Klub Miłośników Gier Bitewnych
Ośmiornica Łódzka ma zaszczyt zaprosić na 3. turniej z serii
Grill 'n' Chill zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k w randze
Challenger! Kiedy: 2-3.07.2011
Gdzie: Ośrodek Edukacji Ekologicznej "w Lesie Łagiewnickim" ,
Łódź ul Wycieczkowa 107
Wejściówka: 35 zł
Format: 1250 pkt
Stoły: 60" x 48"
Sędziowie: Wojciech "Inkq" Szerląg, Łukasz "Krysiak" Krysiak, Kamil "miszczu" Jasak
Sędzia modelarski: Łukasz "Krysiak" Krysiak
Organizator: Łukasz "Krysiak" Krysiak
Kontakt: khazrad[at]vp.pl
Gracz rezerwowy: Tomek "Jardzioch" Jardzioch, Kamil "miszczu" Jasak
ROZPISKA GRACZA REZERWOWEGO:
NECRON ARMY (Kamil "miszczu" Jasak)
HQ:
Lord (Resurretion Orb, Vail of time) 200 pkt
Troops:
11x worrior 198 pkt
10x worrior 180 pkt
Fast:
3x destroyer 150 pkt
3x destroyer 150 pkt
Heavy:
Monolit 235 pkt
2x heavy destroyer 130 pkt
Suma 1243 7 KP
Kompozycja armii: - Gramy na zasady 5. Edycji WH40k, obowiązują oficjalne FAQi i Erraty,
tak jak i PKZ oraz URP
- Gramy na "las Łagiewnicki", czyli niezależnie od zalesienia lasy dają cover 4+, a pojazdom / MC 5+- Dopuszczone są wszystkie oficjalne armie kodeksowe
- LaTD Sztabu
- Armie WH może korzystać z "IA2up1.3"
- Dopuszczone są braki WYSIWYGu, odbijają się jednak one na ocenie modelarskiej!
- Tylko armia WH i LaTD Sztabu korzystają z sojuszników (z innych kodeksów)
- Zabronione jest używanie proxów!
- Zabronione jest używanie wszelkich jednostek i/lub Army Listów z
Imperial Armour
- Zabronione jest używanie Vehicle Design Rules i Tyranid Monstrosities
- Zabronione jest używanie bohaterów specjalnych / unikalnych / imiennych
- Obowiązuje następujący Force Organisation Chart: 1 HQ, 2-4 Troops,
0-2 Elites, 0-2 Fast attack, 0-2 Heavy Support
Punktacja: Stosujemy podręcznikową zasadę Victory Points. Poza podręcznikowymi
punktami za zadane straty, VP przyznawane są za wypełnianie celów
misji (patrz: Bitwy) i za różnicę KP
1 KP różnicy- + 50
2 KP różnicy- + 100
3 + KP różnicy- +150
Po bitwie liczymy różnicę VP i sprawdzamy wynik wg poniższych progów punktowych
0 -200 VP -> 10-10
201 -400 VP -> 11-9
401 -600 VP -> 12-8
601 -800 VP -> 13-7
801 -1000 VP -> 14-7
1001-1201 VP -> 15-5
1201-1400 VP -> 16-4
1401-1600 VP -> 17-4
1601-1800 VP -> 18-2
1801-2000 VP -> 19-1
Ponad 2000 VP -> 20-0
Punkty dodatkowe: - Wysłana Rozpiska! + 2 DP przysługują graczowi, który przed
terminem 27.06.2011 23:59 nadeśle pod adres khazrad[at]vp.pl
prawidłową rozpiskę (koniecznie w temacie wpisać [Rozpiska GnC], a w
mailu [Imię "Ksywka" Nazwisko]). Dodatkowo proszę o przesyłanie
rozpisek w formacie txt, lub .doc. Czyli notatnik lub Word!
- Ocena Modelarska! + 10 DP można otrzymać podczas oceny
modelarskiej.
Ocena malowania: 0-10 pkt
A) 0-3 PKT- armia pomalowana
w jednym schemacie :
0 – jest słabo ledwo 3 kolory walnięte wieczorem przed turniejem
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie/washowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie/washowanie, dobre malowanie tradycyjne)
B) 0-1 PKT- oznaczenia.
1pkt- oddziały posiadają jakąś formę oznaczeń np. cyferki na naramiennikach
C) max.3 PKT- WYSIWYG
Zaczynamy od 3pkt. - 1 pkt za każde odstępstwo od wysiwyg’u np. braki w broniach specjalnych (zamiast 2 plazm mam 2 melty itp.). Oczywiście bez przesady brak smołków itp. Nie będzie karany. !!!UWAGA!!!! -1 otrzyma również gracz za brak np. rolli na wagonie czy dozerów na ruino!!!!
