Autor Wątek: Grey Knights  (Przeczytany 28939 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wosho

Grey Knights
« dnia: Marzec 15, 2011, 11:22:43 am »
Myślę że czas założyć nowy wątek i zejść z nowości ;)
Kilka ciekawostek:
-można złożyć rozpiskę z kilkoma orbitalami, na dzień dobry przeciwnik dostaje kilka s10ap1
-3 Dreadknighty w 1 turze plus 30 Gk in your face bitch;)
-IC wciąż moga brać działka
-2x Grandmaster i tak naprawdę można wziaść 2 minimalne squady GK i grać na oddziałach z elit, fa czy hs
-można robić mini bunkry mobilne 5 purifierów z 2 działkami plus rhino, jeździmi i strzelamy z włazu
-dzięki combat squadom można 5 z 2 działkami postawić do scorowania i 5tką jechać do przodu
-ciekawy byłby Land Riader Prometeusz, 12 strzałów linkowanych z siła 6
-zauważcie że można brać bardziej płonącą amunicję do palników +1 do sily
-pojazdy mozna teleportować koło libry z upgradem
-paladynów można brać pojedynczo jako mini lone wolfy z wardingstave czy palnikiem, ale nie na misje z kp of course




Offline Wosho

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2011, 11:39:46 am »
Cd
-jeśli dobrze rozumiem można dać scouta oddziałowi w rhinosie

Offline Lord_Vampyre

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2011, 11:56:10 am »
-2x Grandmaster i tak naprawdę można wziaść 2 minimalne squady GK i grać na oddziałach z elit, fa czy hs
Jeśli jeszcze wykorzystać przy tym combat squady, to zaraz robi się więcej scoringów niż u gwardii. A w dodatku do 9 z nich może się teleportować. :biggrin:

Rhino albo razor z asscanonem S7 w scoucie.

Możliwości jest na prawdę sporo...

Offline afruniu

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2011, 12:07:51 pm »
demony, radni, mephiston, und der gleichen, klęczą i jęczą. a jak dobrze pójdzie, to nawet nie zdążą oddać. zacząłem sobie coś tam składać, ale zanim się rozpędziłem, skończyć musiałem. potencjał spory, ale armia dosłownie elitarna. na upartego mam spore szanse na obecnie posiadanych modelach się wystawić  :wink: niewiele trzeba dokupować.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Wosho

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2011, 12:19:32 pm »
Syndrom armii elitarnej.
Nie wolno dać się skusić na te wszystkie shiny new toys.
Najlepsze rozpiski będą miały jak najwięcej rzeczy z min upgradami.

Offline PaulShin

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2011, 01:02:46 pm »
Aaa mnie kusi niewielka armia na samych termosach z ew. min PA. Szkoda że allies nie ma, bo po prostu mi się modele podobają. :P

Offline Dikins

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2011, 01:29:47 pm »
Cześć,
 
a taki 10 osobowy Interceptor squad podzielony - połowa z 2 psikawkami z amunicją, po teleporcie strzelająca 4 razy z siłą 8, w facing raczej swobodnie obrany po teleporcie, też wydaje się sensowna/y, tym bardziej, że upgrade amunicji jest przeliczany na cały squad (ruga piątka też będzie wdzięczna za storm boltery z siłą 5, a ma do wyboru sporą gamę innych bajerów). Jeśli przeżyją (a powinni, bo nie widzę, by po tym ruchu jakoś scaterowali czy coś, więc ustawią sie rozsądnie) to w następnej turze wypłacą już 8 strząłów z siłą 8 (co prawda potencjalnie dogodny facing im się zmieni). Te storm boltery z siłą 5 na tyły pojazdów też coś zdziałać mogą. Okiem laika to Ci fastowi GK w combosie ze scorowaniem dosyć mocno rzucają się w oczy. Pod względem scorowania / blokowania ruch jest zdrowo wygięty, a do tego i tak są szybcy, wszak jump infantry.   
 
Dready we wcześniej rozpisywanej wersji też zacne.
 
