Autor Wątek: Mag build  (Przeczytany 6076 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Matty

Mag build
« dnia: Czerwiec 01, 2011, 05:21:17 pm »
Witam zainstalowalem Drakena ale jestem w tym calkowicie zielony.. Jaka   postac mozecie mi poleciec jako maga bo tam sa chyba 3 do wyboru ktory   bedzie najlepszy( mag bitewy,tkacz zaklec, i cos tam jeszcze ), i gdyby   ktos mial czas w jakie umiejki dawac i statystyki i jak mozna mane   zregenerowac nie uzywajac mikstur ? I macie jeszcze jakies porady dla   nowego gracza ? :smile: Bede wdzieczny za odpowiedzi. :smile:

Offline Ferreto

Odp: Mag build
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2011, 06:48:31 pm »
Oj,z liczeniem to Ty masz kłopoty,oj masz. Ja z pamięci potrafię naliczyć 9 klas magicznych.
Tak więc mamy:
- pełnoprawni magowie ludzcy:Mag bitewny,Uzdrowiciel,Elementalista,Metamag,Alchemik - różnice między nimi? początkowe statystyki,wczesna znajomość określonych czarów,w praktyce w miarę rozwoju zacierają się.
- półmag ludzki - szarlatan - co prawda lista czarów ograniczone,lecz generalnie jest to świetna hybryda,kórej masę ról można przypisać.
- pełnoprawny mag elfi - Tkacz magii - jedyna postać zdolna do rzucania każdego elfiego czaru
- półmagowie elfi - Łowca,Bojownik - jak można się domyśleć skrzyżowania maga z łucznikiem i wojownikiem.

Który najlepszy? Wszytko zależy czego od niego oczekujesz,jak masz zamiar rozwijać całą drużynę. Bacz jednak na to,że specyfika maga w Drakensangu to nie postać stojąca bezpiecznie w oddali i rzucająca kule ognia,takiego maga wręcz zrobić się nie da. Tu podstawową zaletą maga jest Magizbroja,czar dający świetną defensywę. Mag,szczególnie jako główna postać musi co najmniej przeciętnie radzić sobie w walce bezpośredniej,czary są wsparciem,leczeniem drużyny itp.