D) 0-1 PKT- podstawki
1pkt- podstawki mają na sobie więcej niż jedną posypkę (np. piaseczek+trawka) oraz są pomalowane
E) 0-2 PKT- WOW
Punkty te dostać można za dobre konwersje, bardzo wysoką jakość malowania, lub cokolwiek innego co przykuje uwagę oceniającego.
- Przygotowanie do gry! +1 DP przysługują graczowi, który
posiada miarkę, kości (włącznie ze scatterką, jeśli używa blastów),
używane przez siebie wzorniki i zasady swojej armii. Brak każdej z
wymienionych rzeczy oznacza przyznanie 0 DP.
Do zdobycia jest łącznie 113 punktów -> 100 z bitew + 10 za malowanie
+ 1 za przygotowanie do gry + 2 za rozpiskę przesłaną w terminie na
e-maila.
Ramy czasowe: Dzień I (sobota)
9.20 - 9.55 Zapisy
10.00 - 12.20 I Bitwa
12.30 - 14.50 II Bitwa
15.00 - 17.20 III Bitwa
Dzień II (niedziela)
10.30 - 12.50 IV Bitwa
12.50 - 15.20 V Bitwa
15.35 - ogłoszenie wyników
Ramy czasowe mogą ulec lekkim zmianom w trakcie turnieju. Przed
rozpoczęciem każdej bitwy, organizator będzie podawał godzinę jej
zakończenia.
Bitwy: Scenariusz #1 "Gdy Kali ukraść kiełbasę..." Wielka Szef Golona walnął jednego ze stojących obok chłopakuff
żelazną rurą, którą akurat trzymał w ręku. Taki już miał nawyk, że gdy
bardzo intensywnie myślał, walił stojących w pobliżu po łbach. Był to
zresztą powód, dla którego w klanie Skwierczących Oczu popularne było
powiedzenie, że "myślenie boleć".
Golona tym razem musiał rozwiązać problem zniknięcia zapasów kiełbachy
Na Litzmannstadt Prime. Kiełbacha była tam pożywieniem najłatwiejszym
do zdobycia, bo walała się niemal wszędzie. No właśnie - niemal. Bo
właśnie teraz Skwierczące Oczy wraz z paroma innymi klanami
przemierzały Nico. Tak Orkowie nazywali wielki płaskowyż u wybrzeży
południowego kontynentu. Nie było tu absolutnie niczego - jedynym
powodem, by tam być, to po to, by iść gdzie indziej. Po drugiej
stronie płaskowyżu wylądowały kolejne ludziki - świeże mięso, świeża
burda. Golona już cieszył się na tą myśl. Ale wpierw należało tam
dojść, a bez kiełbachy, Golona musiałby poświęcić prawie połowę swoich
chłopakuff i zrobić z nich prowiant. Przez chwilę kusiła go ta myśl,
szybko ją jednak odrzucił, waląc przy tym kolejnego ze swoich po łbie.
- Dobra, chłopaky. Robim tak. Idziem tam, gdzie ziemia wypluwa słońce.
Tam jest klan Dzikich Wenży. Oni majo kiełbacha i oni nam jo oddać,
albo my sobie jo wzionć.
Wielka Szef uśmiechnął się szeroko, gdy wszyscy jego wojownicy ryknęli
jednocześnie, wyrażając entuzjazm wobec tego planu. Nie wiedział, że
nie cały dzień drogi na wschód, Wielka Szef Dzikich Węży miał
dokładnie ten sam problem. I zdecydował się rozwiązać go w ten sam
sposób, kosztem Skwierczących Oczu... Scenariusz: Capture and Control
Czas Gry: 6 tur, 7 tura na 5+
Strefa Rozstawiania: Spearhead
Zasady specjalne: Podręcznikowe
Cel misji: Znaczniki - za każdy kontrolowany znacznik, gracz
otrzymuje 500 VP; dodatkowo gracz, który kontroluje więcej znaczników,
otrzymuje 250VP
Scenariusz #2 "ZABIĆ ICH WSZYSTKICH" Nie ma czasu na knucie i podstępy - po prostu ładujcie ich po gębach!!!! Scenariusz: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Zasady specjalne: Podręcznikowe
Cel misji: Wklepać wrogowi - każdy społowiony, albo zabity
oddział przeciwnika jest wart dwa razy więcej VP, niż normalnie.
Scenariusz #3 - "ACME Grills" Pułkownik Kania zaklął szpetnie i z całej siły kopnął czarne
urządzenie. Zaraz potem tego pożałował, bowiem całość okazała się być
głęboko wkopana i nie poruszyła się nawet o milimetr. Za to Kania
czuł, jak duży palec u nogi boleśnie mu puchnie.
