Autor Wątek: FAQ 6ed  (Przeczytany 24176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline the best of IG

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.forum.polter.pl
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 07, 2012, 06:58:55 pm »
Miło, ze tak szybko, i nawet całkiem sensownie  :smile: . Tylko z lemanami sprawę spie[#@$%%%^]li  :evil: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Yedli

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 3 517
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 07, 2012, 08:59:43 pm »
OH f**k JEST FAQ TO RB!!!!!
Jeszcze nie przeczytałem całego RB a oni już FAQ wydali. Albo z nimi jest coraz lepiej, albo ze mną coraz gorzej. :lol:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 457
  • Płeć: Mężczyzna
    • LEGION
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 08, 2012, 07:43:13 am »
To już taki wiek :P
Look out sir teraz nie wybiera modelu, tylko przechodzi na najbliższy. Do tego Noby/Paladyni/WG nie są już Characterami. Krótki żywot miały Deathstary niektóre.

Offline Gamon

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 100
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 24, 2012, 11:56:18 am »
czy psycker wychodzący z rezerw może użyć mocy bleasing w turze w której z rezerw wychodzi?
Kiedy strzela Meotic spore w turze przeciwnika, jako pierwsza jako ostatnia ??
rozumiem ze zeantropy biorace moce z rulebooka wymieniaja nie tylko lance, ale również warp field ??

Offline trej

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 853
  • The Special One
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 24, 2012, 11:59:34 am »
Myślę, że na te pytani szybciej odp uzyskasz na ligowej.

Offline Breaker

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 628
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 24, 2012, 01:30:48 pm »
wydaje mi sie ze jest wyraznie wyszczegolnione w rulebooku ze blessingi nie moga byc rzucane przez psykera ktory jeszcze nie jest na stole na poczatku tury.
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline the best of IG

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.forum.polter.pl
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 30, 2012, 04:24:18 pm »
Takie pytanie - Szarżuję na 2 oddziały, ale w skutek słabego kulnięcia mogę dostawić się tylko do jednego. Są bonusowe ataki, czy nie ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline jachu_ka

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 797
Odp: FAQ 6ed
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 01, 2012, 12:20:24 pm »
Nie, w momencie kiedy zadeklarujesz szarże na kilka jednostek to od razu szarża liczy się jako disoriented.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.