Termin: 20-21 listopada
Miejscówka: MDK na Giszowcu
Sędzia główny: Inkq
Sędziowie liniowi: Jarlaxe, Reaper, Vader
Sędzia techniczny: Haljin
Zasady:Obowiązują zasady 5 ed. Warhammera 40k, wraz z aktualnymi FAQ GW oraz PKZ.
Dopuszczone wszystkie standardowe kodeksy + LatD by Sztab.
Bez Special Characters (poza Belialem i Samaelem)
Bez sojuszników (Za wyjątkiem Inducted Imperial Guard i Allied Space Marines w armiach WH i DH oraz sojuszników w armii LatD)
Marines w armiach WH i DH oraz sojuszników w armii LatD)
Bez Imperial Armour z wyłączeniem stosowania zasad Imperial Armour vol. II Update ver. 1.3:
Link do zasad:
http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/i/IA2update28AUG.pdfArmie BT, DA, WH i DH mogą korzystać z następujących pojazdów z „IA2up1.3” (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):
1. Rhino, Rzorback(bez opcji multi-melty), Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind, Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, Land Speeder Squadron, Drop pod, Inquisitorial Land Rider, Inquisitorial Rhino
2. Inquisitorial Chimera Armoured Transport
3. Sisters of Battle Rhino, Immolator, Exorcist
Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines
Pojazdy z grupy 2 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Imperial Guard
Pojazdy z grupy 3 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Witch Hunters oraz Codex: Space Marines.
Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3 powoduje że wszystkie pojazdy z powyższej listy należy wystawiać na zasadach IAup1.3 a nie kodeksu.
Standard FOC.
Nie będzie wymogu pomalowania armii, ale będzie ocena modelarska.
Obowiązuje pełny WYSIWYG (zero proksowania!)
Format:1850 pkt zawierające dwa detachmenty 300-350 pkt.
Główna rozpiska: 1500-1550 pkt (musi zawierać wymagany FOC (1 HQ, 2 Troops)
Detachment: 300-350 pkt - obydwa detachmenty muszą być samoistne, tj. nie mogą zmieniać oddziałów z części głównej oraz muszą mieć taki sam limit punktowy. Obydwa detachmenty mogą być identyczne, jednostki mogą też powtarzać się w detachmentach.
Suma punktów rozpiski głównej + detachmentu nie może być większa od 1850.
Gracz wybiera detachment przed rozpoczęciem każdej bitwy.
Detachments for dummiesDetachmenty muszą zostać złożone używając tego samego kodeksu co armia podstawowa.
Armia podstawowa + dowolny z detachmentów muszą mieścić się w standard FOC.
Detachment nie może dokładać żadnych opcji do jednostek z rozpiski podstawowej, żadnych broni, transportów dedykowanych itp.
Zgłoszenia:Zgłoszenia przyjmowane będą na mail
firefrenzyturniej@gmail.com. Tytuł wiadomości powinien mieć format:
[Zgłoszenie] Imię "nick" Nazwisko.
Zgłoszenia w innych formach mogą zostać zignorowane.
Wpisowe: 40 zł
Obowiązuje bezzwrotna przedpłata w wysokości 10 zł. Osoby, które nie wpłacą przedpłaty na dwa tygodnie przed turniejem zostają automatycznie przeniesione na listę rezerwową.
Termin przedpłat to 5 listopada!Numer konta:
PEKAO24:
09 1240 4227 1111 0000 4848 1124
Przemysław Czyrwik
40-750 Katowice
W ramach wpisowego jest nocleg na sali, na której odbywać się będzie turniej.
Poprawną i czytelną rozpiskę należy przysłać najpóźniej do 23:59 14.11 na mail
firefrenzyturniej@gmail.com. Tytuł wiadomości powinien mieć format:
[Rozpiska](Armia) Imię "nick" Nazwisko
Rozpiska powinna mieć wyraźnie zaznaczoną część główną i oba detachmenty, wraz z podsumowaniem kosztów punktowych wszystkich części, czyli:
Armia główna:
rozpiska
1xxx pkt.
Detachment1:
rozpiska
xxx pkt.
Detachmet2:
rozpiska
xxx pkt.