- To kolejny grill, który nie działa. Na miłość Imperatora, jak grill
może nie działać?! - warknął pułkownik.
Jego zastępca uśmiechnął się tylko pod wąsem. Widział już dziwniejsze
rzeczy od prostych urządzeń, które nie chciały działać. Tymczasem,
jego dowódca kontynuował:
- Mamy całe góry mięcha, które mogłyby nas wyżywić miesiącami, ale nie
mamy gdzie ich przyrządzić. Chemiczne rozpałki się wyczerpały. A
zeżreć na surowo nie można, bo Wysokie Dowództwo twierdzi, że na
surowo jest trujące...
- Sir. - odparł major. - Za pozwoleniem... Tych urządzeń, tych "gylle"
są tu setki, jeśli nie tysiące. W końcu znajdziemy takie, które
działa. Zwiadowcy meldują, że za tamtym wzgórzem... - wskazał ręka przed
siebie. - ...jest kolejnych pięć. Może któreś działa. Powinniśmy jednak
zachować ostrożność, sir. Skoro większość z tych urządzeń nie działa,
to te wciąż aktywne mogą być cenne dla miejscowych i być może
przyjdzie nam o nie walczyć... Scenariusz: Seize Ground
Czas Gry: 6 tur
Strefa Rozstawiania: Dawn of War
Zasady: Podręcznikowe
Cel misji: Znaczniki - po 1 na środku każdej ćwiartki i 1 na
środku stołu; każdy znacznik jest wart 250VP
Scenariusz #4 - "Wiklinowy kurak" - Mój ssssskarbiee... - wysyczał Meaton, wojownik z kabal Obdzieraczy
Skóry, pieszcząc w rękach małego, wiklinowego kurczaka. Młody eldar
wiedział, że musi go mieć, gdy tylko zobaczył go u swojego brata.
Toporny, wykonany z wikliny posążek z grubsza przypominający kurczaka
miał w sobie coś, co sprawiało, że Meaton po prostu musiał go mieć.
Musiał! A teraz, gdy już go miał, coś ciągnęło go na północ. Jakiś
głos mówił mu, że na północy jest kolejny. I jego też powinien mieć...
- Meaton, ruszaj się. - krzyknął ktoś. - Ruszamy dalej! Podobno na
północy jest kolejny posterunek mon'keigh. Archon chce go najechać,
nim wstanie świt!
Wojownik Mrocznych Eldarów rozpoznał po głosie towarzysza z oddziału.
Wiedział, kto do niego mówił. I choć nie sądził, by tamten dostrzegł
posążek, uznał, że dla pewności powinien się go pozbyć. Wiklinowy
kurak musiał pozostać jego!
- Już idę! - odkrzyknął.
Schował zdobycz pod swoje odzienie i silnym szarpnięciem wyciągnął
swój sztylet z pleców swego brata. Meaton po prostu musiał mieć ten
posążek... Scenariusz: Trophy Hunt
Czas Gry: 6 tur, 7 tura na 5+
Strefa Rozstawiania: Pitched Battle
Zasady: Podręcznikowe, Trophies:
Trophies - każdy z Graczy wskazuje 3 jednostki, nie będące HQ, ani
pojazdami - w każdej z nich jeden wskazany model dzierży jedno
Trofeum. Trofeum jest traktowane jak element Wargear'u (np. w celu
alokacji ran). Trofeum przepada jeśli oddział zacznie uciekać, lub
zostanie wybity do nogi. Jeżeli model z Trofeum zginie, pod koniec
fazy na 3+ przejmuje je inny model z tej samej armi znajdujący się w
6" (wybiera właściciel). Trofeum nie może zostać przejęte przez HQ,
pojazd, lub model z oddziału, w którym jest już Trofeum. W wypadku
wyniku 1, lub 2, Trofeum przepada. Trofeum posiada niesamowite,
demoniczne właściwości i wspiera wojownika, który je dzierży - model
(ale nie oddział - pamiętaj użyć innej kostki) zyskuje re-roll 1-ek
"to Hit".
Cel misji: Gracz otrzymuje 410VP za każde posiadane Trofeum
Scenariusz #5 "Dobić wszystkich!!!" Jeszcze jakieś szuje nie zrozumiały, że jestem królem ognia!!!
Zabić ich!!! Nie brać jeńców!!! Scenariusz: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Zasady specjalne: Podręcznikowe
Cel misji: Wklepać wrogowi - każdy społowiony, albo zabity
oddział przeciwnika jest wart dwa razy więcej VP, niż normalnie.
