trawa

Autor Wątek: Orkasy - wariacje armijne:)  (Przeczytany 4606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« dnia: Sierpień 12, 2003, 12:42:44 pm »
Zestaw nr.1

Jackal Warrior z Pałą x2 - koszt 46
Jackal Warrior z Siekierą - koszt 25
Kusznicy x3 - koszt 54
Ork warriors x3 - koszt 45

Za małą ilość punktów ponadprzeciętne umiejętności walki wręcz i zadawania uszkodzeń

Razem 170

Zestaw nr.2

Vorak 1 inkarnacja - 59
Chorąży - 18
Muzyk - 18
Kusznicy x 3 - 54
Ork Bruisers x 3 - 65
Ork Warriors x3 - 45

259

4+2 Dyscypliny, spora ilosć oddziałów szansa na wygrywanie rzutów taktycznych a przez to ustawianie walk
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline war2bone

Re: Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 12, 2003, 05:34:23 pm »
Cytat: "Alchemik"

4+2 Dyscypliny, spora ilosć oddziałów szansa na wygrywanie rzutów taktycznych a przez to ustawianie walk


vallar patrz :D tez tak zrob .....

ALCHEMIK gdzies ty sie podziewal
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 12, 2003, 05:41:47 pm »
Opalałem się nad morzem:) - no nie wiem czy tak sie da u Wilczarzy bo one nie mają war staffa
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline war2bone

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2003, 06:01:16 pm »
Cytat: "Alchemik"
Opalałem się nad morzem:) - no nie wiem czy tak sie da u Wilczarzy bo one nie mają war staffa


vallar wie o co chodzi :D

jak ze mna gral to zeby wygrac taktyczny ja musialem wyrzucic 1 a n 6 i na dogrywce wygrac :D
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Malekith

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 12, 2003, 09:55:13 pm »
polecam gorąco amok slayer'ów, oni mogą naprawdę nabroić :)
i koniecznie command bo niestety u orkasów z dyscypliną cienko
kusznicy też przydatni, ja nie wziąłem na turniej żadnego i mnie to zabolało, a tak to zawsze mogliby coś poranić, co bywa bardzo pomocne

Offline Maveric

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 12, 2003, 10:05:43 pm »
A oto moja propozycja:
Mistic Warrio z czaramii: Vortex of costam i popierdalaczem
Mistic Warrior z Vortexem of costam
to razem ok 80 pk
1x Amok Slayer z odwaga
3x Kusznicy
1x Jacal Tracker

Taktyka prosta, kusznicy oslabiaja, Salyer i Tracer w odwecie
a jak co dojdzi to Vortexem to, a reszte Amokiem i Tracerem dobic. Troche trudniej z armijkami defensywnymi ale przy dobrym ustawieniu terenu tez sie da.

Offline redeye

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 12, 2003, 11:21:46 pm »
2x Orc mounted on brontops (108)
2x Jackal Warrior with Axe (50)
2x Jackal Warrior with Sword (48)
2x Mistic Warrior z Vortexem (50)
3x Orc with Crossbow (54)
2x Amok Killer (74)
1x Orc Totem Bearer (18)

Razem: 16 modeli

ja proponuje taki zestaw na 402 punkty- co o nim sadzicie?
roczem do Europy

Offline BeRsErK

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 12, 2003, 11:25:49 pm »
Sorki ale ja widzę 14;)

Offline Malekith

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 13, 2003, 12:45:07 am »
brakuje pełnego commanda bo z dyscypliną max 3 to żenada, wiem z własnych doświadczeń

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 13, 2003, 11:54:54 am »
No tak, albo bym wywalił chorążego albo dodał muzyka:)
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 03, 2003, 07:12:32 pm »
Na angielskim forum odpowiedzieli na moje prosby i uchylili nieco rabka tajemnicy jesli chodzi o orkijskie pudlo klanowe. Oto pare informacji:

Hero #3: Carbone the goblin
10, 3, 2-3, 3-5, 3, 4, 2, harassment, survival instinct, 46 pts
He' equipped with an experimental flamethrower that can fire either as an artillery weapon (15-30-40 str 5) or an area (card sized) weapon. It's a naphta weapon.

Jeden z celniejszych "orczych" strzelców:) całe 3 dodatkowo ma nękanie no i miotacz ognia:)


HERO # 4 Tamaor the Vulture, orc adept
10, 3, 3-5, 4-5, -, 5, 5, brutal, PO 5

Item: the vulture wings
with this item equipped Tamaor gets the jump ability and gets a+2 on his rolls to disengage from a melee. With the wings equipped Tamaor cannot be fielded as a scout, but if he's also has the vulture totem his leadership gets a bonus of 5 cm.

Jeden z lepszych orkijskich magów całe 5 punktów magii:)

SPELLS

Faithful dream (16 pts, 3 gems)
Allows a wizard to roll 2 dices and chose one of them for his mana recovery (lasts for the entire battle). If the wizard is slain the spell attaches itself to the nearest allied wizard.

Immortal ghost (21 pts, 4 gems)
Can be cast when a friendly orc (no character) is slain. If the spell it's successful the model comes back to life, all his wounds are healed and can't be killed anymore. The resurrected orc is eliminated if he gets an exeptional wound or by a spell or effect that removes the model from the tabletop. At the end of the turn rolla dice: 1-4 the resurrected orc dies, 5-6 he keeps on living for another turn.

Taki orkijski "Guardian angel"

Carrion-eater cloud (18 pts, 4 gems)
The spell creates a cloud (card sized) of carrion eating insects, the cloud has a movement of 20 and is activated with the wizard card. The cloud works as an obstacle but cannot move over a model. If a model is slain within 10 cm of the cloud, the cloud gets a token (max 10). If an orc wizard touches the cloud he can convert the tokens into gems. The spell is reserved to Tamaor and he can control only one cloud at a time.

Unholy revenge (19 pts, X gems)
It must be cast at the beginning of the movement phase and alasts a turn. The spell can only be cast on an enemy model with the regeneration, toxic or mutagenic abilities. The model suffers a strenght/X wound whenever he activates one of the 3 abilities.

A to oczywiscie morderstwo na alchemików - ogranicza radosnie zdolność mutagenic
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Overkill

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 28, 2003, 01:26:50 pm »
1234567890987654321

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 28, 2003, 09:20:00 pm »
qrcze jak tak dalej pójdzie to miżycia niestarczy na próbowanie wariantów


dzieki panowie:]
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Overkill

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 28, 2003, 09:40:59 pm »
1234567890987654321

Offline Alchemik

Orkasy - wariacje armijne:)
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 03, 2003, 08:05:42 pm »
Ha, maluje w takim tempie, ze moze nawet 300 punktow bede mial gotowe na Bazyla:) z rozpedu maznolem nawet Avangoroka, ktorego mimo wszystko chyba nie bede wystawial:)
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl