąż, dlatego też ….
Zasada: Wszystkie Twoje jednostki w promieniu 6 cali od bohatera (z nim włącznie) traktuje się tak, jakby miały elfickie płaszcze. Piesze jednostki w zasięgu tej zasady nie otrzymują kar do ruchu w terenach leśnych.


Nie byłoby urodzin bez specjalnego tortu urodzinowego (zapewniam, że będzie), testu wiedzy, a także przewidujemy nagrody dla zwycięzców i nie tylko.


Prosimy o zgłaszanie zainteresowanych par, bo, jak znam Pablo to chciałby znać, jaka będzie frekwencja. Na forum założyliśmy specjalny temat związany z VII Urodzinowym Turniejem i zapraszamy do dyskusji.


Mamy nadzieję, że zobaczymy się w jak najszerszym składzie, pogramy i pogadamy .


Pozdrawiam serdecznie,
Kalins, Redakcja Portalu + Klub Dragon
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

 

anything