Autor Wątek: WARZONE Resurrection  (Przeczytany 5845 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WARZONE Resurrection

WARZONE Resurrection
« dnia: Luty 02, 2013, 11:33:37 am »
WARZONE POWRACA! Znajdziecie nas na facebooku Warzone Resurrection.Pierwsza reklamówka Mutant Chronicles Warzone Resurrection

Offline fantastyka Szczecinek

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2013, 08:07:48 pm »
Mam dużo modeli do starego Warzona.
Nowa odsłona wygląda całkiem fajnie.
Ktoś zamierza zainwestować?

Offline Dreadnought

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2013, 03:12:19 pm »
Modele są ok i podobne do konceptów z lat 90tych. Ale zasady sa słabe. Są 2 akcje tylko, wprowadzone karty, od których dużo zależy. Najgorsze jednak jest to, że nie można 2 razy strzelać albo walczyć wręcz w aktywacji. Jednym słowem krok w kierunku GW. Nie wiem  po co mieszali w zasadach.


Polecam forum wargamer pl tam się wszystkiego dowiecie o warzone.
Part man, part machine - all cybercommando.

Offline Sebastian_Yarick

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 19, 2013, 09:51:45 pm »
Jak najbardziej inwestuje.
Valhalla - 3000pkt (lub troche wiecej)
MOJE
FIGSY

Offline Dreadnought

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2013, 02:12:43 pm »
http://ec2-107-22-185-62.compute-1.amazonaws.com/projects/513277403/mutant-chronicles-warzone-resurrection/posts/444402


Skład armii. Obliczałem wstepnie i z 500zł trzeba wyłożyc na armie do "standard game" z minimalnymi oddziałami.
Part man, part machine - all cybercommando.

Offline Perek

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 26, 2013, 03:38:55 pm »
i to jest powód dla którego przesiadam się na historyczne systemy. Pudła plastików są tanie.

Offline Indar

Odp: WARZONE Resurrection
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 02, 2015, 05:54:41 pm »
Po kilku próbach stwierdzam że niestety WZR mocno słabuje. System jest mocno niedopracowany i przekombinowany. Kuriozum jest Ikar bractwa który w jednej turze spada z nieba, strzela z czego tam nie ma, i w tej samej turze ucieka w chmury. I tak co turę.
Do tego wszechobecny Rapid Deploymet na gruntach który zabija rozgrywkę. 3/4 armii może Ci spaść na plecy i pali miotaczem - do tego spaść w RD mogą również maszyny Bauhausu.

Ze swojej strony polecam WarZone 4.1, która to jest "polską" edycją - obecnie jest w trakcie tworzenia i jeszcze nie wszystkie podręczniki są dostępne:
http://wargamer.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=17801