Uwagi i punkty karne - Gra rozpiską inną, niż wysłana w zgłoszeniu i nie poinformowanie o
tym organizatora przed rozpoczęciem turnieju, skutkuje 2 DP kary, oraz
odebraniem premii za wysłanie rozpiski. Poinformowanie o zmianie
rozpiski przed turniejem skutkuje jedynie nie przyznaniem premii za
nadesłanie rozpiski.
- Za ewidentne przedłużanie bitwy przez jednego z graczy grozi do 3 DP karnych
- Spóźnienie oddania wyników skutkuje ostrzeżeniem. Po 5 minutach od
ostrzeżenia gracze dostają po 1 DP kary. Za każdą kolejną pełną minutę
opóźnienia, kolejny 1 DP kary. Po 10 minutach od terminu zakończenia
bitew, są one przerywane, a spóźnialscy nie dostają punktów za bitwę
(przerwane bitwy kończą się wynikiem 0:0)
- Za ewidentne oszukiwanie przeciwnika grożą kary od punktów karnych,
po automatyczną przegraną 0:20
- Gracz, który nie rozegra wszystkich bitew zostaje sklasyfikowany na
ostatnim miejscu
Turniej przewidziany jest na 50 graczy.
Lista graczy: P-przedpłata
R-rozpiska
RP-rozpiska poprawna
1.Yedli – P w wysokości 35 zł- R
2.Jakub „VLADDI” Podruczny- P w wysokości 35 zł-
R 3.Michał „VITU$” Witowski- P w wysokości 15 zł-
R 4.Janusz „MISIEK” Skalski- P w wysokości 15 zł-
5.Szymon „AFRO” Patora- P w wysokości 10 zł-
R 6.Adrian „ARRRDIAN” Gaweł- P w wysokości 10 zł-
R 7.Paweł „EDERUS” Kopral- P w wysokości 10 zł- R
8.Michał „SHAWASS” Szałański- P w wysokości 10 zł-
R 9.Paweł „SZOPEN” Bartnik- P w wysokości 10 zł-
R 10.Kacper „BARNAKY” Olczyk- P w wysokości 10 zł-
R 11.
Robert Pleskot 12.Tomek „SKINEK” Podsiadlik- P w wysokości 10 zł-
R 13.Michał „LUCPHR” Teodorowicz- P w wysokości 10 zł-
R 14.Tomek „JARLAXE” Krajewski- P w wysokości 10 zł-
R 15
.Konrad „ROCHO” Staszkiewicz 16.
Kamil "Lesiu" Lasek- R 17.Grzegorz „FASTYŚ” Fastyn- P w wysokości 10 zł-
R 18.Michał „MIGDAŁ” Przywarski- P w wysokości 10 zł-
R 19.Adam „VADER” Uhl- P w wysokości 10 zł
20.Konrad „REAPER” Szymański- P w wysokości 10 zł-
R 21.Paweł „TREJ” Morawski- P w wysokości 10 zł-
R 22.
Łukasz "Lesiu" Leszkiewicz 23.
Łukasz "Sławny" Sławiński 24.Adam „MAXIMUS” Pacuła- P w wysokości 10 zł-
R 25.Marcin „eM „ Sobkowiak- P w wysokości 10 zł-
R 26.Michał „BEOWULF” Rzeszewski- P w wysokości 10 zł-
R 27.
Kard 28.Maciej „MATALFAN” Szlachcic- P w wysokości 10 zł-
R 29.
Asmodean- R 30.Przemysław „PRZEMOSAN” Czyrwik- P w wysokości 10 zł-
R 31.Michał Zając-P w wysokości 10 zł
32.Tomek Kobus- P w wysokości 10 zł
33.Radek Szerląg- P w wysokości 10 zł-
R 34.Paweł Kruk- P w wysokości 10 zł
35.Przemek „VOLTAR” Kupś- P w wysokości 10 zł-
R 36.Valen- P w wysokości 10 zł-
R 37.Bartosz Skalski- P w wysokości 10 zł-
R 38.Maja Grabczyńska- P w wysokości 10 zł-
R 39.
Undermine 40.
Eman- R41.Michał Herbierger- P w wysokości 10 zł-
R 42.El-piszczu- P w wysokości 10 zł-
R 43.Marcin "NATHANIEL" Sprawka- P w wysokości 10 zł-
R 44.
Ramus Sebastian 45.
Typhus 46.Mateusz „RYDL” Karczewski- P w wysokości 10 zł-
R 47.Andrzej „ENDI” Zając- P w wysokości 10 zł-
R 48.Tomasz „SLAAN” Sobieszek- P w wysokości 10 zł-
R 49. Tomasz "WRU" Wróblewski- P w wysokości 15 zł
50. Skark- P w wysokości 35 zł-
R Lista rezerwowa: