trawa

Autor Wątek: Prośba o udział w badaniu  (Przeczytany 2891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agape87

Prośba o udział w badaniu
« dnia: Styczeń 06, 2011, 01:38:57 am »
Jestem studentką socjologii na Uniwersytecie Śląskim. W ramach zaliczenia przedmiotu przeprowadzam małe badania wśród graczy RPG. Zwracam się więc do Was z gorącą prośbą o wypełnienie krótkiego kwestionariusza. Badanie jest krótkie (nie powinno zająć dłużej niż pięć minut) i prawdopodobnie inne niż te, z którymi spotkaliście się do tej pory. :wink: Zapewniam jednocześnie, że jest ono całkowicie poufne, a udzielone w nim informacje będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Jeśli zdecydujecie się wziąć udział w niniejszym badaniu, uprzejmie proszę o jego poważne potraktowanie i udzielanie szczerych odpowiedzi, ponieważ tylko takie będą dla mnie pomocne.

Z góry dziękuję za poświęcony czas i rzetelne wypełnienie kwestionariusza.

Link do badania: http://moje-ankiety.pl/respond-4578/sec-39dja4bC.html
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 02:45:09 pm wysłana przez agape87 »

Offline Bociek

Odp: Prośba o udział w badaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2011, 02:53:21 am »
UŚ? Niemcom nie pomagam.

Offline MaWro

Odp: Prośba o udział w badaniu
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2011, 10:59:53 am »
Zrobione. Może pochwalisz się potem wynikami? A może nawet będziesz chciała zamiescić je w porządnym artykule w dziale erpegowym na gildia.pl?

Offline agape87

Odp: Prośba o udział w badaniu
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 06, 2011, 07:19:58 pm »
Jeśli jest zainteresowanie wynikami to mogę się nad tym zastanowić. :) Póki co zachęcam do dalszego wypełnianiu testu i dziękuję tym, którzy już to zrobili.

@Bociek
Skoro nie masz ochoty brać udziału w badaniu to po prostu tego nie rób. Twój post jest w tym momencie kompletnie idiotyczny i zbędny.

Offline MaWro

Odp: Prośba o udział w badaniu
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2011, 08:37:15 pm »