Odpowiadać w takich punktach nie zamierzam,przykro mi.
Zacznijmy od drużyny - dobrze skomponowana to taka,która potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji,a więc w jakiś sposób pokrywa wszystkie potrzebne w trasie umiejętności. Jedynie "rzemiosło" warto zostawić reszcie. Dobór postaci i umiejętności dla nich? - wybacz,ale jak dla mnie pytanie o to jest pozbawianiem się połowy przyjemności z gry. Więc tylko kilka wskazówek. W sumie z postaci dostępnych względnie szybko (tj. do Gwendali) jedynie Drannor jest słabszy,reszta spokojnie nadaje się na etatowych towarzyszy podróży. Późniejsi towarzysze niestety z racji czasu przyłączenia zawsze mnie denerwowali faktem za niskiego mojego wpływu na ich umiejętności.
Jeden góra dwa "tanki" na drużynę to dość,więc wojownik z Rhulaną i Forgrimmem to raczej nie to,szczególnie że Gladys owszem, jest dość uniwersalna,ale nie można wszystkiego zrzucać na jedną głowę. Szkoda,że nie lubisz magów,bo to niezłe klasy,jak się je właściwie poprowadzi. Łowcy na początek grania bym Ci jednak nie polecał.Bronie dystansowe owszem potrafią być skuteczne,ale raczej jako jedna z opcji,a już na pewno nie jako jedyna u głównej postaci. Brać łowcę tylko dla ziółek/skórek? - raczej kiepski pomysł.Sztylety lepiej zostaw,są słabe,nadają się najwyżej dla klas rzadko walczących w zwarciu.