Na razie post z serii 'teaser-trailer'
Po raz kolejny zapraszamy na olsztyńskiego mastera (mam nadzieje, bo jeszcze nie bylo glosowan w tej sprawie) Battle Cannon 2012. Miejsce te samo co rok i 2 lata temu czyli:
-Sala na wydziale matematyki przy ul. Żołnierskiej 8
Formula nie ulega zmianie czyli gramy na sali, spimy w akademiku ok 50m obok, a w piwiarni obok ogladamy mecze (tym razem euro, a nie lige mistrzow
), jemy kielbe oraz karkowke i balujemy do upadlego
Enjoy!
Limit miejsc: 60
Sędzia główny: Marcin 'Rudzik' Witczk
Sędziowe pomocniczy: Marcin Budziński, Michał 'Czaj-nik' Rebandel
Wpisowe: 45zl (10zl turniej, 35zl nocleg)
Zasady:
1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-5 Troops, 0-2 Elites 0-2, Fast Attack 0-2, Heavy Support 0-2. Dodatkowo jest zakaz dublowania HQ, Elite, FA i HS oraz wystawiania 4 takich samych jednostek Troops. Armie, ktore maja tylko 1 wybor Troops moga wystawic 5 troopsow. SW i Demony nie moga dublowac unitow w ramach 1 slotu HQ.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych.
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, White Dwarf oraz Codex The Lost and The Damned by Sztab.
4. Zabronione Imperial Armour.
5. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Na turnieju obowiązuje Wysiwyg, obejmujący jedynie bronie i ekwipunki wykupione w rozpisce. Tzw. Over Wysiwyg jest dopuszczalny, pod warunkiem, że nie przekracza dobrego smaku. W razie wątpliwości proszę pisać do sędziego głównego. Wyjątkami są: granaty na modelach, Moce psioniczne, Veteran skille, "3cie" bronie na modelach z oddziałów, które bazowo posiadają trzy bronie jak np: Chaos Space Marines: Bolter, Bolt Pistol, Chainsword. W tym przypadku obowiązuje jedynie jedna z trzech wyżej wymienionych broni.
6. Rozpiski należy przesyłać na adres zgloszeniabc2012 @ gmail.com za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 10 czerwca 2012 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.
7. Gramy na stolach 60"x48"
8. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP gramy na 5ed.
9. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady).Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
10. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
11. Armie muszą być pomalowane. Dodatkowo na turnieje będzie miała miejsce ocena hobbystyki:
Malowanie (0-4p)
-Wiekszosc figurek jest pomalowana niz standardowe '3 kolory', tzn figurki maja polozone wiecej kolorow, zastosowana 1 z technik malarskich w ciekawy sposob (1p)
-Wiekszosc modeli w armii jest wycieniowana lub ma bardzo dobre detale (1p)
-Cala armia jest wycieniowana l ma dopracowane szczegoly (1p)
-Armia wyroznia sie na tle innych (1p)
Spojnosc armii (0-2p)
-Przynajmniej 90% modeli zachowuje spojny charakter, widac, ze robil je jeden malarz (1p)
-Wszystkie modele w armii maja spojny charakter, widac, ze robil je jeden malarz (1p)
Rozroznienie oddzialow (1p)
-Bez problemu mozna rozroznic oddzialy w armii (1p)
Podstawki (0-2p)
-Wiekszosc ma posypke/jest wyrzezbiona i jest w jednym schemacie (1p)
-Wszystkie podstawki maja posypke/sa wyrzezbione i sa w jednym schemacie (1p)
Wysiwyg (0-3p)
-Za 100% WYSIWYG gracz otrzymuje 3DP. Punkty beda odejmowane zaleznie od ilosci brakow.
WOW (0-3p)
-Punkty WOW sa przydzielane niezaleznie od innych kategorii. Moga byc przyznane za jakas bardzo dobra konwersje, model, ktory zdecydowanie sie wyroznia itp.