Scenariusze:by Amadeusz "Mailo" Kotlarz
I Misja: Bercik! Dupiemy na Gruba!Roboty czas zacząć! Twoja brygada musi się dostać do kopalni, aby móc zacząć wydobywać cenny surowiec. Niestety Twoje kopalnie są oblegane przez złowrogich chapoli.
Cel misji: Dostanie się do obleganych kopalni (Po 3 znaczniki w każdej ze stref wystawienia, każdy co najmniej 12" od siebie i 6" od krawędzi). Każda kopalnia w strefie przeciwnika warta jest 1150VP (Kopalnie we własnej strefie warte są 0)
Wystawienie: Dawn of War
Cel poboczny: Bercik czimiej gruba! Naszo gruba! - Nie pozwól aby jakakolwiek kopalnia dostała się w ręce przeciwnika! Jeśli na koniec bitwy Twój przeciwnik nie będzie zajmować żadnej kopalni otrzymujesz + 500 VP
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
Zasady Specjalne: Bercik dewej styropian i czarno farba! - Zrób psikus przeciwnikowi. Oznacz na kartce, która z 3 kopalni będzie posiadać lipny węgiel i pokaż przeciwnikowi po skończeniu gry! Kopalnia z fałszywym węglem warta jest 0 VP.
II Misja: Chachmyty i PrzemytyTwój wywiad donosi, że za linią wroga znajduje się bogaty kupiec, który nie posiada węgla na opał, a ze względu zbliżającej się zimy jest w stanie dać każdą cenę za kawałek czarnej bryłki.
Wystawienie: Pitched Battle
Cel misji: Przemycić do kupca jak największą ilość węgla. Aby to zrobić obładuj każdy oddział węglem i dostarcz do strefy wystawiania przeciwnika. Każdy oddział musi być w strefie wystawienia przeciwnika w całości. Jego wartość punktowa VP jest mnożona przez 2. Oddziały, które nie są w całości w strefie wystawienia przeciwnika na koniec bitwy nie otrzymują bonusu VP. Indepowie są zbyt dumni żeby tachać węgiel, w transportach dedykowanych nie ma miejsca, a jednostki społowione zgubiły zbyt dużo węgla - wszystkie te rzeczy nie liczą się do zwycięstwa.
Czas trwania: 6 tur
Zasady specjalne: Brak
III Misja: FIRE & FRENZY!!!Dość tej partyzantki! Śląsk jest definitywnie zbyt ciasny dla dwóch brygad! Zanihililuj brygadę przeciwnika i wydobądź cały węgiel tylko dla siebie!
Cel misji: Zniszczenie przeciwnika,oddziały wroga liczą się x2 VP
Wystawienie: Spearhead
Cel poboczny: Zaciupać sztajgra - Losowo wybrane HQ przeciwnika warte jest + 450 VP (Losowo wybiera się unit ze slotu HQ, nie licząc jakichkolwiek transportów dedykowanych)
Cel poboczny: Zaciupać hajerów przodowych - Losowo wybrany oddział Elit (Troops, w przypadku braku Elit) warty jest + 500 VP (Losowo wybiera się unit ze slotu Elite/HQ, nie licząc jakichkolwiek transportów dedykowanych)
Czas trwania: 7 tur
Zasady specjalne: Brak
IV Misja: Ekwipunek PrzemaLegendarny hajer przodowy Przemo pochował swoje magiczne przedmioty po różnych kopalniach na których fedrował. Twoim zadaniem jest odnaleźć jak najwięcej magicznych przedmiotów Przema, które dadzą Ci ogromną przewagę nad przeciwnikiem.
Cel misji: Odnaleźć hełm z latarką, kilof, sznitę (kanapkę), pudełko na śniadanie i halbe Przema.
Wszystkie przedmioty są warte 300 VP, oprócz halby która jest warta 800 VP
Wystawienie: Dawn Of War
Cel poboczny: Odkryto, że między przedmiotami zachodzą następujące zależności:
Jeśli jednocześnie posiadasz pudełko na śniadanie i sznitę otrzymujesz + 350 VP
Jeśli jednocześnie posiadasz kilof i hełm z latarką otrzymujesz + 350 VP
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: Night Fight w 1 turze, gracze wystawiają objectivy standardowo według rulebooka, przy czym gracz wystawiający 3 objectivy, wystawia halbę, sznitę i kilof
V Misja: Brygady Węgla i StaliDużo różnych surowców jest potrzebnych do prowadzenia otwartej wojny i posiadania ciepłych kaloryferów w domach.
