Jeśli macie czas 14 kwietnia, gdzieś na półkach kurzą się Wasze ulubione modele fantasy (do dowolnego systemu), zabierajcie je i przybywajcie do Paradoxu!!!
Odbędzie się tam TURNIEJ Umbra Turris z licznymi nagrodami. Oczywiście, każdy kto przybędzie z pełną drużyną modeli Spellcrow otrzyma na turnieju super prezent. Zabawa i super atmosfera - gwarantowana.
Godzina, o której wszystko startuje zostanie wkrótce podana.
ZAPRASZAMY
Zgodnie z informacją wydawnictwa w niedzielę 14 kwietnia w Paradox Cafe na Anielewicza odbędzie się turniej Umbry. Format 750 punktów, start o 10.00
Na miejscu będzie można kupić lub odebrać zakupione wcześniej modele.
Zasady do pobrania za darmo ze strony
Umbra Turris.
----Info----
Gdzie: Paradox Cafe ul. Anielewicza 2
Kiedy: 14 kwietnia 2013 godzina 10.00
----Regulamin----
1. Wymagania
a) Każdy z graczy powinien mieć przy sobie przedmioty potrzebne do gry: miarkę, kości, rozpiskę drużyny, znacznik bądź figurkę przedstawiającą pomiota magii, a także zestaw kart przedmiotów. Wskazane jest także posiadanie talii kart zadań i kart terenów, gdyż ilość tych zestawów udostępnionych przez organizatora będzie ograniczona.
b) Druzyny graczy mogą składać się z dowolnych modeli fantasy o odpowiednich podstawkach i skali.
c) Dopuszcza się proxowanie modeli, ale tylko w ten sposób, aby odpowiednio przedstawiały one rasy ze świata Umbra Turris (krasnolud robi za krasnoluda itp.), a także aby modele miały zachowaną skalę systemu UT (28 mm).
d) WYSIWYG ekwipunku nie jest wymagany, aczkolwiek zawsze jest mile widziany!
2. Format
Limit punktowy wynosi 750 SD i jest to wartość nieprzekraczalna. wyjątkiem jest Gildia Złodziei, która zgodnie z zasadami ma do rozdysponowania 10% SD więcej.
3. Punktacja
a) Punktacja turniejowa będzie oparta o zdobywane przez graczy Punkty Triumfu. O uzyskanym miejscu zdecyduje suma PT zdobytych podczas rozgrywek. Dodatkowo zapisywane będą punkty stracone i zabite (przeciwnikowi) przez gracza. W przypadku takiej samej liczby Punktów Triumfu, o końcowej pozycji gracza decydować będą kolejno bilans małych punktów, punkty zabite przeciwnikowi i punkty stracone.
b) Wygrana uzyskana w inny sposób niż zdobycie dwóch Punktów Triumfu (np. poprzez wykonanie Karty Zadań "Pokonać tchórzy!") oznacza uzyskanie przez gracza 2PT. Gracz nie może w żaden sposób uzyskać więcej niż 2PT podczas jednej rozgrywki!
c) Każdy z graczy może uzyskać dodatkowe punkty za posiadanie pomalowanej drużyny (jeden model może być niepomalowany), a także za posiadanie drużyny złożonej w 100% z modeli wydawnictwa Spellcrow. Wysokość bonusu wynosi 100 małych punktów za każdy spełniony warunek.
4. Scenariusze
Podczas turnieju obowiązują scenariusze z Kart Zadań z podręcznika.
5. Rozgrywka
Każdy z graczy rozegra 3 bitwy, a maksymalny czas trwania każdej z nich to 1h 15min. Po tym czasie gracze mogą dokończyć Cykl gry, następnie gra jest przerywana, a do tabeli zapisywane są bieżące wyniki.