Autor Wątek: Konfrontacja - Kwestia zasad :)  (Przeczytany 71659 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« dnia: Lipiec 30, 2003, 07:03:45 pm »
Konfrontacja - kwestia zasad :) to temat z pytaniami i (moze :) ) odpowiedziami - jak bedzie osobne forum to sie najwyzej przeniesie :) ja mam pytanie czy murki jakos psują strzelanie i w jakiej odległosci :) czy rany modyfikują siłe i odporność ?? oraz gdzie są jakies zasady nt kto wygrał ??
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline war2bone

Re: Konfrotacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:12:59 pm »
Cytat: "Vallarr"
ja mam pytanie czy murki jakos psują strzelanie i w jakiej odległosci :)


kazdy teren ktory zaslania uniemozliwia stzrelanie .... to samo tyczy sie modeli z wyjatkiem modelu robiacego uniki
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:18:00 pm »
ale własnie murki zasadniczo nie powinny zasłaniac całkowicie - wiec moze jakies minusy do trafienia moze , tylko w jakiej odległosci , itp ??
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline war2bone

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:20:06 pm »
gdy cel jest tylko częściowo widoczny ze względu na ukształtowanie terenu lub przeszkodę mniejszych rozmiarów +1 do trudności rzutu.
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:24:28 pm »
thx - logiczne ,tylko tego nigdzie nie widzialem :)
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline war2bone

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:35:28 pm »
Cytat: "Vallarr"
thx - logiczne ,tylko tego nigdzie nie widzialem :)


masz moze zasady ???? jak jakims cudem nie to lookaj stronke ktorej adres jest w moim podpisie
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 30, 2003, 07:42:23 pm »
Tylko te od Berserka :(
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:08:42 pm »
Masz to w Polskich zasadach - poczytaj uważnie ;)

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:17:35 pm »
oooops , niech zyje -5 i - 5,5 dioptri !!! sorki , ale reszta pytan pozostaje aktualna :)
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline Alchemik

Re: Konfrotacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:20:02 pm »
Cytat: "Vallarr"
oraz gdzie są jakies zasady nt kto wygrał ??


Jak to kto wygrał? Co? Rany wpływają na siłę i wytrzymałość
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:25:11 pm »
całą bitwe - tzn punkty za cwiartki , bohaterów sztandary itp czy tylko brutalnie punkty jednostek
a co do ran to Berserk gdzies przedstawiał inną wersję - wiec podaj jakies uzasadnienie bo Shango nie wierzy :)
ps ja tesh tak uwazam , ze wplywają :)
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline Alchemik

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:29:01 pm »
A o to chodzi - nie więc w takiej Konfrontacyjnej wersji Pitched Battle - liczy się do wyrżnięcia przeciwnika do ostatka - ale ponieważ byłoby to nudne grać i np. gonic po stole Wulfena z Kuszą gdy ma się samemu 10 ruchu:) jest już sporo scenariuszy - ja zresztą liczę na to że szybko wyjdzie u nas Incarnation z całym wątkiem fabularnym itp
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Vallarr

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:35:27 pm »
czy uzywajac harassment moge podejsc strzelic zwiac ?? no i np podchodze na połowe ruchu strzelam a potem biegiem wracam druga połowa ruchu razy 2 (bo bieg ) ?? :) bo jest wyraznie ze przed strzałem nie moge biegac , a po to jush raczej tak :) czy wiec moge tak zrobic czy tylko normalnym ruchem czy wogole nie moge dzielic ruchu ??
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 30, 2003, 08:35:36 pm »
Oficjalne zasady, które otrzymałem z Mythosa są w Q&A

Offline Malekith

Konfrontacja - Kwestia zasad :)
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 31, 2003, 08:12:31 am »
nie możesz tego zrobić Vallar, tylko jeden typ ruchu może być wybrany na rundę

 

anything