0-3 Silly Hat [za noszenie śmiesznego kapelusza w czasie turnieju będą przyznane 3DP]
12. Zostanie test wiedzy. Test będzie liczył 10 pytań z czego będzie można zdobyć 10 punktów.
13. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
14. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
15. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
16. Misje:
W kazdej misji poza celami misji liczy sie rowniez KP. Gracz ktory zabije wiecej KP dostaje dodatkowe VP zgodnie z tabelka:
1 KP roznicy - 75VP
2 KP roznicy - 150VP
3 KP roznicy - 225VP
4+ KP roznicy - 300 VP
1) Ćwiary
Strefy rozstawienia - Spearhead
Cele misji - na środku każdej ćwiary jest znacznik. Znacznik na ćwiartce przeciwnika jest wart 600VP, na neutralnych 375VP, na własnej 150VP
Zasady specjalne- VP, deep strike
Czas gry - 6 tur
2) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP). Za zabicie przynajmniej 75% modeli przeciwnika + 200VP.
Zasady specjalne- VP, deep strike
Czas gry - 6 tur
3) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 375VP
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 7 tur
4) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Trójkąty (T-18”)
Cele misji – 4 znaczniki (12” od innych znaczników i 12” od krawędzi stołu). Każdy znacznik jest wart 375VP
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 6 tur
5) Recon
Strefy rozstawienia - Pitched Battle
Cele misji - Za kazdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z danego scoringu musza sie znajdowac w strefie rozstawienia przeciwnika) dostaje sie 375VP. Gracz, ktory na koniec bedzie mial wiecej scoringow u przeciwnika dostaje dodatkowo 300VP
Zasady specjalne - VP, deep strike
Czas gry - 6 tur
6) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP). Za zabicie przynajmniej 75% modeli przeciwnika + 200VP.
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 7 tur
7) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji - 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 18” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 750 pkt, boczne po 375.
Zasady specjalne - VP, deep strike
Czas gry - 6 tur
Tabela punktowa:
0-240 10:10
241-480 11:9
481-720 12:8
721-960 13:7
961-1200 14:6
1201-1440 15:5
1441-1680 16:4
1681-1920 17:3
1921-2160 18:2
2161-2400 19:1
2401+ 20:0
Czasówka:
Sobota
9:30-10:00 zapisy
10:00-11:45 1 bitwa
12:00-13:45 2 bitwa
14:15-16:00 3 bitwa
16:15-18:00 4 bitwa
Niedziela
9:00-10:45 5 bitwa
11:00-12:45 6 bitwa
13:00-14:45 7 bitwa
15:00 Ogłoszenie wyników
Lista zgloszen:
T - wpisowe za turniej
N - nocleg
R - rozpiska
T - wpisowe za turniej
N - nocleg
R - rozpiska
1. Afro TNR BA
-2. Gromek TR Orks
3. Homeini TNR BA
-4. Shaso_O_Kedar TR BA
5. Typhus TNR SW
6. Gos TNR GK
-7. Mysiek TR IG
8. Piszczu TNR GK
9. b00g TNR SW
-10. Jan Magdziak T
11. Bigos TNR Orks
12. Zoltar TNR CSM
13. Mily TN
14. Perzan TNR CSM
15. Kubcio TNR IG
-16. Maciej Naumoski TR SW
17. Koziol TNR SW
18. Oseas TNR BA
-19. ARRRdian TR SW
-20. Edek TR Eldar
-21. Olek T
22. Zazyl TNR Eldar
23. Blady TNR SW
24. Raca TNR Necrons
25. Czart TNR SW
26 Asmo TNR SM
27. Marios TNR BA
28. Zły TNR GK
29. Zachar TNR Eldar
-30. Kacper TR GK
31. Vladdi TNR Necrons
32. Kubi R Orks
33. Nathaniel TN R CSM
34. Wolek TNR Necrons
35. Romek TNR GK
36. Maciej Kiliszek TNR SW
37. Asarnil TNR BA
38. Trej TNR LatD
-39. Prezes TR SW
40. Suhar TNR Orks
41. Aro TN BA
42. eM TNR DE
43. Karkowa TNR Orks
44. Michu TNR BA
45. Robson
46. Khanrad TN
-47. Kero T SM
48. Bania TNR SW
49. CzechuTNR Necrons
50. Zaba TNR GK
51. Docent
52. Thurion TNR SM
53. Pewex TNR SM
54. BrotherMichal TNR BA
55. Szymon Ziajko TNR CSM
56. Krystian Domeracki TN
-57. Gruzbal T
58. Jacob TN
59. Browar TNR Tyranids
60. Noir TNR GK
-61. Piter TR Eldar
REZERWA:
1. Night
2. AlMalik
3. Jezus
4. Gamon R Necrons