trawa

Autor Wątek: Conan  (Przeczytany 288873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JanT

  • Gość
Odp: Conan
« Odpowiedź #345 dnia: Styczeń 12, 2018, 10:31:21 am »
Zwroty trzeciego tomu muszą z kiosków wrócić  :smile: Tych pierwszych tomów pełno wszędzie (jak zawsze na początku) to ich dużo będzie.

Offline misiokles

Odp: Conan
« Odpowiedź #346 dnia: Styczeń 12, 2018, 10:43:18 am »
Hachette zawsze wysyłało prenumeraty z kilkutygodniowym opóźnieniem.

Offline tysonek

Odp: Conan
« Odpowiedź #347 dnia: Styczeń 12, 2018, 11:17:23 am »
Czemu tak późno? Przejrzałem Regulamin i nic nie ma o tak późnej dacie wysyłki pierwszej paczki.
To taki standard w kolekcjach?

Jestem początkującym prenumeratorem kolekcji. Wcześniej latałem do kiosku po wybrane numery. Widziałem wiele wpisów w innych wątkach, że przesyłki potrafią się opóźniać itd, ale to chyba nie ma nic do rzeczy na początku kolekcji?

nie mam pojęcia czemu tak późno, takie dostałem info na infolinii wczoraj jak zamawiałem Kapitana Brytanię

Offline rzem

Odp: Conan
« Odpowiedź #348 dnia: Styczeń 12, 2018, 11:21:03 am »
Okej, dzięki. Ważne, że źródło informacji wiarygodne.
Znam z forum te akcje z opóźnieniami, ale myślałem sobie, że przynajmniej początek kolekcji dojdzie szybko. Nic, wszedłem w to na znanych zasadach, to pozostaje czekać.




Offline koziorozec1979

Odp: Conan
« Odpowiedź #349 dnia: Styczeń 12, 2018, 11:21:56 am »
Czemu tak późno? Przejrzałem Regulamin i nic nie ma o tak późnej dacie wysyłki pierwszej paczki.
To taki standard w kolekcjach?

Jestem początkującym prenumeratorem kolekcji. Wcześniej latałem do kiosku po wybrane numery. Widziałem wiele wpisów w innych wątkach, że przesyłki potrafią się opóźniać itd, ale to chyba nie ma nic do rzeczy na początku kolekcji?