Storm raven z dodatkowymi bolterami i amunicją to jakiś niesmaczny żart jeśli rozważać go jako pestkownicę (podobnie LR Crusader).
 
Ciekawie prezentuje się dla mnie również fist z siłą 10 z master crafted weapon u sierżanta. Mała rzecz a cieszy ;-)
 
Na pewno, tak jak napisał Wosho, bajery strasznie szybko wykasują pkt i to może stanowić problem szarych.
 
Kurde, trzeba kiedyś tą kanapolandię opuścić ;-)
 
Pozdro!
Dikins   

Offline Lord_Vampyre

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 15, 2011, 01:32:59 pm »
Psy ammo nie działa na psycannona - teoretycznie ma ją z automatu.

Offline Wosho

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 15, 2011, 01:44:38 pm »
Ja się powoli do tego zbieram ;)

Offline Dikins

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 15, 2011, 01:46:36 pm »
Hejka,

jak widać kanapowanie w moim przypadku rozpoczęło proces demencji starczej... OFC masz rację, sorry.

Mimo wszystko nawet z siła 7 nie obsysa. 

Pzdr!
Dikins

 

Psy ammo nie działa na psycannona - teoretycznie ma ją z automatu.

Offline Wosho

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 15, 2011, 01:58:04 pm »
Tak właśnie o nich myśle sobie.
30tka latajaca i naparzająca  16 strzałów z S5 i 4 z s7, do tego dzieki jp można szarżować i wykańczać niedobitki.
Do tego scorujące interesujące..
Tylko że 315 za oddział..

Offline Dikins

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 15, 2011, 02:45:36 pm »
Tak właśnie o nich myśle sobie.
30tka latajaca i naparzająca  16 strzałów z S5 i 4 z s7, do tego dzieki jp można szarżować i wykańczać niedobitki.
Do tego scorujące interesujące..
Tylko że 315 za oddział..

Tylko 3 squady to już raczej proszą się o 2 GM, żeby nie być uzależnionym od jednego rzutu na ilość jednostek "pobłogosławionych", a to kolejne punkty...

Offline Hang Man

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 15, 2011, 03:43:36 pm »
Kodeks jest rewelacyjny.


Osobiście zakochałem sie w librarianie. Za naprawdę niewielkie punkty masz ziomka, który przechyla szalę zwycięstwa, ma moc na każdą okazje za smieszne punkty.


I od razu pytanie: mogę z wnętrza Land Ridera rzucić shrouding?


Interceptorów odradzam. wszyscy wiemy jak szybko giną jump packi, co dopiero tak drogie.
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Lesio

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 15, 2011, 10:50:49 pm »
Kodeks jest naprawdę nieźle napisany. Zdecydowana większość jednostek ma swoje zastosowanie i da się nimi sensownie pograć. Ogólnie całość przypomina nieco bladzi.


Moi faworyci:
- Libra - shrouding, sanctuary (zwłaszcza na armie bez granatów), might na pojazdy
- granaty - master z rad i psychostroke grenades robi z każdego oddziału prawdziwych kilerów
- teleportery - 30" skok daje niesamowite możliwości
- młotek z mastercratem za 15 pkt na sierżantach, z hammerhandem kroi pojazdy aż miło
- servoskulle - za biedo punkty anulujemy infiltrację i scouta, wystarczą 2-3 czaszki
- dred z autocanonami - oczywista oczywistość, do tego reinforced aegis
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline afruniu

Odp: Grey Knights
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 15, 2011, 11:05:50 pm »
a warp rift? auto pena, przy słabym ppancu to ciekawa opcja. ja bym się skłaniał do 6 mocy, chociaż pewnie coś później przykroję.
wszystko fajnie, ale bardzo szybko pkt się kończą. nawet 2k to mało, a póki co na mniejsze pkt trudno mi się wstrzelić. najgorsze, że prócz landków i SR iczym tych herosów, libry i GK, transportować się nie da...
narka
"There must be some kind of way out of here..."

 

anything