Na szczęście ty masz surowców pod dostatkiem oprócz tego jednego...
Wystawienie: Trójkąty (do 12" od jednej z przekątnych stołu)
Cel misji: Na polu bitwy są 4 złoża z surowcami. Na ćwiartkach kontrolowanych przez graczy są diamenty, na jednej z ćwiartek neutralnych węgiel, a na drugiej żelazo. Gracz, który wygrał rzut na zaczynanie potrzebuje żelaza, drugi potrzebuje węgla.
Po wystawieniu, lecz przed rzutem na przejęcie inicjatywy, losowo (rzut K6) ustala się, która z ćwiartek neutralnych posiada złoża węgla,a która złoża żelaza.
Ćwiartka z poszukiwanym surowcem = 1400 VP
Ćwiartka z surowcem poszukiwanym przez przeciwnika = 700 VP
Ćwiartka z diamentami = 350 VP
Zasady Specjalne: Brak
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
W każdym scenariuszu liczymy KP zgodnie z tabelką zamieszczoną poniżej. Ponadto w każdym scenariuszu obowiązują zasady rozbicia i masakry.
Rozbicie - Zniszczenie 75% modeli przeciwnika przy zachowaniu przynajmniej 25% liczby swoich modeli stanu początkowego + 1DP
Masakra - Zniszczenie wszystkich modeli przeciwnika +2DP
Można uzyskać jednocześnie masakrę i rozbicie.
Widełki:
0 - 449 10:10
450 - 899 11:9
900 - 1249 12:8
1350 - 1799 13:7
1800 - 2249 14:6
2250 - 2699 15:5
2700 - 3149 16:4
3150 - 3599 17:3
3600 - 4049 18:2
4050 - 4499 19:1
4500+ 20:0
Różnica w Kill Pointach:
1KP różnicy: + 225 VP
2KP różnicy: + 450 VP
3-4KP różnicy: + 675 VP
5 KP różnicy: + 925 VP
Ramy czasowe:Dzień pierwszy:
9:30-10:30 zapisy
10:30-13 I bitwa
13-15:30 II bitwa
15:30 - 16:15 przerwa
16:15-18:45 III bitwa
Dzień drugi:
9:00 - 11:30 IV bitwa
11:30 - 14:00 V bitwa
14:15 - ogłoszenie wyników
Punkty do uzyskania:115 z bitew
23 za ogólnie pojętą hobbystykę, w tym:
5 - test wiedzy
2 - za przesłanie rozpiski w terminie
3 - za posiadanie niezbędnego badziewia, kostek, dexu, miarek itp.
13 - za ocenę modelarską
Ocena modelarska:2 - podstawki (0 - niepomalowane podstawki, 1 - pomalowane podstawki (mogą być niejednolite), 2 - podstawki wymodelowane piaskiem/trawką/itp. wszystkie w jednolitym schemacie)
2 - wysiwyg (0 - duże braki w wysiwygu, 1 - brak wysiwygu na maksymalnie 1 dużym/2 małych modelach, 2 - pełny wysiwyg)
2 - malowanie (0 - w armii są modele niepomalowane, 1 - cała armia pomalowana na co najmniej 3 kolory, 2 - cała armia pomalowana z użyciem bardziej zaawansowanych technik malarskich)
2 - jednolitość armii (0 - w armii jest dużo różnych modeli, 1 - maksymalnie 2 oddziały/pojazdy w innym schemacie, 2 - wszystkie modele w jednolitym schemacie malowania)
1 - oznaczenia oddziałów (0 - nie można rozróżnić oddziałów w armii, 1 - wszystkie oddziały są oznaczone w sposób pozwalający odróżnienie ich)
3 - subiektywna ocena sędziego
Limit miejsc:52
Zgłoszenia:
R - rozpiska doszła R+ - rozpiska poprawna
P - przedpłata
1. Krzysztof Skolimowski - R+P Orks
2. Konrad "Reaper" Szymański - R+P Space Wolves
