Witam!
Z lekkim poślizgiem regulamin:
Halo Stars 2k11
• Czas i miejsce turnieju: 29 – 30 Października 2011 r. IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa ul. Świętej Kingi 2
• Koszt akredytacji za turniej wynosi 30zł.
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.30.
• Skład Sędziowski
- Marcin Kropopek
-Wlodzimierz Nawrocki
-Radosław Bryłowski
• zgłoszenia:
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT
NAGRODY:
Bony na zakupy w sklepie Fenix:
1 Miejsce 500PLN
2 Miejsce 250 PLN
3 Miejsce 100 PLN
Oprócz tego standardowe upominki dla uczestników turnieju!
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres:
• Rozpiski należy wysyłać na adres
halostars2k11@gmail.comdo 27 października,nie wysłanie rozpiski skutkuje rozpoczęcie turnieju z 3 punktami karnymi.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2011 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
•Bez jednostek sojuszniczych
•Bez Kroot Mercenaries.
•Dopuszczeni Lost and Damned wg. Sztabu.
• Special Characters dopuszczeni
Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:
Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
•Bez Imperial Armour z wyłączeniem stosowania zasad Imperial Armour vol. II Update ver. 1.3:
Link do zasad:
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/i/IA2update28AUG.pdfArmie BT, DA, mogą korzystać z następujących pojazdów z „IA2up1.3” (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):
1. Rhino, Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind, Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, Land Speeder Squadron, Drop pod,
Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines
Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3 powoduje że nie można wziąć żadnego pojazdu z codexu, którego odpowiednik znajduje się w IA2up1.3.
•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie NIE muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 8.30- 9.30 Zapisy
• 9.30 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.45 Bitwa II
• (od godz. 15.45 do 16.45 - przerwa obiadowa)
• 16.45 – 19.45 Bitwa III
• Niedziela:
• 9.00 – 12.00 Bitwa IV
• 12.15 – 15.15 Bitwa V
• 15.20 Ogłoszenie Wyników
• Ocena Armii:
• Pomalowanie armii: 0 - 6 pkt.
0 pkt - cała armia pomalowana 3ema kolorami.
2 pkt - dodatkowo niektóre modele są wycieniowane.
4 pkt - nieliczne modele nie są wycieniowane.
6 pkt - armia jest pomalowana z dbałością o szczegół, a wszystkie modele są wycieniowane.
• Konwersje: 0 - 3 pkt.
0 pkt - brak konwersji
1 pkt - zmiany pozycji ciała modeli wymagające przeróbek oryginalnych części[np. rozcięcie i łączenie kilku oryginalnych elementów, zmiana luf broni itp.]
2 pkt - użycie masy modelarskiej lub innych materiałów modelarskich, nie licząc uzupełniania luk w modelach[plasticard, wyrzeźbione elementy takie jak np. purity seals, habity, futra, włosy] widoczne na dużej ilości modeli w armii
3 pkt - nieliczne modele nie są skonwertowane, pozostała część armii skonwertowana na wysokim poziomie
• Podstawki 0-2 pkt
0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem
• Oznaczenie Oddziałów 1pkt
Oddziały można bez problemu rozróżnić.
• Wysywig: jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt).
•Armie będą oceniane na bieżąco podczas turnieju ale ,np. podczas przerw jeśli ktoś miałby ochotę wyskoczyć na moment to mozna przy sprzęcie zostawić karteczkę z imieniem,nazwiskiem i armią żeby ułatwić pracę sędziom. Komisja składająca się z 2 osób będzie oceniać armie w całości.
• Test Wiedzy 0-10 pkt
• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
• W czasie turnieju zostanie rozegrane 5 bitew według następujących zasad:
1) Gramy na VP.
2) W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3) W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a) 1 KP różnicy +200 VP
b) 2 KP różnicy +400 VP
c) 4+ KP różnicy +600 VP
4) W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.
Wynik z każdej bitwy liczymy dodając wszystkie VP (z punktów 2, 3 i 4) i biorąc rezultat z tabeli:
0 - 350 10 - 10
351 - 700 11 - 9
701 - 1050 12 - 8
1051 - 1400 13 - 7
1401 - 1750 14 - 6
1751 - 2100 15 - 5
2101 - 2450 16 - 4
2451 - 2800 17 - 3
2801 - 3150 18 - 2
3151 - 3500 19 - 1
3501+ 20 - 0
Misje:
1 RECON (przełamanie frontu)
Rozstawienie: Pitched Battle, Night Fight w 1 turze.
