Oj,z liczeniem to Ty masz kłopoty,oj masz. Ja z pamięci potrafię naliczyć 9 klas magicznych.
Tak więc mamy:
- pełnoprawni magowie ludzcy:Mag bitewny,Uzdrowiciel,Elementalista,Metamag,Alchemik - różnice między nimi? początkowe statystyki,wczesna znajomość określonych czarów,w praktyce w miarę rozwoju zacierają się.
- półmag ludzki - szarlatan - co prawda lista czarów ograniczone,lecz generalnie jest to świetna hybryda,kórej masę ról można przypisać.
- pełnoprawny mag elfi - Tkacz magii - jedyna postać zdolna do rzucania każdego elfiego czaru
- półmagowie elfi - Łowca,Bojownik - jak można się domyśleć skrzyżowania maga z łucznikiem i wojownikiem.
Który najlepszy? Wszytko zależy czego od niego oczekujesz,jak masz zamiar rozwijać całą drużynę. Bacz jednak na to,że specyfika maga w Drakensangu to nie postać stojąca bezpiecznie w oddali i rzucająca kule ognia,takiego maga wręcz zrobić się nie da. Tu podstawową zaletą maga jest Magizbroja,czar dający świetną defensywę. Mag,szczególnie jako główna postać musi co najmniej przeciętnie radzić sobie w walce bezpośredniej,czary są wsparciem,leczeniem drużyny itp.
Jeśli jesteś początkujący,polecałbym Metamaga - od początku potrafi wezwać szkielet,dodatkowe i nie padające łatwo wsparcie dla drużyny zawsze się przyda (Inne klasy ten czar mogą dostać dopiero gdzieś w połowie gry) lub Bojownika (może być prostszy do rozwoju dla osoby nieobeznanej). Szarlatana czy Tkacza Magii lepiej nie wybierać z racji faktu,że te klasy można dostać jako towarzyszy,szkoda się powtarzać. Bezwzględnie unikać Łowcy - to opcja jedynie dla osób,które wiedzą co robią.
Mana regeneruje się przecież sama,wystarczy poczekać.
Dobra,tyle dobroci serca. Chcesz wiedzieć więcej,przeszperaj inne tematy,bo ile razy można pisać to samo