3. Maciej "Cebul" Cebula - RP -2 Chaos Daemons
4. Jacek "Krzywy" Wieczorek - R+P Chaos Space Marines
5. Paweł "Grom" Poloczek - R+P Orks
6. Dominik "Maku" Makowski - R+P -1 Orks
7. Leszek "Sokles" Sokołowski - R+P Orks
8. Adam "Vader" Uhl - R+P -1 Tyranids
9. Tomasz ''Wiewiór'' Wiewióra - R+P Chaos Daemons
10. Przemysław "przemosan" Czyrwik - R+P -1 Space Marines
11. Tomek "Skinek" Podsiadlik - R+P Blood Angels
12. Radosław Szerląg - R+P Blood Angels
13. Paweł "Sancho" Kudlarczyk - R+P Tyranids
14. Bożydar "Teo" Nowicki - R+P Blood Angels
15. Emanuel "Eman" Furmańczyk - R+P Blood Angels
16. Piotr "Emeryt" Jaworski - R+P Orks
17. Kamil "Lesiu" Lasek - R+P -1 Space Marines
18. Maciej "Nazroth" Kulesza - R+P Blood Angels
19. Łukasz "Lesiu" Leszkiewicz - R+P Lost and the Damned
20. Marcin "Ząbek" Narewski - R+P Witch Hunters
21. Michał "Kupicha" Herbergier - R+P Eldar
22. Łukasz Wołowiec - R+P+ Orks
23. Bartek Wołowiec - R+P+ Blood Angels
24. Kuba "Jankiel" Jankowski - R+P Chaos Space Marines
25. Jakub "Vladdi" Podruczny - R+P Chaos Space Marines
26. Skark - R+P Imperial Guard
27. Piotr "Typhus" Zawiła - Niedźwiecki - R+P Chaos Space Marines
28. Michał "Czajnik" Rebandel - R+P Blood Angels
29. Maciek "Jesse" Świtek - R+P+ -1 Tau
30. Przemysław "Reiner" Bebak - R+P+ -1 Imperial Guard
31. Mateusz "Geladin" Osieka - R+P Space Marines
32. Marcin "Karkówa" Karkula - R+P Blood Angels
33. Marcin "Nanker" Staruszczak - P
34. Michał "Breaker" Broekere - R+P Eldar
35. Alek "Kapso" Juszczyk - R+P Witch Hunters
36. Krzysztof "Zły" Białek - R+P Space Wolves
37. Sebastian "sHEPT" Ramus - R+P Tyranids
38. Romek Łakomiak - R+P Chaos Space Marines
39. Maciej "Wołek" Wołowski - R+P Space Wolves
40. Jędrzej "Drops" Drwięga - R+P Blood Angels
41. Konrad "Wisielec" Zaleski - P
42. Sławek Popiela - R+P Tyranids
43. Marcin "NIEWIEM" Lapaj - R+P Blood Angels
44. Michał "Shino" Rusinek - R+ -1 Chaos Daemons
45. Krzysztof "Malin" Malinka - R+P Chaos Space Marines
46. Mariusz "Marios" Krakowczyk - R+P Chaos Space Marines
47. Piotr "Sonic" Mirecki
48. Marcin "MarcinB" Budziński
Rezerwa:
49. Tomek "Jarlaxe Krajewski - R+ Chaos Space Marines
Dodatkowe informacje dojazdowe:Miejsce turnieju:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=50.222133,19.067223&daddr=&geocode=&hl=pl&mra=mift&mrsp=0&sz=19&sll=50.222131,19.067346&sspn=0.001203,0.002411&doflg=ptk&ie=UTF8&z=19http://www.eholiday.pl/noclegi-ls0813.html
jeśli będziecie samochodami to ten hostel jest przy drodze szybkiego ruchu w Katowicach, która łączy Warszawę z Bielskiem - Białą. od kolegów nurków wiem ze ponoć jeden z hosteli w Katowicach. a po za tym jak wyjedziecie na drogę w stronę Katowic to po 10 min będziecie na Giszowcu. bliżej jest jeszcze hotel Jantor (jakieś 5min autem)http://www.jantor.ehost.pl/index.html na Nikiszowcu ale to już hotel wiec ceny inne