Cel:
1) Jeżeli masz więcej scorów w strefie rozstawienie przeciwnika niż wróg ma w Twojej - 1000 VP
2. Jeżeli masz DWA razy więcej scorów (ale min 2) w strafie rozstawienia przeciwnika niż on ma w Twojej - dodatkowo 500 VP.
2) Jeżeli wróg nie ma w Twojej strefie rozstawienia żadnego scora - 750 VP.
Oddział znajduje się w strefie rozstawienia jeżeli znajdują się w niej wszystkie modele z oddziału.
Ilość tur: 6 + 7na 5+.
2. CLEANSE (ćwiartki)
Rozstawienie: Spearhead.
Cel:
1) Ćwiartka wroga - 1200 VP
2) Ćwiartki boczne - każda 750 VP.
3) Ćwiartka swoja - 400 VP.
Żeby zająć ćwiartkę trzeba mieć w niej więcej scorów niż wróg ma ODDZIAŁÓW. Jeżeli oddział jest w kilku ćwiartkach zajmuje/blokuje tą w której jest więcej modeli. Jeżeli równa część oddziału jest w dwóch różnych ćwiartkach o tym którą oddział zajął decyduje rzut kostką
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.
3. SEEK & DESTROY (anihilacja)
Rozstawienie: Dawn of War
Cel:
1) Nie liczymy punktów za KP w tej misji.
2) Każdy oddział zniszczony w tej misji daje dwukrotność swojej wartości punktowej.
3) Każdy oddział społowiony lub uszkodzony pojazd daje dodatkowo połowę swojego kosztu punktowego.
4) Zniszczenie PONAD 75% modeli wroga - 500 VP.
5) Zniszczenie wszystkich modeli wroga - 500 VP.
Ilość tur: 7.
4. TAKE & HOLD (3 znaczniki)
Rozstawienie: Spearhead
Cel:
1) Znacznik na środku stołu - 1250 VP.
2) Znacznik na środku KAŻDEJ z bocznych ćwiartek -500 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.
5. SECURE & CONTROL (5 znaczników)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel:
1) Każdy ze znaczników wart 450 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.
Serdecznie zapraszamy do Szczecina!
Proszę komentować!
Lista Zgłoszonych Graczy:
1. Krzysztof "Raca" Radzki
2. Maciej "Pająk" Pająk
3. Maciej "Metalfan" Szlachcic
4. Jarosław "Ketchup" Grabczyński
5. Mariusz "Marios" Krakowczyk
6. Michał "Michu" Rzeszewski
7. Chrobry
8. el_piszczu
9. Maciej "Picek" Pilecki
10. Szymon "Afro" Patora
11. Hans-peter Wamsler "Wambos"
12. Trej
13. Marcin "eM" Sobowiak
14. Adrian "ARRR" Gaweł
15. Artur "Hristus" Jeż
16 Matthias "Engelshaeubchen" Ehrhardt
17 Tim "Tim" Gebauer
18. Johann "Joe" Fenster
19. Paweł "Sancho" Kudlarczyk
20. Maciej "Wołek" Wołowski
21. Radosław Bryłowski
22. Jedrzej "Drops" Drwięga
23. Damian "NumerRazz" Brasławski
24. Sebastian Bednarski.
25. Jakub Sosinowicz
26. Khornik
27. Adrian Bogacki.
28. Piotr "Maestro" Gotowiec
29. Przemysław "Homeini" Maciąg
30. Adam "Warlord" Górajek
31. Waldemar "Kozioł" Kozłowski
32. Michał "Shino" Rusinek
33. Michał "Undermine" Jóźwik
34. Grzegorz "Fangir" Hoffmann
35. Michał Nadolski
36. Sebastian Makowski
37. Adam Rudnik
38. Włodzimierz Nawrocki
39. Vladdi
40. Bartek Zalewski
41. Maciej "Blady kris" Klorek
42. Jawor
43. Marcin "Karkowa" Karkula
44. Marcin "Brajtman" Brytan
45. Mateusz Kolmer
46. Mateusz Filary
47. Jakub "Skark" Wichrowski
48. Jan "Jasiu" Kustoń