ruszyła oficjalna strona Monster Group. Jest to strona czysto informacyjna, mówiąca o postępach z naszym projektem.
Na stronie można znaleźć obrazki koncepcyjne z gry (nie te które już w niej ją, na nie przyjdzie czas ) oraz krótki opis gry, który z czasem będziemy uaktualniać.
Dla tych którzy chcą poznać kilka zagadnień fabularnych oraz część jednostek występujących w grze, czeka opowiadanie.
http://www.monstergroup.eu------
Studio MONSTER GROUP od blisko roku pracuje nad strategiczną grą planszową, której akcja umiejscowiona jest w dalekiej przyszłości.
Monster na potrzeby gry stworzył całe universum, zawierając w nim elementy, które będą mogły tworzyć kolejne produkty.
OBSYDIAN ma za zadanie wyznaczyć nową jakość na rynku gier planszowych. Jako doświadczeni graficy i gracze zbudowaliśmy mechanikę wolną od ślęczenia nad instrukcjami, wolną od skomplikowanych zasad, przy tym niezwykle dynamiczną i elastyczną.
Tworząc Obsydiana, myśleliśmy o nim jak o produkcie zamkniętym, bez ingerencji wydawnictw, zatrudniania grafików czy kierowania się trendami. naszym celem jest oddać w ręce gracza, produkt pod kazdym względem dopracowany, tak aby dawał jak najwięcej satysfakcji z zakupu.
Gra opisuje konflikt trzech stron. Naprzeciw sobie staną maszyny, ludzie i mutanci, każda rasa posiada swoje unikalne zdolności i właściwości (zapomnijmy o różniących się tylko obrazkami armiach), każda rasa zmusza gracza do innego kontrolowania jednostek. W grze można pobierać questy, system walki oparty na prostych przelicznikach zawartych w kartach do gry jest elastyczny i bardzo dynamiczny, szata graficzna stoi na najwyższym poziomie, tak wykonanej gry jeszcze nie było. Gracze poruszając się po mapie walczą z przeciwnikami, wykonują zadania, zdobywają doświadczenie, modernizują armie, nabywają unikalnych zdolności by na końcu wyeliminować przeciwników i zwyciężyć.
Szykujemy dla was coś więcej niż tylko grę o zawiłej mechanice, gdzie atrakcją dorzuconą do pudełka jest instrukcja z zasadami, o które będziecie się kłócić, nie chcemy oddawać w wasze ręce pudełka które nie mieści się w plecaku i kosztuje 200 zł.
Jesteśmy graczami i tworzymy grę dla graczy.
-----