Autor Wątek: Egmont 2018  (Przeczytany 285403 razy)

Offline xanar

• Młodszy Czeladnik
Odp: Egmont 2018
« Odpowiedź #3210 dnia: Dzisiaj o 01:38:00 pm »
Nie wiem nie znam się, być może, pewnie jest jakaś magiczna, psychologiczna bariera 39,99, którą potworzyły kolekcje. Może jest ktoś kto ma znajomości w wydawnictwie i przeforsuje pomysł, żeby ceny podnosi i nic nie wycinali  :biggrin:

Offline JanT

• Asesor
« Odpowiedź #3211 dnia: Dzisiaj o 01:41:27 pm »
Tu na pewno nie chcą mieć drożej od Marvel NOW które są chudsze i nie trzeba tak ciąć. WKKDC po 42 z  :smile:

Offline amsterdream

• Stolnik bracki
« Odpowiedź #3212 dnia: Dzisiaj o 03:15:36 pm »
Może jeszcze dodadzą jak się popluje  :biggrin:

Naprawdę aż tak bardzo potrzebny Ci ten scenariusz? Nie ma chyba bardziej bezsensownych dodatków w komiksach. Marnowanie papieru.

Offline -gościu-

• Kawaler Bractwa Św. Jerzego
« Odpowiedź #3213 dnia: Dzisiaj o 03:32:48 pm »
Naprawdę aż tak bardzo potrzebny Ci ten scenariusz? Nie ma chyba bardziej bezsensownych dodatków w komiksach. Marnowanie papieru.
Muszę się zgodzić. Tzn. może nie tak drastycznie, że to marnowanie papieru, bo jest to zawsze jakaś ciekawostka, ale... pamiętam, sam byłem oburzony przed laty, jak z któregoś tomu Baśni wycieli scenariusz jednego zeszytu, który był w oryginalnym zbiorczym. Ale właściwie chyba nigdy nie przeczytałem scenariusza, który później był dodawany (Azyl Arkham, któryś Daredevil Bendisa...), co najwyżej rzuciłem na niego okiem. Wolałbym jakieś komentarze autora, inspiracje itp. Może kiedyś, jak komiksów było jak na lekarstwo, poświęciłbym na to czas, ale dziś komiksy pożera się jeden z drugim, trudno znaleźć czas na ponowną lekturę, trudno się wygrzebać z hałd wstydu, a gdzie tu jeszcze scenariusze czytać...

Offline JanT

• Asesor
« Odpowiedź #3214 dnia: Dzisiaj o 03:46:15 pm »
Teraz wycięli scenariusz a co wytną jutro? Zaraz mogą zacząć ciąć wszędzie.

Offline bambule

• Młodszy Terminator
  • **